Jupiler Pro League 2021-2022

Allé, dus nu hebt gij in die beweging duidelijk gezien vanop die afstand, op uw scherm, dat hij de ref wilt tegenhouden die kaart te pakken? En daar zijt ge dan 100% zeker van?
Je kan op zich op dat beeld wel zien dat lang zijn hand Laforge raakt op de plaats waar zijn achterzak zit, dus daar durf ik nog wel in meegaan. Maar om daar direct rood voor te geven is toch een vrij extreme reactie, zeker omdat het duidelijk was dat Laforge de laatste 10 minuten niet meer alles onder controle had.

mata.png

Het is Mata die de ref aanraakt! :unsure:

Ben fan van Brugge, maar CDK had beter niet zo een onnozele uitleg gegeven voor de camera.

Klein detail de laatste 4 matchen onder laforge kreeg Lang drie maal de rode kaart. Kan ook een persoonlijke vete zijn .

Hoe ik het zag belanta kreeg rood en Lang kwam er naast staan en sprak iets en gaf direct rood dus wellicht niks met aanrakingen.

Allé, dus nu hebt gij in die beweging duidelijk gezien vanop die afstand, op uw scherm, dat hij de ref wilt tegenhouden die kaart te pakken? En daar zijt ge dan 100% zeker van?
Nie overdrijven hè vriend. Op die beelden van achter de goal van Roef kan je dat idd zien.
En pas op, nie enkel ik zie dat. Ook Aster en DeBilde zagen dat.

Het mag wel een beetje kalmer van uw kant. We kunnen enkel raden om welke reden hij rood geeft maar dat is een aanvaardbare reden.
Of gelooft gij dat hij rood gaf omdat hij Lang zijn kop nie kan zien ? En hun dus 100% onterecht is.

Mijn vertrouwen in de refs is ook nie groot, maar hier zal wel een reden voor zijn dus uw belachelijke opmerkingen zijn onnodig maar dragen ook niks bij tot de discussie

Charles zijn eerste antwoord was trouwens "ik weet het niet" om dan met toch een reden te komen om dan af te sluiten dat het door Lang zijn reputatie komt. Ik onthou dan "Ik weet het niet"

Ik zie vooral beelden waar op Lang niets verkeerd doet wat rood zou rechtvaardigen. Dus of wel moet hij iets vuil gezegd hebben, waar ik dan weer aan twijfel omdat hij voor zijn doen toch vrij rustig bleef, of wel slaat deze rode kaart werkelijk nergens op.

En wij geven een 1-3 voorschot uit handen tegen Beerschot... Ahja, we zijn dan ook dramatisch. Degradatie zou volkomen logisch zijn voor ons, het is hopen dat andere ploegen minder punten pakken en dat we onze matchen tegen Seraing en Oostende op 1 of andere manier winnen.

We kunnen zoveel kakken als we willen op de ref, en er waren enkele bedenkelijke momenten, dat zeker, maar dat was bijlange niet het probleem deze namiddag.
Ik wil gewoon nog één ding kwijt namelijk: doe nu toch eens iets aan altijd maar dat belachelijk balletje in de handen nemen, niet wilen afgeven, of wegtikken. En dan iemand die de bal wil afnemen ook gewoon geel geven, zucht. De speler die de bal vastpakt en bewust het snel hervatten wil belemmeren moet je hiervoor toch altijd straffen, stop eens met dat in de hand te werken door hier als scheidsrechter aan mee te werken, en dan doodleuk nog eens op het gemak eens alles gaan uitleggen, komop zeg.

Voor het overige: nauwelijks kansen gehad (weeral), amper beweging zonder bal (weeral), geen oplossingen vinden (weeral), voorzetten beginnen trappen als Dost er NIET meer op staat (weeral), ...
Ik moet hier opnieuw komen zeggen dat de berusting weer heel snel toegeslagen is, ik kan me niet meer opladen om te supporteren, er gebeurt gewoon niets, het is allemaal op een slakkentempo, terugdraaien, geen lef tonen, weet ik veel wat nog allemaal.
De exponent is hierin Vanaken, waarmee ik hem niet wil afvallen, maar staat eigenlijk als een soort van halve 6 te spelen, en staat bijgevolg veel en veel te laag op het plein om beslissend te zijn, dat moet je toch zien als trainer?
Ook met Vormer op de 6 moet je in een topmatch niet starten hé kom, geen enkele duelkracht op dat middenveld, elke 2e bal was voor Gent.

Neen, met dit belabberd niveau is het hopen om de 3e plek te halen gewoon. Zoals ik al zei, geen schande na enkele gouden jaren, maar met deze spelers verwacht je natuurlijk wat meer.
Hopelijk kan het tij nog keren om alvast het niveau op te krikken, maar lijkt gewoon ook zowat op te zijn, geen idee.

Dan heb ik het vooral over het niveau op dit forum, niet op het veld. Gij zijt het Beerschot van dit forum bv.
:headshake:

Ik zou Storm misschien wel eens terug bij Club willen zien. Is veel rijper geworden.

En ja, Vanaken moet vooraan staan om tot zijn recht te komen, hebben we duidelijk gezien in zijn sterke periode bij de Duivels en Club. Een Vanaken die laag staat ben je niks mee

Terug
Bovenaan