Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem bij Genk is dat er geen 2 matchen voorbij kunnen gaan zonder dat ze (Vrancken op kop) zich bestolen voelen door de refs.

Zo verliest ge uw geloofwaardigheid als het dan eens serieus is
Dus gij vindt 2 penaltyfases in DE titelmatch geen serieuze claims? Om nog maar te zwijgen over andere matchen in die play-offs.

Dus gij vindt 2 penaltyfases in DE titelmatch geen serieuze claims? Om nog maar te zwijgen over andere matchen in die play-offs.
Neen, dat geinstitutionaliseerd calimerogedrag is kleuterachtig en onsportief gelul dat heel de sport verziekt. Da's iets waar bijna elke club zich schuldig aan maakt, maar bij Genk neemt het echt wel ongezonde proporties aan. Jullie hebben de titel verloren doordat jullie je spits laten gaan hebben en in de po's niet goed genoeg waren. Zaag op uw spelers, uw coach en uw bestuur. Of hou het voor de circle jerk op je clubforum.

En echt waar, is het nu zo moeilijk om posts over de arbitrage in het juiste topic te plaatsen?

Over de match in Anderlecht was hij aan het klagen over 4 fases!
En dan nog "toevallig" allemaal in ons nadeel

Dit weekend was het weer prijs.
Een kapotte klok geeft ook 2x per dag het juiste uur aan..

En die 2 penalty's dat is uitgelegd volgens mij, die op Paintsil kan men fluiten, maar die tik was nog lichter dan die gisteren en Paintsil smijt zich wel echt te fel

En dat duel in de 16 is duwen en trekken langs 2 kanten, dat kunt ge amper serieus nemen als ik zie war ze op Dolberg niet fluiten tegen Standard en OHL

Neen, dat geinstitutionaliseerd calimerogedrag is kleuterachtig en onsportief gelul dat heel de sport verziekt. Da's iets waar bijna elke club zich schuldig aan maakt, maar bij Genk neemt het echt wel ongezonde proporties aan. Jullie hebben de titel verloren doordat jullie je spits laten gaan hebben en in de po's niet goed genoeg waren. Zaag op uw spelers, uw coach en uw bestuur. Of hou het voor de circle jerk op je clubforum.

En echt waar, is het nu zo moeilijk om posts over de arbitrage in het juiste topic te plaatsen?
Nee, onrecht verziekt de sport en dat is hier 2x gebeurd, maar wij zijn niet meer de brave Limburgers. Ik lees heel vaak 'Vroeger had ik heel veel sympathie voor Genk, maar nu echt niet meer'. Hoe zou het komen? Ge moet u niet laten doen in het leven. Het zal wel eigen zijn aan de brave Vlaming.

Over de match in Anderlecht was hij aan het klagen over 4 fases!
En dan nog "toevallig" allemaal in ons nadeel

Dit weekend was het weer prijs.
Een kapotte klok geeft ook 2x per dag het juiste uur aan..

En die 2 penalty's dat is uitgelegd volgens mij, die op Paintsil kan men fluiten, maar die tik was nog lichter dan die gisteren en Paintsil smijt zich wel echt te fel

En dat duel in de 16 is duwen en trekken langs 2 kanten, dat kunt ge amper serieus nemen als ik zie war ze op Dolberg niet fluiten tegen Standard en OHL
Kunt gij aanhalen waar ik heb geklaagd over 4 fases? Geef dan wel bewijzen.

En jongens, de regel zegt dat wanneer een speler van de tegenpartij te vlug inloop en de penalty wordt gemist, dan moet die hernomen worden.

Begin dan te muilen tegen de mensen die de regels maken en niet tegen Genk die hun rechten gebruiken. Jezus.

Misschien er voortaan bij vermelden dat Genk ook goed ontsnapte in de eerste helft na hands van Hrosovksy.

Het openingskwartier was voor de Great Old. Een vroege poging van Michel Ange Balikwisha werd afgeblokt en een schotje van Vincent Janssen bevatte te weinig buskruit. In minuut dertien schoot diezelfde Janssen op aangeven van Balikwisha en in de draai rakelings naast. Op het kwartier ging de poppen even aan het dansen. Gaston Avila kreeg in een duel met Josiph Paintsil de studs van de Nigeriaan tegen het achterhoofd en bleef aan de zijlijn liggen. Met een rood verband kon de opgelapte Ninja-krijger verder. De bezoekers bleven de scherpste ploeg. RC Genk ontsnapte in de 25ste minuut aan een strafschop. Janssen zette strak voor en Patrik Hrosovsky leek de bal al dan niet met de arm te beroeren. Scheidsrechter Nathan Verboomen wilde van geen strafschop weten en ook de VAR greep niet in.

Ik had een hele post getypt, maar het is het niet waard.

Dit is gewoon lichtjaren voorbij absurdisme. Absolute waanzin.
Ik was het Belgische voetbal al kotsbeu, maar dit...

Een beerput van ongekende grootte is hiermee opengetrokken.

RSCA mag nu stoppen met "Mr Nice Guy" te zijn. En ipv alles te laten passeren ook eens van leer trekken. (Hoe hard ik daar ook van walg)

De matchen tegen Standard, OHL en Union van gisteren mogen alleszinds ook al herspeeld worden.
1000005838.jpg

Ik had een hele post getypt, maar het is het niet waard.

Dit is gewoon lichtjaren voorbij absurdisme. Absolute waanzin.
Ik was het Belgische voetbal al kotsbeu, maar dit...

Een beerput van ongekende grootte is hiermee opengetrokken.

RSCA mag nu stoppen met "Mr Nice Guy" te zijn. En ipv alles te laten passeren ook eens van leer trekken. (Hoe hard ik daar ook van walg)

De matchen tegen Standard, OHL en Union van gisteren mogen alleszinds ook al herspeeld worden.
ITT: mensen die niet snappen dat het gaat om een verkeerde beslissing i.t.t iets niet gezien hebben. Maja het is uw ploeg zeker.

Brugge = niet gezien
Genk = foute beslissing, vrije trap ipv penalty
Anderlecht hierboven = niet gezien (is er zelfs maar iets te zien jong?) en zelfs niet relevant!

Misschien een regel maken dat je geen commentaar mag geven op arbitrage IVM eigen team (pro of con), dan zou het al heel wat beter en objectiever zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
ITT: mensen die niet snappen dat het gaat om een verkeerde beslissing i.t.t iets niet gezien hebben. Maja het is uw ploeg zeker.

Brugge = niet gezien
Genk = foute beslissing, vrije trap ipv penalty
Anderlecht hierboven = niet gezien (is er zelfs maar iets te zien jong?) en zelfs niet relevant!

Misschien een regel maken dat je geen commentaar mag geven op arbitrage IVM eigen team (pro of con), dan zou het al heel wat beter en objectiever zijn.
Voor mij mag er herspeelt worden np maar dit seizoen eindigt in 2045 want elke menselijke fout gaat een club naar de Raad gaan .
Have fun .

Wat een draak van een wedstrijden spelen wij seg..
Ik heb zelden op het hoogste niveau een wedstrijd gezien waar er zoveel ballen gewoon blind weggetrapt werden, zowel door Cercle als Standard.
Deed pijn aan de ogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K