Jupiler Pro League 2021-2022

Pfrt dat Europese parcours, sorry hoor. Maar daar zat nu eens echt geen enkele tegenstander bij waar Gent punten mocht tegen laten liggen. Zelfs PAOK moesten die opgevreten hebben. No shade naar Gent maar daar mogen we toch eerlijk in zijn hoop ik?

Dat ze goed voetbal gebracht hebben is volledig correct en wij hebben echt ons peer afgezien tegen hen. Maar Anderlecht speelde bij momenten ook heel vlot en leuk voetbal. Kompany zijn discours van “elke match is hetzelfde” heeft hem wat de das omgedaan op dat vlak.
Vandaar dat ik zeg 'degelijk'. Niet fantastisch, maar ook zeker niet slecht. Antwerp en Genk werden bv. laatste in hun groep en daar had ik toch meer van verwacht. Dan toch chapeau voor Gent dat ze nog een beetje hebben kunnen bijdragen aan onze coëfficiënt. Tegen PAOK hadden ze ook mogen winnen ja, maar ze hebben daar toch redelijk wat pech gehad als ik mij niet vergis.

En bij Anderlecht herinner ik mij toch ook vooral veel non-matchen. Ze hebben af en toe zeker leuk gespeeld hoor, maar de kwantiteit en kwaliteit bij Gent lag toch echt nog beduidend hoger, zeker in de eindfase van de competitie waarin de prijzen worden verdeeld.

Sowieso absurd dat wij de enige g5/6 club zijn die een stabiele zomer tegemoet gaan.
Da's al tijdje geleden
Ik zie niet in waarom het in Brugge geen stabiele zomer zou zijn. Het is niet omdag er een andere trainer is dat alles op zijn kop staat.

Dat Anderlecht beter had kunnen doen? Ja.
Maar voor die uitschakeling in augustus moeten ze hem nu toch niet meer afrekenen. Die bekerfinale had ook elke kant opgekunnen.

Maar meer dan de derde plaats was toch heus niet haalbaar.
Daar mag je hem idd nie op afrekenen nu, Kouamè was er bv. nog niet. Hij heeft ocharm nog Thelin en Dauda moeten laten invallen, over armoede gesproken

Finale had Anderlecht evengoed kunnen winnen, spel was langs 2 kanten totaal niet om aan te zien.

Dat je 4x verliest van Union, ja knullig, stuntelig. Maar dat is ook door enorm zwak te starten en dan herinner ik mij nog een niet toegekende goal voor ons.

Intussen ook niet verloren tegen Club dit seizoen. Wel af en toe dom en onnodig puntenverlies, herinner me vooral die 1-1 VS standard in minuut 90.

Hij heeft lang gewacht met Olson uit de ploeg te zetten en Ashimeru/Kana een kans te geven. Op de backs geen deftige back ups, flank spelers eigenlijk evenmin. Dus zo vrijuit gaat dit bestuur ook niet. Weinig vooruitgang van Yari en Anouar maar om verschillende redenen.
Als coach in wedstrijden niet altijd top natuurlijk, hij begint ook pas en af en toe zelfs overklast. Maar als dit voor hun te weinig is en hun lat hoger ligt, dan mogen de supporters nu de lat uiteraard ook voor hun hoger leggen.

Zelfs PAOK moesten die opgevreten hebben. No shade naar Gent maar daar mogen we toch eerlijk in zijn hoop ik?
Dat we daar niet door gaan lag volledig aan onze in de breedte te zwakke kern om op drie fronten mee te strijden. Bobijn was bijna af en focus lag op halen PO1

Ik zie niet in waarom het in Brugge geen stabiele zomer zou zijn. Het is niet omdag er een andere trainer is dat alles op zijn kop staat.
Zeker ook juist, maar wij veranderen niet van coach dus tot nader order stabieler 😋

Na Zetterberg, Vercauteren en Nilis een belachelijk contract te willen geven nu Vince.

Dit bestuur is nog zieker dan het vorige.
Shame on you!
Sorry het ontslag van Frank Arnessen nog vergeten natuurlijk.

Die staat nu met Feyenoord wel in een Europese finale

Anderlecht en Gent hebben gewoon vaak matchen verloren/gedrawd waarin ze de betere waren. Club Brugge had dan het omgekeerde.

Natuurlijk ook een kwaliteit.

Maar ik blijf het gewoon zonde vinden voor de persoon Kompany. Al die HLN en FB/Twitter warriors, om van te kotsen.

Vandaar dat ik zeg 'degelijk'. Niet fantastisch, maar ook zeker niet slecht. Antwerp en Genk werden bv. laatste in hun groep en daar had ik toch meer van verwacht. Dan toch chapeau voor Gent dat ze nog een beetje hebben kunnen bijdragen aan onze coëfficiënt. Tegen PAOK hadden ze ook mogen winnen ja, maar ze hebben daar toch redelijk wat pech gehad als ik mij niet vergis.

En bij Anderlecht herinner ik mij toch ook vooral veel non-matchen. Ze hebben af en toe zeker leuk gespeeld hoor, maar de kwantiteit en kwaliteit bij Gent lag toch echt nog beduidend hoger, zeker in de eindfase van de competitie waarin de prijzen worden verdeeld.
No offence maar Frankfurt, Olympiakos en Fenerbahce is nog wel een ander niveau dan Partizan, Famagusta en Flora.

En buiten die thuismatch tegen Fenerbahce hebben wij eigenlijk in elke match onze voet naast de tegenstander gezet. Daar hebben we gewoon veel pech gehad met late tegengoals tegen Olympiakos en tweemaal tegen Frankfurt.

Daar mag je hem idd nie op afrekenen nu, Kouamè was er bv. nog niet. Hij heeft ocharm nog Thelin en Dauda moeten laten invallen, over armoede gesproken

Finale had Anderlecht evengoed kunnen winnen, spel was langs 2 kanten totaal niet om aan te zien.

Dat je 4x verliest van Union, ja knullig, stuntelig. Maar dat is ook door enorm zwak te starten en dan herinner ik mij nog een niet toegekende goal voor ons.

Intussen ook niet verloren tegen Club dit seizoen. Wel af en toe dom en onnodig puntenverlies, herinner me vooral die 1-1 VS standard in minuut 90.

Hij heeft lang gewacht met Olson uit de ploeg te zetten en Ashimeru/Kana een kans te geven. Op de backs geen deftige back ups, flank spelers eigenlijk evenmin. Dus zo vrijuit gaat dit bestuur ook niet. Weinig vooruitgang van Yari en Anouar maar om verschillende redenen.
Als coach in wedstrijden niet altijd top natuurlijk, hij begint ook pas en af en toe zelfs overklast. Maar als dit voor hun te weinig is en hun lat hoger ligt, dan mogen de supporters nu de lat uiteraard ook voor hun hoger leggen.
Kana en Ashimeru waren tot op dat moment ook niet geweldig he, om niet te zeggen dat ze serieus door de mand vielen.

Kana en Ashimeru waren tot op dat moment ook niet geweldig he, om niet te zeggen dat ze serieus door de mand vielen.
Kana hebben we eigenlijk amper tot niet gezien voordien. Ik zeg ook niet dat hij te lang gewacht heeft, Sardella en Magallan zakte er bv. Ook regelmatig door in het begin en die 2e is toch min of meer nog cva gekomen

Kana hebben we eigenlijk amper tot niet gezien voordien. Ik zeg ook niet dat hij te lang gewacht heeft, Sardella en Magallan zakte er bv. Ook regelmatig door in het begin en die 2e is toch min of meer nog cva gekomen
Kompany natuurlijk wel een beter zicht op de spelersgroep als persoon die er dagelijks mee werkt, dan wij die enkel de matchen zien.

Blijkbaar gaan er nog mensen vertrekken. De naam Jean Kindermans wordt genoemd, en dat zou een absolute ramp zijn ...

Vreemd toch wel dat de ambities of denkwijze van Kompany nu plots haaks lijkt te staan op dat het bestuur.
Nog maar eens een icoon geoffeerd, kan je je als supporter toch ook lastig mee vereenzelvigen.

Benieuwd wel hoe Kompany het zal doen in een ploeg waar ie niet op handen gedragen wordt en alle krediet krijgt. Nu zal pas echt duidelijk worden als en welke stappen ie gezet heeft.

Man man man, een dag later en ik ben gedegouteerd. Kompany buiten gesmeten omdat Verbeke en Vandenhaute vonden dat met deze kern beter mogelijk was. Doe hadden verwacht met types als Raman kampioen te kunnen spelen 🤣

Volledig "het proces" waar eindelijk de vruchten van konden geplukt worden de vuilbak in. Direct 10 stappen achteruit.

Ze beseffen totaal niet welke invloed dit zal hebben. Al veel supporters die hun abonnement niet gaan verlengen, enkelen die hun geld gaan terugvragen,...

Als we volgend seizoen niet starten met 15/15 met sprankelend voetbal gaat het kolken in het stadion. Gelijk wie de nieuwe trainer zal worden, die haalt nieuwjaar niet.

Zoeken ze in Brugge nog supporters? :unsure:

Man man man, een dag later en ik ben gedegouteerd. Kompany buiten gesmeten omdat Verbeke en Vandenhaute vonden dat met deze kern beter mogelijk was. Doe hadden verwacht met types als Raman kampioen te kunnen spelen 🤣

Volledig "het proces" waar eindelijk de vruchten van konden geplukt worden de vuilbak in. Direct 10 stappen achteruit.

Ze beseffen totaal niet welke invloed dit zal hebben. Al veel supporters die hun abonnement niet gaan verlengen, enkelen die hun geld gaan terugvragen,...

Als we volgend seizoen niet starten met 15/15 met sprankelend voetbal gaat het kolken in het stadion. Gelijk wie de nieuwe trainer zal worden, die haalt nieuwjaar niet.
Zouden er daar echt voor hun abbo afzeggen? Je supportert toch voor de hele ploeg/club en niet enkel de coach?

Kan je goed met bier gooien?

Alleen al voor de spelers die voor ons wouden spelen toen Vinny ze belde is al een serieuze aderlating ( Nmecha, ZZ, Kouame, ect)
Zet daar dan nog is het waanzinnige transferbudget bij ....
Maar supporteren voor een andere ploeg , no fucking way lol
Mauve 4 life !

Zouden er daar echt voor hun abbo afzeggen? Je supportert toch voor de hele ploeg/club en niet enkel de coach?

Kan je goed met bier gooien?
Vooral als signaal naar PV en WVDH.

En ik kan goed "booeoeoeoeooeee" roepen..
Bier is om op te drinken ;-)
Alleen al voor de spelers die voor ons wouden spelen toen Vinny ze belde is al een serieuze aderlating ( Nmecha, ZZ, Kouame, ect)
Zet daar dan nog is het waanzinnige transferbudget bij ....
Maar supporteren voor een andere ploeg , no fucking way lol
Mauve 4 life !
Zonder Kompany hadden die hier idd nooit gestaan. Spelers van dat kaliber worden nu onmogelijk om te halen. Er zal weer een karrenvracht aan brol genre Raman, Vanzeir,... binnengehaald worden...

En dat van Brugge was uiteraard een grapje e...

Terug
Bovenaan