Jupiler Pro League 2021-2022

De scheids volgt de linesman. Maar die kan het ook nie 100% zien denk ik want Tisodali zijn been/voet zit ervoor.
Moet ook beslissen in een fractie natuurlijk.

Uiteindelijk is dat ook geen probleem als Mignolet die bal gewoon pakt zoals men zou verwachten
Uiteindelijk zou in zo'n fases de VAR beter beslissen, zelfs al is het niet 100% duidelijk, want die beschikt nog altijd over het beste beeldmateriaal. Mij leek de bal binnen te zijn.

Uiteindelijk zou in zo'n fases de VAR beter beslissen, zelfs al is het niet 100% duidelijk, want die beschikt nog altijd over het beste beeldmateriaal. Mij leek de bal binnen te zijn.
Dat is hier nu toch al 1000 keer uitgelegd dat het zo niet werkt? De scheidsrechter moet een beslissing nemen en de VAR kan corrigeren als die beslissing duidelijk fout was.

Wie zijn jullie om nu te gaan beweren dat de lijn- noch scheidsrechter dit niet zeker kunnen zijn?

Volgens mij was die ook nog wel binnen. Zweeft die bal nog boven de lijn, maar als de VAR geen beeld heeft kan die het ook niet weerleggen natuurlijk

Als er nu een camera aan de achterlijn stond zou het toch duidelijk zijn, maar hoe vaak valt het voor.

Dat is hier nu toch al 1000 keer uitgelegd dat het zo niet werkt? De scheidsrechter moet een beslissing nemen en de VAR kan corrigeren als die beslissing duidelijk fout was.

Wie zijn jullie om nu te gaan beweren dat de lijn- noch scheidsrechter dit niet zeker kunnen zijn?
Dat klopt niet en dat is hier toch ook al vaak gezegd, bij fases als buitenspel of een bal over de lijn speelt 'clear error' geen rol want de fase is zwart of wit. Binnen of buiten.

Die fout van Balanta moet gewoon rechtreeks rood zijn en daar mogen gerust nog wat dagen schorsing bij.

Terug
Bovenaan