sharpshot
Well-known member
En dan nog een thuis, vorige seizoenen lukte dat precies enkel buitenhuisZo blij dat we eeeeeindelijk terug blijven duwen na een voorsprong. 4 matchen op rij 5 goals![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan nog een thuis, vorige seizoenen lukte dat precies enkel buitenhuisZo blij dat we eeeeeindelijk terug blijven duwen na een voorsprong. 4 matchen op rij 5 goals![]()
De Bilde zit daar te zeiken op die doelman, maar die man kon daar nooit bij. Fenomenaal getrapt gewoon.Hoe goed was die corner getrapt zeg.
Daar zeg je het he...De Bilde zit daar te zeiken op die doelman, maar die man kon daar nooit bij. Fenomenaal getrapt gewoon.
Lijkt voor mij eeuwen geleden dat we tegenstanders nog echt kapot maakten.En dan nog een thuis, vorige seizoenen lukte dat precies enkel buitenhuis
Idd zit ergens een deb met een fluitjeBen ik de enige die de hele tijd irritant gefluit hoor tussendoor?
edit: nu ist gedaan

1 reden, olsen, neem hem weg en ik zou het wel eens willen zien... Echt wel creatieve, manusje van alles...Lijkt voor mij eeuwen geleden dat we tegenstanders nog echt kapot maakten.
Carl hoefkens mss?Idd zit ergens een deb met een fluitje![]()
Skov in vorm is te goed voor België he. Die kan echt alles.1 reden, olsen, neem hem weg en ik zou het wel eens willen zien... Echt wel creatieve, manusje van alles...
Klinknagel is ook wel ne goeien achat volgens mij...Skov in vorm is te goed voor België he. Die kan echt alles.
Wat vooral anders is, is dat het niet allemaal op de schouders van Vanaken ligt. Nu hebben we nog Vetlesen, Skov en Zinckernagel die voor creativiteit zorgen.
Match volgende week gaat niet door omdat er europese kwalificaties zijnWat een beetje vertrouwen al niet kan doen. Maar vooral, Club heeft véél te lang vastgehouden aan Vanaken. Duidelijk dat er nood was aan extra creativiteit in de ploeg.
Die vijf+-klappers wel allemaal tegen Janneke en Miekes, benieuwd wat ze tegen een sterkere tegenstander kunnen. Volgende week tegen Genk, dat wel in een vormdip zit, maar zal toch al duidelijker maken hoe ver Club staat.