Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij lijkt het eerder tussen Genk en Antwerp te gaan. Union heeft ons al vaker verbaasd, maar om er na al de wissels nu weer te staan voor de titel lijkt me sterk. Club is in de voorbereiding nog altijd in hetzelfde bedje ziek als vorig seizoen, en zoals @Marsu zegt moeten daar best nog een paar spelers bij. Ik zou ook een echte concurrent voor Vanaken halen, al kan Vetlesen dat misschien ook worden.

Mij lijkt het eerder tussen Genk en Antwerp te gaan. Union heeft ons al vaker verbaasd, maar om er na al de wissels nu weer te staan voor de titel lijkt me sterk. Club is in de voorbereiding nog altijd in hetzelfde bedje ziek als vorig seizoen, en zoals @Marsu zegt moeten daar best nog een paar spelers bij. Ik zou ook een echte concurrent voor Vanaken halen, al kan Vetlesen dat misschien ook worden.
Bwa tis nog lang tot einde van de Mercato. Er gaan ploegen zijn die eind augustus er nog helemaal anders gaan uitzien. Je kan daar vandaag nog weinig op zeggen.

Terug over DAZN voor oude Elevn Sports-klanten. Hoe ik het begrijp uit de vorige pagina's kan ik dus mijn rest van het abonnement niet bekijken zonder in te stappen in dat duurste abonnement waaraan ik vast blijf te zitten nadat mijn huidig abonnement van Eleven Sports verlopen is?
Je kan ook kiezen voor het maandabonnement van DAZN, en dit opzeggen wanneer je Eleven Sports-abo bijna afloopt (wel 1 maand op voorhand opzeggen anders hang je vast voor 1 betalende maand).
Daarna kan je een goedkoper jaarabonnement kiezen.

Nu we het hier toch over DAZN hebben. Ik geraak helemaal niet ingelogd op de DAZN app, nog mensen die dit hebben?

Mijn NFL gamepass is overgezet naar DAZN en als ik naar mijn account settings wil gaan krijg ik al een maand een foutmelding. Dus ik denk dat het aan hun ligt.

Dat interview met Vanaken op vtm vrijdag, mja ze vinden van zichzelf dat ze nog altijd de beste ploeg hebben van België.

Ik snap ook niet waarom ze die Thiago hebben gehaald, nu zitten ze daar met drie spitsen die toch aardig wat geld hebben gekost?

Als je dan ziet dat er achteraan toch nog best wat werk is...

Ik snap ook niet waarom ze die Thiago hebben gehaald, nu zitten ze daar met drie spitsen die toch aardig wat geld hebben gekost?

Als je dan ziet dat er achteraan toch nog best wat werk is...
Bwah, Jutglá die toch heel flauw was de 2de seizoenshelft en Yaremchuck die al leek afgeschreven, toch niet onlogisch om dan een extra spits te zoeken. Maar dan zou ik wel 1 van die 2 proberen te slijten.

Bwah, Jutglá die toch heel flauw was de 2de seizoenshelft en Yaremchuck die al leek afgeschreven, toch niet onlogisch om dan een extra spits te zoeken. Maar dan zou ik wel 1 van die 2 proberen te slijten.
Jutgla lijkt me dat dan te worden, lijkt me sowieso een type spits dat nooit echt bij Club zal passen, zeker niet bij de matchen waar we de betere ploeg zijn (op papier) - zowat 90% van de matchen eigenlijk dus.

Jutgla lijkt me dat dan te worden, lijkt me sowieso een type spits dat nooit echt bij Club zal passen, zeker niet bij de matchen waar we de betere ploeg zijn (op papier) - zowat 90% van de matchen eigenlijk dus.
Ik zou net Jutgla houden, want die kan al eens iets op zichzelf forceren en is op de korte ruimte nog ok. We hebben zaterdag gezien wat we hebben aan van die bonkige spitsen zoals Thiago en Yaremchuk. Ik begrijp niet dat ze dat soort spitsen blijven zoeken/kopen terwijl er amper of geen crosses in de box komen, die passen eigenlijk totaal niet in het voetbal dat Club (momenteel) speelt.
Wij hebben een spits nodig die op de korte ruimte ook z'n plan kan trekken en die slimme korte loopbewegingen kan maken tegen ploegen die laag staan te verdedigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14