Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True maar ondertussen hebben ze wel stappen gezet.Vorig seizoen was het een nog makkelijkere kaart dan de meeste in de lijst, hopelijk goeie loting in dat geval
Vooral die 2 vermijden inderdaad. Daartegen zijn we in alle omstandigheden kanslooos op dit moment.Op Villareal en West Ham na zijn dat toch allemaal haalbare kaarten voor Anderlecht?
Say what now? De media doet niet anders dan club ophemelen, en al zeker de (gelukkig verwijderde) zelfverklaarde 'chef voetbal' (te groot voor België, op gelijke voet met Ajax,...)Vanuit alle hoeken (media, andere clubs/trainers) worden ze bij het minste bekritiseerd
Als je het parcours van Vitesse bekijkt hebben we ze toch ook wel gigantisch onderschat eigenlijkVorig seizoen was het een nog makkelijkere kaart dan de meeste in de lijst, hopelijk goeie loting in dat geval
Cobbaut zou het blijkbaar goed doen in Italië en zou men definitief willen overnemen, van Dauda is men ook tevreden in Spanje en Wellenreuther eveneens in NLBenieuwd wat er met Cobbaut, Vlap, Bundu, Trebel, Dauda, Wellenreuther, Saief en Nkaka gaat gebeuren.
Van een deel zal wel het contract ontbonden worden zeker?

Dikverdiende titel, proficiat. Wie eerst staat na de po 1 is de verdiende kampioen.
Vlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?Cobbaut zou het blijkbaar goed doen in Italië en zou men definitief willen overnemen, van Dauda is men ook tevreden in Spanje en Wellenreuther eveneens in NL
Saief is einde contract dacht ik, Nkaka ja die zit in 2e klasse op de bank
Dus laat ons hopen dat ge voor die eerste 3 nog wat kleingeld krijgt, wie weet misschien dat er iemand zelfs Vlap wilt komen ophalen
Verbeke heeft nog heel veel werk komende zomer
Gomez keert terug naar dortmund als ik me niet vergis ( of ze hebben een optie gelicht )Vlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?
Magallan zal ook wel niet gekocht worden voor 5 miljoen vermoed ik. Zou Gomez vertrekken?
Goh iedereen had het beter gedaan dan Yari denk ikVlap had dit seizoen toch echt wel beter gedaan dan een Yari, niet?
Magallan zal ook wel niet gekocht worden voor 5 miljoen vermoed ik. Zou Gomez vertrekken?
Al speelt Vlap nu ook wel niet op die rechtsbuitenpositie en is hij er het type niet voor
Gomez zou aangegeven hebben dat hij het zelfs nog zag zitten om te blijven Is gewoon gekocht inderdaad, zelfs nooit gehuurd geweestGomez keert terug naar dortmund als ik me niet vergis ( of ze hebben een optie gelicht )
Refaelov zou wel in een Vormer-situatie kunnen komen (als hij er al niet in zit).Goh iedereen had het beter gedaan dan Yari denk ikAl speelt Vlap nu ook wel niet op die rechtsbuitenpositie en is hij er het type niet voor
Yari is enorm stilgevallen in zijn ontwikkeling vind ik, komt misschien door die blessure, maar ik vind hem op dit moment geen meerwaarde
Magallan voor 5 miljoen mag ik hopen van nietGomez zou aangegeven hebben dat hij het zelfs nog zag zitten om te blijven
Murillio wil wel al even weg, maar als ze die zijn seizoen bekijken vraag ik me af wie die wilt komen halen
Er moet gewoon nog wat bij op de flanken als Kompany in dit systeem wilt blijven spelen, al zal hij waarschijnlijk eerder naar een 3-5-2-1 willen
en veel, veel meer scorend vermogen moet erbij. Dat is veel te weinig bij Ciske, Yari om nog maar te zwijgen van Olsson en Cullen. Ashimeru en Refaelov cva nog
Hij is ook niet aangekocht met het gedacht alles te mogen spelen en is er om te jeugd mee op sleeptouw te nemen (met Arnstad - Yari - El Hadj) zijn er toch 3 op zijn positie min of meerRefaelov zou wel in een Vormer-situatie kunnen komen (als hij er al niet in zit).