Solleke89
Well-known member
Lang is dom, maar écht niet zo dom om de ref uit te schelden. Kan toch niet dat die zo dom zou zijn.Lang had volgens mij klootzak geroepen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang is dom, maar écht niet zo dom om de ref uit te schelden. Kan toch niet dat die zo dom zou zijn.Lang had volgens mij klootzak geroepen.
Inderdaad. Stond ook nie als een gek te schelden als je de beelden ziet.Agreed van Balanta zijn fout. Maar Lang zou toch echt wel iets extreem moeten gezegd hebben om rood te rechtvaardigen
Dat zou er toch echt compleet over zijn.Benieuwd of de uitleg van CDK voor het rood van Lang klopt.
Overdreven, maar correct volgens de regels.Lang blijkbaar rood omdat hij de ref aangeraakt heeft, niet omdat hij iets gezegd zou hebben.
da's dan puur op reputatie, en ondanks dat ik de kerel niet moet hebben, totaal overdreven van Laforge
Het zou goed kunnen dat de VAR een duidelijk beeld heeft dat ze niet tonen. Voor mij (en de radiocommentatoren) leek de bal binnen te zijn maar uiteindelijk weten wij het niet en jullie eveneens niet.En wie zegt dat ze geen beeld hebben dat uitsluitsel geeft? Op TV hebben ze die fase met het meest duidelijke beeld mss 2 seconden getoond, de VAR heeft die en andere beelden mss beter en langer kunnen analyseren. En geoordeeld dat hij erover was.
Het is echt grappig, vooral anti Club supporters die hier zeggen dat hij er niet over was en daardoor concluderen dat de VAR het ook niet kan weten. En de Club supporters zagen de bal erover...
Voor die fase hè, enkel die fase.Donderdag was het 'omgekocht' en 'diefstal', vandaag moeten we gewoon vertrouwen hebben in de arbitrage!
FYI, Ik heb hier donderdag helemaal niks gezegd over Anderlecht.Het zou goed kunnen dat de VAR een duidelijk beeld heeft dat ze niet tonen. Voor mij (en de radiocommentatoren) leek de bal binnen te zijn maar uiteindelijk weten wij het niet en jullie eveneens niet.
Wat mijn punt onderstreept dat dezelfde mensen die donderdag van hun oren aan het maken waren over die penalty voor Anderlecht, vandaag wel opvallend veel vertrouwen hebben in een twijfelachtige beslissing ten voordele van hun eigen ploeg. Donderdag was het 'omgekocht' en 'diefstal', vandaag moeten we gewoon vertrouwen hebben in de arbitrage!
Allé, gij hebt het weer als enige goed gezien. Toch ne krak ze gij.![]()
Neen, het is beter om af te gaan op een interview van CDK om een eerlijke en klare kijk te hebben op de zaakAllé, gij hebt het weer als enige goed gezien. Toch ne krak ze gij.![]()