Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op welke site kan je dit zien? Was het daarnet al aan 't zoeken.![]()
Brugge ook bijna dubbel zoveel fouten, vuile schopploeg![]()
Ik zie het staan in de app zelf, FotMob.Op welke site kan je dit zien? Was het daarnet al aan 't zoeken.
Ik denk dat je niet goed snapt hoe xG werkt. De kopbal van Frey was van dichtbij voor een haast open doel, dus die krijgt een hoge xG. De penaltygoal van Vanaken krijgt ook een hoge xG want penalties gaan nu eenmaal vaak binnen. Jullie andere goals waren goed afgewerkt maar de kans dat een schot vanuit de positie van Skov Olsen of Adamyan binnen gaat, is relatief gezien klein.1,56 xg? Lol, klopt langs geen kanten.
0,65 langs de kant van Antwerp is ook 10x te veel.

Op standard grijpen jullie vaak de 3pnt mee, die zijn echt heel zwak bezig.Sterk club vandaag en (weer) een rete zwak Antwerp. Schandalig eigenlijk na al miljoentjes die ze uitgegeven hebben.
Benieuwd wat wij gaan doen deze avond, allerlaatste kans lijkt me om alsnog PO 1 te halen.
Met of zonder thuispubliek die druk kan zetten is wel een groot verschil.Op standard grijpen jullie vaak de 3pnt mee, die zijn echt heel zwak bezig.
Derby nog in de benen zekerverdiende 2-0 voorsprong. Hoe zwak is KVK zeg

Rechtstreeks duel met Anderlecht om PO1 binnen een paar wekenBenieuwd wat wij gaan doen deze avond, allerlaatste kans lijkt me om alsnog PO 1 te halen.
Ik vind de verschillen tussen een "kleine kans" en een "grote kans" in die xG berekeningen iets te extreem. Die kopbal van Odoi krijgt bijvoorbeeld maar 0.07, terwijl dat eigenlijk een heel moeilijke bal is om te stoppen voor een doelman. Ter vergelijking: de kopbal van Joao Felix tegen United krijgt 0.27. Toch duidelijk een veel moeilijkere bal om binnen te koppen vanuit die positie?Ik denk dat je niet goed snapt hoe xG werkt. De kopbal van Frey was van dichtbij voor een haast open doel, dus die krijgt een hoge xG. De penaltygoal van Vanaken krijgt ook een hoge xG want penalties gaan nu eenmaal vaak binnen. Jullie andere goals waren goed afgewerkt maar de kans dat een schot vanuit de positie van Skov Olsen of Adamyan binnen gaat, is relatief gezien klein.
Het zal alleszins realistischer zijn dan die 6.0 - 0.1 die jij opperde.
Laat Mbappé daar 10 schieten en er vliegen er wel meer in dan eentje. Ook hier te vergelijking: de goal van Elanga krijgt dan weer 0.35 tegen Atlético. Niet 100% vergelijkbare fases, maar die kans van Elanga vind ik niet groter dan die van Mbappé.Of gewoon niet teveel conclusies trekken uit die xG’s?Ik vind de verschillen tussen een "kleine kans" en een "grote kans" in die xG berekeningen iets te extreem. Die kopbal van Odoi krijgt bijvoorbeeld maar 0.07, terwijl dat eigenlijk een heel moeilijke bal is om te stoppen voor een doelman. Ter vergelijking: de kopbal van Joao Felix tegen United krijgt 0.27. Toch duidelijk een veel moeilijkere bal om binnen te koppen vanuit die positie?
Ik heb daarstraks ook eens een paar kansen/doelpunten bekeken die ik mij herinner van de afgelopen tijd. Die goal van Mbappé (tegen Real Madrid) krijgt bijvoorbeeld ook slechts 0.10, wat nergens op slaat. Dat wil dus zeggen dat die kans 1 op de 10 keer binnengaat?Laat Mbappé daar 10 schieten en er vliegen er wel meer in dan eentje. Ook hier te vergelijking: de goal van Elanga krijgt dan weer 0.35 tegen Atlético.
Zoals ik eerder al eens zei: louter scorebordjournalistiek waar je niet al te fel op vooruitgaan. Het zegt zeker iets, maar zeker niet voldoende. Brugge - Antwerp is uiteindelijk gestrand op 1.62 vs 1.00. Wat lijkt alsof het verschil tussen beide ploegen niet supergroot was, terwijl Club uiteindelijk wél een hele wedstrijd ruim de betere ploeg was.