Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet op elk beeld dat de arm allesinds tegen het lichaam is en in een natuurlijke houding.Neen, maar toch benieuwd naar het verhelderende beeld.
Tenzij dat er niet was, en men gewoon vandriesche zijn bizarre beslissing niet kon overrrulen.
Jullie beginnen er vroeg aan dit seizoen.Leoni mag toch ook wel eens een basisplaats krijgen.
Ik heb het nu verschillende keren gezien en ik zie alleen dat die bal zijn rug raakt.Ik kak normaal ook graag op onze scheidsrechters, maar de bal raakt toch gewoon zijn elleboog waardoor je moeilijk kan spreken van "natuurlijke houding". Zal wel redelijk duidelijk zijn in het VAR-busje als ze zelfs de scheidsrechter niet naar de fase laten kijken. Laat ons nu vooral hopen dat ze bij Anderlecht (en de supporters) focussen op de absolute non-match ipv een drama te maken van een VAR-beslissing die er niks meer toe deed
Als de ploeg het trieste niveau van vorig seizoen voortzet, dan wij ons gezaag ookJullie beginnen er vroeg aan dit seizoen.

En Union wint van Anderlecht!Er zijn nog zekerheden in het leven: het spel van Anderlecht trekt op niets en Burgess pakt een gele kaart.
Overduidelijk ja.Dees is toch los op de rug hahahahaha
Gohja de meeste spelers zijn er pas deze week gekomen en deden niet mee. Ons middenveld is noppes. Dat was vorig seizoen ook en dat is niet veranderd hè. Daar zal toch moeten ingegrepen worden. Verschaeren is nog veel te lang outUnion 3-4 weken voorbereiding met zoveel nieuwe spelers
Anderlecht 7 weken voorbereiding
T was er nie aan te zien
Het zijn profs hè.Gohja de meeste spelers zijn er pas deze week gekomen en deden niet mee. Ons middenveld is noppes. Dat was vorig seizoen ook en dat is niet veranderd hè. Daar zal toch moeten ingegrepen worden. Verschaeren is nog veel te lang out