Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Patris heeft het precies gelezen!Kom maar op met Bouchouari, erger dan deze Patris kan niet.
Voor mijn zieke hond aan het zorgen.Hahaha , waar zit @Solleke ?
Compensatie omdat die 1e zo licht was?Das toch altijd 2de geel voor Patris
Lucky goal, voor de rest amper iets laten zienZwakke vertoning vandaag van Anderlecht
Walgelijk toch![]()
Ik sta ook wel liever achter hem dan voor hem.
Dat je die heel opportunistisch gaat halen Antwerp zijnde kan ik nog begrijpen, maar zo'n acties? Dan beseffen al deze spelers niet wat die man uitgestoken heeft en vinden dat dus allemaal compleet normaal?Walgelijk toch

Aanvallend niks creëren of creatieve ideeën en verdedigend toch teveel ruimte weggeven dan moogt ge blij zijn met een puntTerecht gelijkspel. Anderlecht veel te slordig en te traag.
Eerste verwezenlijking van de ex-ceo van Plopsaland zeker?Dat je die heel opportunistisch gaat halen Antwerp zijnde kan ik nog begrijpen, maar zo'n acties? Dan beseffen al deze spelers niet wat die man uitgestoken heeft en vinden dat dus allemaal compleet normaal?
Nogmaals duidelijk dat gans dat nest voetballers compleet weg van de wereld is gewoon![]()
Prachtige Gouden Schoen ook, geweldig voorbeeld voor iedereen hoe ie daar met een smile trots het spandoek ophoudt. Terecht dat ie zo wordt geroemd om zijn mentaliteit!Dat je die heel opportunistisch gaat halen Antwerp zijnde kan ik nog begrijpen, maar zo'n acties? Dan beseffen al deze spelers niet wat die man uitgestoken heeft en vinden dat dus allemaal compleet normaal?
Nogmaals duidelijk dat gans dat nest voetballers compleet weg van de wereld is gewoon![]()