Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Gelukkig wel inzet en vechtlust gezien; dat stemt toch hoopvol voor donderdag. Vorige drie competitiematchen kwamen we gewoon niet aan de bak. Details maken het verschil vandaag en dan is het vaak de ploeg in de goeie flow die het haalt.
 
Vetlessen toch een snulletje. Vorige week na z'n goal ook aan het uitdagen voor de staantribune. En als ge de hele tijd uitgefloten wordt als speler of zelfs als ploeg, snap ik dat. Uitdelen is ook incasseren. Maar dat was dus absoluut niet het geval vorige week. Ik vond dat toen al bedenkelijk, maar dit bevestigt mijn beeld wel.
 
Gelukkig wel inzet en vechtlust gezien; dat stemt toch hoopvol voor donderdag. Vorige drie competitiematchen kwamen we gewoon niet aan de bak. Details maken het verschil vandaag en dan is het vaak de ploeg in de goeie flow die het haalt.
daar krijg je het toch ook van? Nu opeens lukt het wel.

Alderweireld ook met een heel slecht interview zeg, niet hun fout precies
 
daar krijg je het toch ook van? Nu opeens lukt het wel.

Alderweireld ook met een heel slecht interview zeg, niet hun fout precies
Loopt duidelijk erg gefrustreerd rond, ja. Janssen ook met die actie aan het begin. Zijn normaal toch de ervaren gasten die zich rustig moeten kunnen houden wanneer het slecht gaat. 1 Ritchie De Laet is wel genoeg :biglaugh:
 
Alderweireld streng voor Belgische scheidsrechters: “Het niveau is dramatisch”


Lolololol
:laugh:

Mogen blij zijn dat ze niet de snelste rode kaart ooit kregen. Doe dat ergens op 't einde van een wedstrijd en da's gewoon zonder pardon rood.

Je hebt verloren. Ben je teleurgesteld?
Garantie vorig seizoen zoiets gevraagd aan een Genk speler na de match tegen Antwerp.
Ik vind die flash interviews verschrikkelijk. Mocht ik een profvoetballer zijn zou ik gewoon continue cynisch reageren. "Je hebt verloren. Ben je teleurgesteld?" - Nee, helemaal niet. Ik krijg morgen weer mijn loon gestort dus who cares!

Of gewoon pertinent weigeren.

Je zit soms nog vol adrenaline na een wedstrijd en dan krijg je vaak nog de meest belachelijke vragen voorgeschoteld. Ik zou daar echt niet om kunnen denk ik. :laugh:
 
:laugh:

Mogen blij zijn dat ze niet de snelste rode kaart ooit kregen. Doe dat ergens op 't einde van een wedstrijd en da's gewoon zonder pardon rood.


Ik vind die flash interviews verschrikkelijk. Mocht ik een profvoetballer zijn zou ik gewoon continue cynisch reageren. "Je hebt verloren. Ben je teleurgesteld?" - Nee, helemaal niet. Ik krijg morgen weer mijn loon gestort dus who cares!

Of gewoon pertinent weigeren.

Je zit soms nog vol adrenaline na een wedstrijd en dan krijg je vaak nog de meest belachelijke vragen voorgeschoteld. Ik zou daar echt niet om kunnen denk ik. :laugh:
Dat interview met Burgess vond ik wel lachen. Moet niet weten van hem als speler, maar toch geniale antwoorden. :laugh:
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan