Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar wat is er dan duidelijker aan? Is het nu niet duidelijk dan?

Dat nu het hele lichaam voorbij de lijn moet zijn en dat de lijn dus ook duidelijker een onderscheid zal maken. Toch vaak genoeg nog discussie, kijk maan in de threads... Bv de lijn, de arm is voorbij de lijn, maar de schouder?
Akkoord, dat zal het dan idd wel gemakkelijker maken op zich als je het zo bedenkt.Enerzijds vind ik het beter zo omdat het duidelijker is, getuige de discussies de laatste maanden/jaren kan je echt niet stellen dat het nu duidelijk is. De regel is niet dat je niet met je lichaam voorbij de verdediger mag staan. De regel is dat je niet met een ledemaat waarmee een doelpunt gescoord kan worden voorbij de verdediger mag staan en dat zorgt voor belachelijke buitenspeldoelpunten zoals doelpunten die afgekeurd worden omdat de aanvaller met het topje van die knie of met een schouder voorbij de verdediger staat. Elke regel die aangepast wordt in het voordeel van de aanvallende ploeg, moet wat mij betreft aangemoedigd worden. Er zijn gewoon teveel kutmatchen.
Anderzijds is het wel een terechte opmerking dat dit het werk voor de lijnrechters nog moeilijker maakt. Afin, vanuit mijn onervaren oogpunt lijkt me dat toch. Misschien heb ik het mis.
Zie mijn originele post, ik wist nie direct waar het te zettenIk lees overigens net dat het enkel in Nederland, Zweden en Italie getest wordt. Is dus eigenlijk een hele non-discussie voor de JPL...![]()

Benito Raman scoort ook vlot in oefenmatchen, dus ik weet niet of dat veel wil zeggenYaremchuck is vertrokken heeft een goal gemaakt tegen beerschot![]()

BenitoooooooooooooBenito Raman scoort ook vlot in oefenmatchen, dus ik weet niet of dat veel wil zeggen![]()
Het is nog te vroeg om met zekerheid te zeggen wie de kampioen wordt in het voetbalseizoen 2023/2024 in de Jupiler Pro League. Er zijn echter een aantal teams die goede papieren hebben om de titel te veroveren.
Een van de favorieten is Club Brugge. De regerend kampioen heeft een sterke selectie met spelers als Charles De Ketelaere, Noa Lang en Hans Vanaken. Club Brugge heeft ook een ervaren trainer in Philippe Clement.
Een andere favoriet is Anderlecht. De paars-witten hebben een ambitieuze clubleiding die veel geld heeft geïnvesteerd in de selectie. Anderlecht heeft onder meer aangetrokken Christian Benteke, Albert Sambi Lokonga en Sergio Gomez.
KV Mechelen is ook een team om rekening mee te houden. De Maneblussers hebben een sterke thuisreputatie en hebben een goede trainer in Wouter Vrancken.
Ook Standard Luik en Royal Antwerp FC kunnen zich in de strijd voor de titel mengen. Beide teams hebben een goede mix van ervaring en jeugd.
Het zal dus een spannende strijd worden om de titel in de Jupiler Pro League in het seizoen 2023/2024.
We hoeven ons duidelijk nog geen zorgen te maken dat die robots de wereld gaan overnemenIk heb het ne keer aan AI gevraagd wie kampioen gaat worden ... laat ons zeggen dat AI nog niet direct alle jobs gaat vervangen![]()

Als het om een AI die de database van ChatGPT gebruikt gaat, dan heeft hij maar info t.e.m. september 2021, toen was Clement inderdaad nog trainer bij Club Brugge en Vrancken bij KVM. De rest heeft de AI wel uit zijn duim gezogen, geen idee of Benteke in die periode in verband werd gebracht met AnderlechtIk heb het ne keer aan AI gevraagd wie kampioen gaat worden ... laat ons zeggen dat AI nog niet direct alle jobs gaat vervangen![]()

Het was een goed idee, maar clubs raken nog met veel te veel weg zonder echte straf![]()
Anderlecht en Antwerp op vingers getikt door UEFA voor overtreden Financial Fair Play-regels | sporza
De Europese voetbalbond legt een rist clubs, waarbij grootmachten als Manchester United en Barcelona, boetes op wegens het niet-naleven van de FFP-regelgeving (Financial Fair Play). Ook Anderlecht krijgt een financiële sanctie, terwijl Antwerp eveneens wordt geviseerd.sporza.be
Die boetes zeg, dat is toch om te lachen of niet?
Ze smijten letterlijk dagelijks met miljoenen (zeker die grote clubs) en dan krijgen die max. 500k boete of wordt een groot deel als "voorwaardelijk" gezet.
Los van Anderlecht of Antwerp hoor trouwens, doet er voor mij niet toe. Hoe kan je nu verwachten dat FFP gevolgd wordt als de boetes een peulschil zijn van wat er dagelijks in die wereld om gaat.
Tja zelf als het zwart op wit is bewezen kopen ze hier de rechtszaak af en ze mogen verder doen. Dat omvat allesHet was een goed idee, maar clubs raken nog met veel te veel weg zonder echte straf
Als je dit aan Bard vraagt is het al niet veel beter ...Ik heb het ne keer aan AI gevraagd wie kampioen gaat worden ... laat ons zeggen dat AI nog niet direct alle jobs gaat vervangen![]()
De Jupiler Pro League is nog niet afgelopen, dus het is nog te vroeg om met zekerheid te zeggen wie er gaat winnen. De top 5 staat echter erg dicht bij elkaar, dus het is nog maar de vraag wie er gaat winnen.
Op dit moment staat Union Saint-Gilloise bovenaan de ranglijst, met 2 punten voorsprong op Club Brugge. Anderlecht staat op 3 punten, met 1 wedstrijd minder gespeeld. KAA Gent staat op 4 punten, met 2 wedstrijden minder gespeeld.
Union Saint-Gilloise is de huidige kampioen, en ze hebben een goede kans om de titel te verlengen. Ze hebben een sterke ploeg met veel ervaring, en ze spelen goed dit seizoen.
De basiself (voor zover we die hebben )maar waar we toch nog 5-6 versterkingen voor nodig hebben. Voor de rest niet echt iets positiefs gehoord over de match@quo_vadis Was dat de basisopstelling van KVK afgelopen vrijdag? Wat was de feedback van Kortrijk-fans die gaan zien waren?