Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan 'm ook geen ongelijk geven gezien de prestatie van Anderlecht.En kan Eleven een microvrijezone rond Riemer maken. Dat gekrijs gaat bijna door merg en been
Roepen en tieren doet uw ploeg nie beter shotten hèJe kan 'm ook geen ongelijk geven gezien de prestatie van Anderlecht.
Spijtig dat ze Sergio Canos niet konden overtuigen.Amuzu, die had al lang gewisseld moeten worden
Veel te traag ook. Zowel in reactie als in combinatie.Er is ook gewoon geen positiespel, niemand die beweegt. Geen plan dat is duidelijk
Hoeveel krediet zou die nog hebben van het bestuur?Riemer die haalt de winterstop volgens mij niet. Ik zie daar nix in
Die haalt zelfs november niet.Riemer die haalt de winterstop volgens mij niet. Ik zie daar nix in
Ik geloof daar niet inDat er binnen Anderlecht zo’n geloof is in Stroeykens snap ik niet. Die heeft nu eens echt niks uitzonderlijks
Heeft een goeie pas waarmee hij het spel kan versnellen, helaas vaak ploegmaats rond hem die het daar moeilijk mee hebben.Dat er binnen Anderlecht zo’n geloof is in Stroeykens snap ik niet. Die heeft nu eens echt niks uitzonderlijks
Middenveld staat er nog niemand nieuw op.Hoeveel miljoenen zijn er ondertussen al niet uitgegeven?