Jupiler Pro League 2021-2022

Mjah hoe Anderlecht aanvallend voor de dag gaat komen volgend seizoen is een groot raadsel.

Raman is matig, Kouamé en Zirkzee zijn vermoedelijk beide weer weg en Amuzu is ook niet zo fenomenaal... En het is niet dat er een grote vetpot klaarstaat, behoudens weer een injectie van de suikeroom.

Gewoon even een vormdip over twee wedstrijden heen en Astana knikkert u er al uit.

Op Villareal en West Ham na zijn dat toch allemaal haalbare kaarten voor Anderlecht?
Vooral die 2 vermijden inderdaad. Daartegen zijn we in alle omstandigheden kanslooos op dit moment.

Maar bij veel van die andere ploegen denk ik toch: hopelijk hebben ze hun huiswerk komende zomer sneller klaar. Tegen Vitesse was Zirkzee er net, maar Kouame nog niet. Met als gevolg dat je op een bepaald moment met Thelin-Dauda stond te spelen, beiden al 3 keer afgeserveerd.

Als je begin augustus klaar moet zijn, moeten dat soort versterkingen er al een paar weken rondlopen. Nu dat zijn de financiële omstandigheden waarin men zat ook natuurlijk.

Vanuit alle hoeken (media, andere clubs/trainers) worden ze bij het minste bekritiseerd
Say what now? De media doet niet anders dan club ophemelen, en al zeker de (gelukkig verwijderde) zelfverklaarde 'chef voetbal' (te groot voor België, op gelijke voet met Ajax,...)

Los daarvan: proficiat met de titel, Bruges boys. Het was niet flitsend, maar toch een mooie reeks neer gezet na nieuwjaar

Ik denk trouwens niet dat Gent het jullie veel moeilijker dan Antwerp had gemaakt. Met onze prutser Lemajic ipv de geblesseerde Depoitre en met een Tissoudali in mindere vorm konden we het jullie niet lastiger gemaakt hebben, denk ik. We winnen idd PO2 met sprekend gemak, maar vond het vat toch redelijk af.
(Die twee wedstrijden tegen KVM konden we even goed verloren hebben bvb)

• Winnaar Champions’ Play-offs: rechtstreeks groepsfase van de Champions League

• Nummer 2: derde voorronde van de Champions League

• Nummer 3: derde voorronde van de Conference League

• Winnaar barragematch nummer vier tegen winnaar Europe play-off : tweede voorronde van de Conference League

*tenzij AA Gent de Europe play-off wint.
  • Bekerwinnaar Gent: laatste voorronde van de Europa League

Benieuwd wat er met Cobbaut, Vlap, Bundu, Trebel, Dauda, Wellenreuther, Saief en Nkaka gaat gebeuren.
Van een deel zal wel het contract ontbonden worden zeker?

Vorig seizoen was het een nog makkelijkere kaart dan de meeste in de lijst, hopelijk goeie loting in dat geval
Als je het parcours van Vitesse bekijkt hebben we ze toch ook wel gigantisch onderschat eigenlijk

Trouwens daar stonden we ook weer te slapen met momenten

Benieuwd wat er met Cobbaut, Vlap, Bundu, Trebel, Dauda, Wellenreuther, Saief en Nkaka gaat gebeuren.
Van een deel zal wel het contract ontbonden worden zeker?
Cobbaut zou het blijkbaar goed doen in Italië en zou men definitief willen overnemen, van Dauda is men ook tevreden in Spanje en Wellenreuther eveneens in NL
Saief is einde contract dacht ik, Nkaka ja die zit in 2e klasse op de bank :D

Dus laat ons hopen dat ge voor die eerste 3 nog wat kleingeld krijgt, wie weet misschien dat er iemand zelfs Vlap wilt komen ophalen

Verbeke heeft nog heel veel werk komende zomer

Gent heeft dit seizoen veruit het meeste Europese punten gesprokkeld van allemaal en dat met 13/18 in een groep met Janneke en Mieke en er na een ronde al uit te liggen tegen PAOK. Het is dus te hopen dat Antwerp en Anderlecht de groepsfase v.d. Conference League halen en idealiter Gent ook. In de Champions League valt er toch heel wat minder te rapen voor Belgische ploegen.

Laatst bewerkt:
Cobbaut zou het blijkbaar goed doen in Italië en zou men definitief willen overnemen, van Dauda is men ook tevreden in Spanje en Wellenreuther eveneens in NL
Saief is einde contract dacht ik, Nkaka ja die zit in 2e klasse op de bank :D

Dus laat ons hopen dat ge voor die eerste 3 nog wat kleingeld krijgt, wie weet misschien dat er iemand zelfs Vlap wilt komen ophalen

Verbeke heeft nog heel veel werk komende zomer
Vlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?

Magallan zal ook wel niet gekocht worden voor 5 miljoen vermoed ik. Zou Gomez vertrekken?

Vlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?

Magallan zal ook wel niet gekocht worden voor 5 miljoen vermoed ik. Zou Gomez vertrekken?
Goh iedereen had het beter gedaan dan Yari denk ik :) Al speelt Vlap nu ook wel niet op die rechtsbuitenpositie en is hij er het type niet voor
Yari is enorm stilgevallen in zijn ontwikkeling vind ik, komt misschien door die blessure, maar ik vind hem op dit moment geen meerwaarde

Magallan voor 5 miljoen mag ik hopen van niet :D Gomez zou aangegeven hebben dat hij het zelfs nog zag zitten om te blijven
Murillio wil wel al even weg, maar als ze die zijn seizoen bekijken vraag ik me af wie die wilt komen halen

Er moet gewoon nog wat bij op de flanken als Kompany in dit systeem wilt blijven spelen, al zal hij waarschijnlijk eerder naar een 3-5-2-1 willen
en veel, veel meer scorend vermogen moet erbij. Dat is veel te weinig bij Ciske, Yari om nog maar te zwijgen van Olsson en Cullen. Ashimeru en Refaelov cva nog

Van Crombrugge zou in de belangstelling staan van PSV. Als we daar meer dan 5 miljoen voor kunnen krijgen zou ik hem ook laten gaan. Verbruggen is klaar voor het grote werk (denk ik) en met dat geld kunnen we dan hopelijk een spits kopen.

Goh iedereen had het beter gedaan dan Yari denk ik :) Al speelt Vlap nu ook wel niet op die rechtsbuitenpositie en is hij er het type niet voor
Yari is enorm stilgevallen in zijn ontwikkeling vind ik, komt misschien door die blessure, maar ik vind hem op dit moment geen meerwaarde

Magallan voor 5 miljoen mag ik hopen van niet :D Gomez zou aangegeven hebben dat hij het zelfs nog zag zitten om te blijven
Murillio wil wel al even weg, maar als ze die zijn seizoen bekijken vraag ik me af wie die wilt komen halen

Er moet gewoon nog wat bij op de flanken als Kompany in dit systeem wilt blijven spelen, al zal hij waarschijnlijk eerder naar een 3-5-2-1 willen
en veel, veel meer scorend vermogen moet erbij. Dat is veel te weinig bij Ciske, Yari om nog maar te zwijgen van Olsson en Cullen. Ashimeru en Refaelov cva nog
Refaelov zou wel in een Vormer-situatie kunnen komen (als hij er al niet in zit).

Refaelov zou wel in een Vormer-situatie kunnen komen (als hij er al niet in zit).
Hij is ook niet aangekocht met het gedacht alles te mogen spelen en is er om te jeugd mee op sleeptouw te nemen (met Arnstad - Yari - El Hadj) zijn er toch 3 op zijn positie min of meer
Heeft ons wel door heel moeilijke moment getrokken en ook nog veel bijgebracht

Kern moet ook gewoon terug groter (afhankelijk van Kompany zijn systeem)

Mja zal zowel voor Club als rsca werken worden aan aanvallers ( wij hebben wel iets meer troeven )

Dost, Lang, zijn zo goed als zeker weg CDK ? Mata ?.
Ze mogen wel keer wa brol lozen Mitrovic, mallouasa ofzo

de spelers van anderlecht hadden het precies nog niet door dat hen vrijwillig laten verliezen niks meer uitdeed betreffende de titel, dat het er niet meer toe deed van Union te laten en winnen en hen zo proberen de titel te geven opdat hij toch maar niet naar Brugge zou gaan

echt wel een complete non-prestatie geleverd en precies ook weinig tot zelfs geen (enkele) moeite gedaan om iets te willen doen of er iets van te willen maken hebben van die match

Terug
Bovenaan