Jupiler Pro League 2021-2022

Hoedt is geen Antwerp icoon, he. Die heeft hier een seizoen gespeeld en is dan vertrokken. Wij hebben bv. Refaelov wel een staande ovatie gegeven dit seizoen.
Maar Hoedt wel zitten uitfluiten dacht ik?

Of herriner ik mij dat nu zo fout.

Werd alleszins dit seizoen ook al eens gedaan, waarom ik dezelfde vraag stelde of die zich negatief over die club had geuit. Dacht dat het Hoedt was.

Geen verwijt naar de 1 of andere club, gewoon iets dat ik compleet belachelijk vind, en nooit bij een ex speler zou doen.

Stel het ander al er een rsca icoon bv thielemans voor brugge zou spelen die gaan ze ook uitfluiten in brussel.
Thielemans is ondertussen al een paar jaar dood.

Tielemans mogelijks wel. ;)

Voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat dat niet mag hé. Ik vind het gewoon nogal dwaas, en vroeg mij vooral af of hij zich ooit onrespectvol Tov club heeft geuit.

Kompany werd ook al te vaak het en der uitgefloten bij zijn terugkeer 2 jaar geleden, dat was nog meer van de pot gerukt.

Kompany werd ook al te vaak het en der uitgefloten bij zijn terugkeer 2 jaar geleden, dat was nog meer van de pot gerukt.
Zijn zo van die dingen die gewoon tonen hoe dom de gemiddelde voetbalfan is.
Vanaken, CDK en Lang worden ook soms al van minuut 1 uitgefloten voor geen reden.
Allemaal supporteren als de Rode Duivels spelen maar als ze een ander kleur van truitje aan hebben...

Als je net uitgemaakt bent voor bruine aap kan ik mij goed voorstellen dat je serieus van uw melk bent. Dan vind ik het toch iets te goedkoop om Kompany te gaan verwijten dat zijn interview niet honderd procent genuanceerd was.
Ik kan niet ontkennen dat ik niet weet hoe dat kan voelen.

Soit, ik vind zijn reactie gewoon jammer omdat hij het gewoon niet meer over voetbal wou hebben, voetbal en de uitslag waren plots onbelangrijk, waarom? Omdat er "plots" racisme in een stadion is? Dat weet hij toch ook al langer dan vandaag?

Akkoord hé, maar ik had gewoon, door de manier waarop Kompany het vertelde, de indruk dat hij er nogal de nadruk op wou leggen dat het op Club gebeurde. Hij wou wel geen polemiek starten maar had het toch over wat in andere stadions gebeurt ook best hard kan zijn, er op wijzend dat dit op Club een graad erger is. Alsof dit enkel op Club gebeurt.

Ook bij Man City, ook bij RSCA, zelfs bij FC Vooruit Zarlardinge zitten racisten. Dat is niet nieuw, ook niet voor hem. En het blijft tenenkrullend en schandalig. Maar hij weet toch ook dat dit enkelingen zijn? Een kleine minderheid? Maar dat bleek voor mij nu niet uit zijn statement.

Maar helemaal akkoord dat ikzelf niet kan weten hoe dit voelt (al weet ik wel hoe het voelt om uitgelachen en beledigd te worden voor iets waar ik zelf niks aan kan doen), dus dat dit voor hem een emotionele reactie was begrijp ik zeker. Maar dat neemt niet weg dat ik ze graag anders had gezien.
Tbh als je dat al heel je leven naar uw kop gesmeten krijgt, denk je gewoon van... wééral.
Kan me goed inbeelden dat hij dat terecht kotsbeu is.

Hadden wel een goaltje verdiend, maar toch weer zo pijnlijk achteraan. Fai 2x in fout.
Als we snel kunnen scoren zit er misschien nog iets in.

Die Maertens is toch gene slechte.

Hier verdienden we zeker en vast een punt, niet te schatten.
Zet mij daar op die plein en ik maak wel een van die kansen af, ik hoef zelfs maar de helft van hun loon ervoor.

Dewaest is volledig ko en die speelt nadien gewoon verder. Dat snap ik toch echt niet.

Twee lange blessurebehandelingen, maar 13 minuten overspelen. Dat is nu toch wel erg veel!

Terug
Bovenaan