Silence
Well-known member
GeniepigeDat zagen wel maar vuile fouten toch heus niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeniepigeDat zagen wel maar vuile fouten toch heus niet
Dit profiel is inderdaad al veel gefaald bij Club de laatste tijd, des te vreemder dat ze die blijven aantrekken.Is ook niet de eerste spits bij Club die dat op zijn bord krijgt
1e herhaling zag ge zen voet wel een gekke beweging makenHopelijk niet te ernstig voor Heynen
Wesley was toch ook zo'n type?Dit profiel is inderdaad al veel gefaald bij Club de laatste tijd, des te vreemder dat ze die blijven aantrekken.
Wesley was wel een goeieDit profiel is inderdaad al veel gefaald bij Club de laatste tijd, des te vreemder dat ze die blijven aantrekken.
Club is ook al lange tijd bang om met 2 spitsen te spelenDit profiel is inderdaad al veel gefaald bij Club de laatste tijd, des te vreemder dat ze die blijven aantrekken.
hij kan er ook wel geen kloten van eerlijk gezegd. Die zijn eerste baltoets is gewoon om van te huilen. Gewoon echt lompe voeten.Thiago is dan ook een targetspits, kaatser, die veel meer baat zou hebben met een Jutgla die rond hem de gaten in duikt, of wingers, infiltrerende middenvelders die hij diep kan sturen.
Wordt gewoon verkeerd gebruikt en dan afgerekend op zaken die niet zijn sterkste punten zijn.
Vanavond is het duidelijk van niet willen zienHoe kan je nu niet als ref zien dat dat fout is op Vetlesen...
Ik heb in de week gehoord dat als ge de bal raakt ge erna geen fout maakt ongeacht wat te meepaktHoe kan je nu niet als ref zien dat dat fout is op Vetlesen...

Dat klopt toch gewoon in zowat de meeste gevallen?Ik heb in de week gehoord dat als ge de bal raakt ge erna geen fout maakt ongeacht wat te meepakt
Volgens mij dezelfde commentator als vandaag.
Awel hij blokte toch eerste de bal (hoekschop) dus kan het geen fout zijn?Dat klopt toch gewoon in zowat de meeste gevallen?
Tenzij je bv. een vliegende tackle of ene met twee voeten vooruit inzet.

Zeker bij Club Brugge zit er heel wat gespuis in de tribunes; dat durf ik gerust toegeven als iemand die zelf een Club Brugge avatar heeft.Dat die dan nog weer uitgefloten wordt terwijl ge toch redelijk snel doorhebt dat dat geen komedie is...voetbalpubliek is toch voor een groot deel zum![]()
EeeeeeyIk reageer niet over deze fase, maar in het algemeenAwel hij blokte toch eerste de bal (hoekschop) dus kan het geen fout zijn?