Général Zantas
Well-known member
Eerder deze week en vandaag toch veel peutertuin-niveau moeten lezen in dit topic![]()
Beerschot nu, ik zal het niveau effe omhoog trekken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder deze week en vandaag toch veel peutertuin-niveau moeten lezen in dit topic![]()
Je kan op zich op dat beeld wel zien dat lang zijn hand Laforge raakt op de plaats waar zijn achterzak zit, dus daar durf ik nog wel in meegaan. Maar om daar direct rood voor te geven is toch een vrij extreme reactie, zeker omdat het duidelijk was dat Laforge de laatste 10 minuten niet meer alles onder controle had.Allé, dus nu hebt gij in die beweging duidelijk gezien vanop die afstand, op uw scherm, dat hij de ref wilt tegenhouden die kaart te pakken? En daar zijt ge dan 100% zeker van?

Ben fan van Brugge, maar CDK had beter niet zo een onnozele uitleg gegeven voor de camera.
Beerschot nu, ik zal het niveau effe omhoog trekken.

Nie overdrijven hè vriend. Op die beelden van achter de goal van Roef kan je dat idd zien.Allé, dus nu hebt gij in die beweging duidelijk gezien vanop die afstand, op uw scherm, dat hij de ref wilt tegenhouden die kaart te pakken? En daar zijt ge dan 100% zeker van?
Dan heb ik het vooral over het niveau op dit forum, niet op het veld. Gij zijt het Beerschot van dit forum bv.

Dan heb ik het vooral over het niveau op dit forum, niet op het veld. Gij zijt het Beerschot van dit forum bv.
<3Is dat een verdoken liefdesverklaring?