Jupiler Pro League 2021-2022

Ik vind Balanta vaak hard spelen, maar heb hem eigenlijk nooit onsportief gezien. Vandaag wel. Tweede actie verdiende rood op zich. Eerste geel was lachwekkend.

Agreed van Balanta zijn fout. Maar Lang zou toch echt wel iets extreem moeten gezegd hebben om rood te rechtvaardigen
Inderdaad. Stond ook nie als een gek te schelden als je de beelden ziet.
Maar valt van hier nie te zeggen wat hij zei natuurlijk.

Volgens CDK omdat hij de ref aanraakte? Zou er wel over zijn ook al zijn het de regels

Lang blijkbaar rood omdat hij de ref aangeraakt heeft, niet omdat hij iets gezegd zou hebben.
da's dan puur op reputatie, en ondanks dat ik de kerel niet moet hebben, totaal overdreven van Laforge

De rode kaart wordt overduidelijk getrokken na dat Lang iets zegt.
Lang passeert en in die fase moet de kaart van Blanata nog in de lucht gaan, Lang roept iets en de kaart die dan ik de lucht is gaat naar links.

Ik heb alvast Adrie zijn coupe op Schreuder geplakt in Paint, voor de rest van 2022. Tot oktober.

a355j8s.jpg

En wie zegt dat ze geen beeld hebben dat uitsluitsel geeft? Op TV hebben ze die fase met het meest duidelijke beeld mss 2 seconden getoond, de VAR heeft die en andere beelden mss beter en langer kunnen analyseren. En geoordeeld dat hij erover was.

Het is echt grappig, vooral anti Club supporters die hier zeggen dat hij er niet over was en daardoor concluderen dat de VAR het ook niet kan weten. En de Club supporters zagen de bal erover...
Het zou goed kunnen dat de VAR een duidelijk beeld heeft dat ze niet tonen. Voor mij (en de radiocommentatoren) leek de bal binnen te zijn maar uiteindelijk weten wij het niet en jullie eveneens niet.

Wat mijn punt onderstreept dat dezelfde mensen die donderdag van hun oren aan het maken waren over die penalty voor Anderlecht, vandaag wel opvallend veel vertrouwen hebben in een twijfelachtige beslissing ten voordele van hun eigen ploeg. Donderdag was het 'omgekocht' en 'diefstal', vandaag moeten we gewoon vertrouwen hebben in de arbitrage!

Toch wel een apart ras hé bepaalde voetbalsupporters. Ben er van overtuigd dat @Solleke89 en consoorten helemaal anders zouden reageren over die bal al dan niet over de lijn mocht het bij hen/aan de andere kant van het veld zo gebeuren.

Kijk goed naar de beelden. Lang komt gewoon verhaal halen en oogt allesbehalve agressief. Die rode kaart is compleet ridicuul. Laforge was gewoon het noorden kwijt. Best even langs de kant houden, die man.

Het zou goed kunnen dat de VAR een duidelijk beeld heeft dat ze niet tonen. Voor mij (en de radiocommentatoren) leek de bal binnen te zijn maar uiteindelijk weten wij het niet en jullie eveneens niet.

Wat mijn punt onderstreept dat dezelfde mensen die donderdag van hun oren aan het maken waren over die penalty voor Anderlecht, vandaag wel opvallend veel vertrouwen hebben in een twijfelachtige beslissing ten voordele van hun eigen ploeg. Donderdag was het 'omgekocht' en 'diefstal', vandaag moeten we gewoon vertrouwen hebben in de arbitrage!
FYI, Ik heb hier donderdag helemaal niks gezegd over Anderlecht.

Toch grappig dat in voetbal plots whataboutism de normaalste zaak van de wereld is en je daarvoor in andere discussies wordt neergesabeld...

Ik begrijp trouwens niet dat half club daar op de ref vliegt ? Tis overduidelijk gewoon fout (geel / rood) buiten beschouwing.

Blijft toch echt een probleem daar

Terug
Bovenaan