Jupiler Pro League 2021-2022

Hoeveel minuten van die 360 hebben wij dit seizoen eigenlijk niet op achterstand gestaan tegen Union. Tjonge jonge.

Hoeveel minuten van die 360 hebben wij dit seizoen eigenlijk niet op achterstand gestaan tegen Union. Tjonge jonge.
309.
0-1 20', 1-1 45+2, 1-2 62' Anderlecht - Union 1-3
1-0 11' Union - Anderlecht 1-0
1-0 3' Union - Anderlecht 3-1
0-1 2' Anderlecht - Union 0-2

+ Blessuretijd

309.
0-1 20', 1-1 45+2, 1-2 62' Anderlecht - Union 1-3
1-0 11' Union - Anderlecht 1-0
1-0 3' Union - Anderlecht 3-1
0-1 2' Anderlecht - Union 0-2

+ Blessuretijd
Straf wel inderdaad 🤯

Toch nog een mooie overwinning gisteren. Voor dit seizoen had ik 100% getekend natuurlijk voor de 2de plaats en Europa League ticket. Ik had waarschijnlijk u in uw gezicht uitgelachen omdat ge waarschijnlijk niets van voetbal kent dat ge daarin zelfs zou geloven.

Maar nu toch nog altijd vooral ontgoocheld.
Die 'laatst' Champions league voorronde is blijkbaar al begin augustus want daarna begint de Champions League al met een allerlaatste voorronde? Ben dan op verlof natuurlijk 😕 dus die eerste match mis ik al.

Kwestie van zeker te zijn dat we naar de Europa League moeten. Soit, het zal me worst wezen welke tegenstanders het worden. Eerst nog de volledige uitverkoop afwachten.
Undav
Nielsen
Lapoussin
Teuma
Vanzeir
Mazzu

Undav natuurlijk al weg. Benieuwd met welke ploeg we aan de aftrap zullen staan begin september. Het zal er heel anders uit zien vrees ik.
Maar langs de andere kant, ook wel vertrouwen in de scouting. Maar we zijn slachtoffer van ons eigen succes.

en dan Verhaeghe zijn uitlatingen. Als ge in de afgelopen 12 maand net 50 miljoen hebt uitgegeven, zou ik toch een toontje lager zingen ook al zijt ge kampioen. Zoals @Gavin al zei... kleine mens. Heel kleine mens.

Laatst bewerkt:
En daarmee gun ik club niks. Altijd dit gedoe en uitspraken.

Het is sowieso altijd ridicuul om bij je eigen overwinning te beginnen wenen over anderen uit het niets. Waardig verliezen bestaat, maar waardig winnen vind ik ook wel belangrijk. Typisch zo'n omhooggevallen aap die wat aandacht naar zich wilt trekken. Een deftige mens laat nu gewoon de spelers genieten van hun prestatie.

zwak van vanderhaegen dat hij union aanvalt....

beter wat nederig zijn, en toegeven dat ze met veel geluk kampioen zijn gespeeld.

Dat Mitoma en Undav een serieuze meerwaarde waren en anders wellicht niet haalbaar waren voor Union kan kloppen. Maar Verhaeghe moet niet klagen..

Union heeft knap werk geleverd de laatste jaren. Als je mooi voetbal kan combineren met fysieke en mentale kracht dan heb je het gewoon goed gedaan. Benieuwd wie ze aan boord kunnen houden en wie ze kunnen binnenhalen volgende transferperiode.

Mocht ik club zijn: ik kocht Nielsen en zet Odoi op de plaats van Mata (die zal toch ooit eens vertrekken zeker?)

Dat Mitoma en Undav een serieuze meerwaarde waren en anders wellicht niet haalbaar waren voor Union kan kloppen. Maar Verhaeghe moet niet klagen..

Union heeft knap werk geleverd de laatste jaren. Als je mooi voetbal kan combineren met fysieke en mentale kracht dan heb je het gewoon goed gedaan. Benieuwd wie ze aan boord kunnen houden en wie ze kunnen binnenhalen volgende transferperiode.

Mocht ik club zijn: ik kocht Nielsen en zet Odoi op de plaats van Mata (die zal toch ooit eens vertrekken zeker?)
Union is Udav gratis gaan ophalen in de Duitse 3e klasse hé.

Ziet er naar uit dat Europese groepsfase voor RSCA en Antwerp moeilijk gaat worden. Zijn niet beschermd in de laatste voorronde en daar kunnen moeilijke tegenstanders uit komen. Hopelijk Union naar EL want ook niet makkelijk en normaal gezien mag het voor Gent niet mislukken ( :unsure: ).

Ziet er naar uit dat Europese groepsfase voor RSCA en Antwerp moeilijk gaat worden. Zijn niet beschermd in de laatste voorronde en daar kunnen moeilijke tegenstanders uit komen. Hopelijk Union naar EL want ook niet makkelijk en normaal gezien mag het voor Gent niet mislukken ( :unsure: ).
Union zit toch sowieso in de groepsfase EL als ze in de voorronde CL worden uitgeschakeld?

Juist dat is al even aangepast. Normaal 3 ploegen dus in groepsfases

Edit: nog een fout Gent sowieso in conference league. Maar hopelijk in EL

Terug
Bovenaan