Jupiler Pro League 2021-2022

Zelfs dat nog nooit gelezen. :p
Ik ken in mijn kennissenkring toch ook niemand die iets tegen hem heeft, hoogstens "neutraal".
Was wrs door z'n woorden 'no sweat, no glory' toen rsca kampioen speelde tegen Club. Bij een aantal schuimbekken zal dat wrs nog in't geheugen zitten.

Hopelijk nog wat incompetentie van Mignolet in de tweede helft anders gaan wij hier niet meer scoren. Dat Priske maar zo snel mogelijk buiten ligt, ik heb het er wel mee gehad.

Hopelijk nog wat incompetentie van Mignolet in de tweede helft anders gaan wij hier niet meer scoren. Dat Priske maar zo snel mogelijk buiten ligt, ik heb het er wel mee gehad.
Je hebt nog vier minuten, want in de tweede helft heeft hij de zon mee. :unsure:

Niemand die bij Antwerp denkt om eens een paar keer van afstand te trappen? :biglaugh: Juist wel Verstraete(?), maar afgeblokt.

Adamyan speelt toch een deftige wedstrijd? Het is ook echt geen toeval dat we nu een pak beter spelen met een werkende spits vooraan.
Ja zal wel zijn, is gewoon super onopvallend vind ik, maar hij maakt ook mee oorlog op het middenveld, dsn is het logisch dat hij niet meer in de punt te vinden is om naartoe te passen, dat is vaker Lang ondanks hij in theorie minder diep staat op het veld dan Adamyan.

Terug
Bovenaan