Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De postbode is hier een grote tas / zak vergeten, met honderden brieven, folders, enzovoorts .. in (Eerder 1000+, de zak weegt ruim 13 kg volgens de weegschaal) die geleverd moesten worden bij de mensen thuis (van vermoedelijk alle straten hier in de omstreken)

Ik heb zelf geen post ontvangen vandaag terwijl dit normaal wel het geval is, dus ik vermoed dat mijn eigen post, ook in die zak steekt. :unsure:

Ik heb de zak veilig opgeborgen in mijn logeerkamer en ik heb gemeld aan Bpost dat die zak bij mij ligt. Dus als iemand hier uit de buurt, dit leest én je hebt nog geen post gekregen --> Je post komt eraan, als het niet voor vandaag is, dan moet je dus nog niet panikeren :tongue:

Laatst bewerkt:
De postbode is hier een grote tas / zak vergeten, met honderden brieven, folders, enzovoorts .. in (Eerder 1000+, de zak weegt ruim 13 kg volgens de weegschaal) die geleverd moesten worden bij de mensen thuis (van vermoedelijk alle straten hier in de omstreken)

Ik heb zelf geen post ontvangen vandaag terwijl dit normaal wel het geval is, dus ik vermoed dat mijn eigen post, ook in die zak steekt. :unsure:

Ik heb de zak veilig opgeborgen in mijn logeerkamer en ik heb gemeld aan Bpost dat die zak bij mij ligt. Dus als iemand hier uit de buurt, dit leest én je hebt nog geen post gekregen --> Je post komt eraan, als het niet voor vandaag is, dan moet je dus nog niet panikeren :tongue:
Die zakken worden door een 2e postbediende afgezet zodat de facteur die kan bedelen en niet alles in 1 keer mee moet hebben. Die gaat dus lopen zoeken hebben achter die zak :laugh: Dat is heel normaal dat je die zakken af en toe ziet staan.

Die zakken worden door een 2e postbediende afgezet zodat de facteur die kan bedelen en niet alles in 1 keer mee moet hebben. Die gaat dus lopen zoeken hebben achter die zak :laugh: Dat is heel normaal dat je die zakken af en toe ziet staan.

Die zak stond daar al wel een uurtje voor we actie ondernamen (in samenspraak met de buren). De post wordt ook altijd bedeeld voor 12u hier.
Bovendien stond de zak pal in het zicht (aan de straatkant dus, iedereen kon die zomaar meenemen), ik ben hier tevens de syndicus en niemand van de buren weet van die zak af.

Dus dan is de (2e) postbode gewoon fout van die zak daar neer te zetten. Dat staat ook in dat artikel trouwens.

"Ze worden ook niet zomaar op eender welke plek gezet. Ze staan op strategische plekken, uit het zicht: in een portaal van een appartementsgebouw bijvoorbeeld. En dat gebeurt altijd in samenspraak met de eigenaar van het gebouw.
+
Overlasttassen zou je niet op straat mogen zien staan. Gebeurt het toch, dan is het een fout of een vergissing: ze zijn er misschien geplaatst door een nieuwe postbode die de ronde nog niet goed kent. "

Ik vermoed dit in het vet. Dus die zak staat nu gewoon hier en ik heb goed gehandeld. Als de postbode slim is belt ie straks gewoon aan en dan doe ik open en heeft ie zijn zak gewoon terug. :tongue:

Ik las het ook ja, dat ze normaal uit het zicht moeten staan. Ik ben er zelf ook nog maar 1 keer tegengekomen, in centrum Gent.. Ik wist enkel wat het was door een kameraad die facteur is.

Ik las het ook ja, dat ze normaal uit het zicht moeten staan. Ik ben er zelf ook nog maar 1 keer tegengekomen, in centrum Gent.. Ik wist enkel wat het was door een kameraad die facteur is.
Uit het zicht is natuurlijk discussieerbaar. Maar de eigenaar (in dit geval de syndicus en dat ben ikzelf, ik ben tevens eigenaar) moet altijd verwittigd worden. En ik ben heel de dag thuis geweest tot op heden, dus er is geen excuus.

Wil je dit niet of vind je de eigenaar niet / je hebt geen tijd even aan te bellen, dan moet je, de tas 'echt' uit het zicht plaatsen he.

De postbode die nu ligt te zoeken gaat deze fout vermoedelijk geen tweede keer maken. :tongue:
(of ie zal zeggen kan je die tas de volgende keer laten staan, dan is het ook goed ;))

Nu goed, zolang die tas ergens veilig staat, is het goed.

---

Update: Hij heeft zonet aangebeld, en het was inderdaad een jonge gast die er mee kon lachen. :biglaugh:
Afgesproken dat die zak(ken) nu gewoon daar mag blijven staan (tenzij ie tegen de avond er nog zou staan)

Laatst bewerkt:
krijg een mailke

mag ik accessoire item x even "lenen" van jou?
ik zeg tuurlijk, heb je het lang nodig?
euh.. ik ga de mijne verkopen en er ontbreekt accessoire item x uit de doos en weet niet of ik het dan makkelijk ga kunnen verkopen.

:unsure:

WTF?

efkes lenen om het te verpatsen.. :lol:

krijg een mailke

mag ik accessoire item x even "lenen" van jou?
ik zeg tuurlijk, heb je het lang nodig?
euh.. ik ga de mijne verkopen en er ontbreekt accessoire item x uit de doos en weet niet of ik het dan makkelijk ga kunnen verkopen.

:unsure:

WTF?

efkes lenen om het te verpatsen.. :laugh:
Heb dat eens met ne oplader van een laptop gehad die ik uitgeleend had aan een schoolkameraad zodat die voort kon.
Nooit meer terug gezien; vader had nadien laptop en al verpatst... Had 'm nu wel niet meer nodig, maar toch.

Hetzelfde ongeveer gehad met een dvd uit te lenen.
Bij het terugvragen bleek dat de persoon de dvd reeds verkocht had via Ebay.

Die zak stond daar al wel een uurtje voor we actie ondernamen (in samenspraak met de buren). De post wordt ook altijd bedeeld voor 12u hier.
Bovendien stond de zak pal in het zicht (aan de straatkant dus, iedereen kon die zomaar meenemen), ik ben hier tevens de syndicus en niemand van de buren weet van die zak af.

Dus dan is de (2e) postbode gewoon fout van die zak daar neer te zetten. Dat staat ook in dat artikel trouwens.

"Ze worden ook niet zomaar op eender welke plek gezet. Ze staan op strategische plekken, uit het zicht: in een portaal van een appartementsgebouw bijvoorbeeld. En dat gebeurt altijd in samenspraak met de eigenaar van het gebouw.
+
Overlasttassen zou je niet op straat mogen zien staan. Gebeurt het toch, dan is het een fout of een vergissing: ze zijn er misschien geplaatst door een nieuwe postbode die de ronde nog niet goed kent. "

Ik vermoed dit in het vet. Dus die zak staat nu gewoon hier en ik heb goed gehandeld. Als de postbode slim is belt ie straks gewoon aan en dan doe ik open en heeft ie zijn zak gewoon terug. :tongue:
Hier staan elke dag rond de middag zo 2 grote zakken gewoon tegen een boom in 't begin van de straat.
In het begin dacht ik ook dat die vergeten waren maar blijkbaar dan toch niet.
Staan er soms enkele uurtjes en ik blijf het straf vinden dat niemand die meeneemt.
Want normaal gezien verdwijnt alles hier in't straat direct als je het niet afsluit of uit 't zicht zet.

Benzine die gisteren aan de lokale pomp 2,7 eure per liter kostte.

Ik overweeg de auto om te bouwen tot een Flintstones model.
Idem 2,13€ voor liter E95.
Kheb eens een auto zulle na een half leven van fiets en openbaar vervoer pfff

Kon niet meer om auto heen na verhuis en gezondheidsperikelen (en tis geen dikke SUV of sportbak, maar een zuinige stadswagen)

Sommigen voorspellen 3€/L naar einde jaar als deze shit blijft duren: WTF man, Whaaaat the faaaaaaaaaaack
Hierbij mijn moment.

2,7€ lokaal moet E98 geweest zijn of diesel?

Prijzen zijn echt zot. Ik heb het eens uitgerekend en als ik nog maar een halve maand met de fiets ga dan win ik 150€. (Fietspremie en besparing brandstof samen gerekend). En dan moet ik nog maar 20 km enkele rit.

Voor die 10 minuten dat ik dan langer onderweg ben heb ik het er zeker voor over en ik heb al die stress van het verkeer ook niet.

Ben nu sinds half maart zo bezig en nu ik het gewoon ben ga ik eigenlijk veel liever met de fiets naar mijn werk.

Gisteren in de cinema. Wij staan te wachten aan de deuren van de zaal tot die opengaan. Ik had al fits dat een oudere vent met z'n vlam heel ongeduldig stond te wachten.

Deuren gaan open, begint die kerel te lopen.

Wij zetten ons en horen achteraan in de zaal: "YES!! HELEMAAL ACHTERAAN EN IN HET MIDDEN!! HAHAAAA!".

Ik had nog nooit een flat-earther ontmoet.

Eindelijk terug aan het verder kijken naar Billions.
Even een wtf moment met de overgang van afl 7 naar 8, verhaal gaat gewoon door maar sommige personages zo hard veranderd van looks.
Was dus door de corona periode waarbij opnames meer als een jaar stil gelegen hebben.

Gisteren in de cinema. Wij staan te wachten aan de deuren van de zaal tot die opengaan. Ik had al fits dat een oudere vent met z'n vlam heel ongeduldig stond te wachten.

Deuren gaan open, begint die kerel te lopen.

Wij zetten ons en horen achteraan in de zaal: "YES!! HELEMAAL ACHTERAAN EN IN HET MIDDEN!! HAHAAAA!".

Ik had nog nooit een flat-earther ontmoet.
Dat zijn toch vaste plaatsen?

Terug
Bovenaan