Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wel interessant dat we de titel nu 100% in eigen handen hebben als we hier het resultaat over de streep trekken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder drie seizoenen op rij..Aks Brugge wint van Genk volgende week worden ze kampioen denk ik. De juiste flow op het juiste moment. En het "geluk" dat Union echt wel een chokeploeg is geworden deze play offs.
Dat geld voor Anderlecht ook nog steedsWel interessant dat we de titel nu 100% in eigen handen hebben als we hier het resultaat over de streep trekken

Zwakste periode van Union in drie jaar, denk ik?Union wat nen downfall hebben die toch ...
OfcourseDat geld voor Anderlecht ook nog steeds![]()
Jah en eigenlijk wel doodzonde en jammer voor hen, ze mochten hem wel eens pakken van mij, maar ze pieken blijkbaar toch te vroeg en te lang in het seizoen waardoor ze nu altijd te kort schieten.Eerder drie seizoenen op rij..
Ik zie liever SuzukiJackers niet definitief aantrekken zou een blunder zijn. Zelfs al is Mignolet fit dit seizoen, laat Jackers maar staan. Baas.
Gepakt op ervaring e, dit kutsysteem kennen andere topploegen al langer.Jah en eigenlijk wel doodzonde en jammer voor hen, ze mochten hem wel eens pakken van mij, maar ze pieken blijkbaar toch te vroeg en te lang in het seizoen waardoor ze nu altijd te kort schieten.
Union in principe ook nog, denk ik? Als zij alle volgende matchen winnen ...Dat geld voor Anderlecht ook nog steeds
Al zet ik mijn geld wel op Club.

Ja maar hebt ge ONS zien spelen gisteren? Als wij zo speelde tijdens het regulier seizoen waren WIJ al gewoon los kampioen...Als wij een normaal regulier seizoen spelen waren we gewoon los kampioen. Wat hebben we eigenlijk maanden zitten klooien.