Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Standard dient officieel klacht in.Standard wijst onder meer op dat de gehanteerde buitenspellijn foutief getrokken werd en naar het feit dat de VAR enkel zou mogen ingrijpen bij een 'duidelijke' of 'ernstige' fout, wat volgens de Rouches niet het geval was. Ook vindt men het frappant dat de scheidsrechter zelf niet naar het scherm werd geroepen. "We moeten dus vaststellen dat het hier meerdere dwalingen betreft die op geen enkele manier binnen het domein van interpretatie of beoordeling vallen. Het gaat simpelweg over de zuivere en eenvoudige toepassing van de geldende regels. Omwille van al deze redenen heeft Standard de Liège beslist om klacht in te dienen", klinkt het in een statement.
En Gillles heeft ook gezegd dat die bal van Tissoudali erover was. Is hij nu ne goeie of ne slechte? Ze vonden de rode kaart overigens wel beide absoluut niet nodig.Nie overdrijven hè vriend. Op die beelden van achter de goal van Roef kan je dat idd zien.
En pas op, nie enkel ik zie dat. Ook Aster en DeBilde zagen dat.
Het mag wel een beetje kalmer van uw kant. We kunnen enkel raden om welke reden hij rood geeft maar dat is een aanvaardbare reden.
Of gelooft gij dat hij rood gaf omdat hij Lang zijn kop nie kan zien ? En hun dus 100% onterecht is.
Mijn vertrouwen in de refs is ook nie groot, maar hier zal wel een reden voor zijn dus uw belachelijke opmerkingen zijn onnodig maar dragen ook niks bij tot de discussie
Charles zijn eerste antwoord was trouwens "ik weet het niet" om dan met toch een reden te komen om dan af te sluiten dat het door Lang zijn reputatie komt. Ik onthou dan "Ik weet het niet"
Kom, Vanaken wordt gewoonweg slecht uitgespeeld momenteel. Hij moet gewoon veel hoger in balbezit komen.Heb af en toe geteld of wel degelijk met 11 stonden. Positiespel is gewoon dramatisch, vooral dat middenveld. Als Gent aanvalt staan ze 1 op 1 en als we zelf aanvallen altijd in de minderheid en niemand die zich aanspeelbaar loopt. Ook bij opbouwen, Gent zet ons goed vast en niemand die zich vrij loopt. En idd ook 2e bal altijd voor Gent. Eindeloos respect voor Vormer en Vanaken maar tis volledig op.
Gilles n goeie. Allè jonge, waar haalt ge het..En Gillles heeft ook gezegd dat die bal van Tissoudali erover was. Is hij nu ne goeie of ne slechte? Ze vonden de rode kaart overigens wel beide absoluut niet nodig.
Ik ben gewoon ingegaan hier tegen enkelen waaronder jij die "zeker zijn dat die bal er niet over was". "zeker zijn dat Lang iets erg zei". "zeker zijn dat hij bewust de hand van de scheids tegen wilt houden." Allemaal zaken die je niet, zonder ook maar enige twijfel, uit de beelden kan opmaken.
Dan is het gewoon jullie gekleurde bril die het zo bekijkt.
En voor je zegt dat ik die ook op heb, gezien dat ik heb toegegeven dat Balanta rechtstreeks rood verdiende? Gezien dat ik heb aangeven dat de voorsprong voor Gent niet onverdiend was?
Er wordt hier zelfs een dikke whataboutism tegen gesmeten, "ah ja, nu zijn de refs juist (over die bal wel of niet over de lijn), maar vorige week bij de penalty van Anderlecht was het kot te klein en omgekochten boel...". Ja kijk, zo blijf je bezig natuurlijk.
Wat heeft Kana eigenlijk misdaan want die jongen krijgt toch echt geen kansen meerMurillo opnieuw in de ploeg, Debast naast Magallan ter vervanging van Hoedt en Ashimeru de vervanger van Olsson. Hoog tijd voor Anderlecht om die slechte reeks te doorbreken willen we PO1 halen.
Was toch niet dankzij Vormer.Nogtans werd Gent de eerste helft met Vormer gedomineerd. Tweede helft was dit vele minder.
Geen idee, doet het nochtans goed bij de beloften. Mag van mij ook meer kansen krijgen.Wat heeft Kana eigenlijk misdaan want die jongen krijgt toch echt geen kansen meer
Ja maar liefst niet ten koste van Magallan.Geen idee, doet het nochtans goed bij de beloften. Mag van mij ook meer kansen krijgen.
Pls pakt de Maga mee .Ja maar liefst niet ten koste van Magallan.