D
Deleted member 14
Guest
Bevoorbeeld zeggen ”aja, goalke van Adamyan” ipv zitten af te geven op VerstraeteWat moet ik doen als mijn ploeg tegen Antwerp speelt, voor Antwerp supporteren?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevoorbeeld zeggen ”aja, goalke van Adamyan” ipv zitten af te geven op VerstraeteWat moet ik doen als mijn ploeg tegen Antwerp speelt, voor Antwerp supporteren?![]()

Het helpt niet.Zalig da klakske![]()
Idd, Buchanan ook.Heerlijke actie van Skov. Zeer geslaagde transfer tot nog toe.
Toch wel een heel sterk Club ...Toch wel een heel zwak Antwerp ....
Bwa, wij spelen zoals we al heel het seizoen spelen. Op goed geluk en hopen dat Butez alles pakt. Thuis tegen Union en KV Mechelen werden we ook weggespeeld.Toch wel een heel zwak Antwerp ....
Ik denk dat Priske daar niet nog een seizoen zal zittenToch wel een heel zwak Antwerp ....
Ah voila den eerste da bijt , als wij sterk spelen is de tegenstander ook altijd te zwakToch wel een heel sterk Club ...

Ja, maar bij jullie is dat ook effectief zo!Ah voila den eerste da bijt , als wij sterk spelen is de tegenstander ook altijd te zwak![]()

Lol , sure .Ja, maar bij jullie is dat ook effectief zo!
![]()
Wat zou de XG zijn vandaag? 6 tegen 0,1 ofzo?

Iedereen weet dat refs altijd voordeel geven aan de echte schopploegen!![]()
Brugge ook bijna dubbel zoveel fouten, vuile schopploeg![]()