SDB
Member
Nu ja F1 is niet echt mijn ding. Heb zo andere bekende namen dat deze forum niet zal kennen.Dat klopt!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ja F1 is niet echt mijn ding. Heb zo andere bekende namen dat deze forum niet zal kennen.Dat klopt!![]()

Wat zijn die bekende namen? Ik ben erg benieuwd.Nu ja F1 is niet echt mijn ding. Heb zo andere bekende namen dat deze forum niet zal kennen.![]()
Wayne Gretzky, Mario Lemieux, Bobby Orr, Maurice richard, Dominik Hasek,... Nu ja ik ben 24/7 bezig met ijshockeyWat zijn die bekende namen? Ik ben erg benieuwd.

Ja lol die namen komen dan ook nooit voor in algemeen nieuws. Terwijl Schumacher vroeger dagelijks op het nieuws kwam zoals Verstappen in deze tijd.Wayne Gretzky, Mario Lemieux, Bobby Orr, Maurice richard, Dominik Hasek,... Nu ja ik ben 24/7 bezig met ijshockey![]()
Ja langs hier, maar dat hangt af van waar je woont natuurlijk.Ja lol die namen komen dan ook nooit voor in algemeen nieuws. Terwijl Schumacher vroeger dagelijks op het nieuws kwam zoals Verstappen in deze tijd.
Wayne Gretzky, Mario Lemieux, Bobby Orr, Maurice richard, Dominik Hasek,... Nu ja ik ben 24/7 bezig met ijshockey![]()

Een andere vergelijking.
Bekijk bijlage 18838
Bekijk bijlage 18839
![]()
Google Trends
Explore search interest for michael schumacher, Wayne Gretzky, Mario Lemieux, , Bobby Orr, , Maurice richard by time, location and popularity on Google Trendstrends.google.com
Mick Schumacher =/= Michael Schumacher.Een andere vergelijking.
Zit er een fout in de link misschien?Mick Schumacher =/= Michael Schumacher.

Wayne Gretzky
Ooit in Wayne Gretzky’s restaurant geweest in Toronto voor het dicht ging.Wayne Gretzky

Hoe was de ervaring?Ooit in Wayne Gretzky’s restaurant geweest in Toronto voor het dicht ging.![]()
Dacht er ook zo over.het is ook niet zo dat je mag verwachten dat iedereen iemand kent omdat de meerderheid er al van gehoord heeft.
weinig relevant ook, net zoals bij muziek artiesten. ik zou mij geen beeld kunnen vormen over hoe bepaalde artiesten er uit zagen.
zoals Prince, geen idee hoe die er uit ziet/zag.
zoals David Bowie, heel lang gedacht dat dit een zwarte persoon was/is.
etc.
Not sure if serious.Zit er een fout in de link misschien?![]()
Ik ken die nu ook wel (enkel die Hasek zegt mij niks) maar vraag is aan honderd random mensen hier in België in welke sport Gretzky de GOAT is? Als er daar meer dan tien het juist hebben zou ik verbaasd zijn, en dat is inclusief correcte gokken.Wayne Gretzky reken ik toch even goed onder "algemene kennis" hoor (lees: een groot deel van de mensen zou dat moeten kennen). De GOAT van elke grote tak van sport valt daar toch onder?
Het is wel spijtig het is nochtans een hele mooie sport.Om nu te zeggen dat Wayne Gretzky algemene kennis is voor een Belg, mwa, hoeveel ijshockeymatchen zal de gemiddelde Belg in zijn of haar leven zien.