Coolguy
Well-known member
Probeer het en weet het ons te zeggen?Is dat dan leuker met normale kousen?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer het en weet het ons te zeggen?Is dat dan leuker met normale kousen?![]()

Die zakken worden door een 2e postbediende afgezet zodat de facteur die kan bedelen en niet alles in 1 keer mee moet hebben. Die gaat dus lopen zoeken hebben achter die zakDe postbode is hier een grote tas / zak vergeten, met honderden brieven, folders, enzovoorts .. in (Eerder 1000+, de zak weegt ruim 13 kg volgens de weegschaal) die geleverd moesten worden bij de mensen thuis (van vermoedelijk alle straten hier in de omstreken)
Ik heb zelf geen post ontvangen vandaag terwijl dit normaal wel het geval is, dus ik vermoed dat mijn eigen post, ook in die zak steekt.
Ik heb de zak veilig opgeborgen in mijn logeerkamer en ik heb gemeld aan Bpost dat die zak bij mij ligt. Dus als iemand hier uit de buurt, dit leest én je hebt nog geen post gekregen --> Je post komt eraan, als het niet voor vandaag is, dan moet je dus nog niet panikeren![]()
Dat is heel normaal dat je die zakken af en toe ziet staan.Die zak stond daar al wel een uurtje voor we actie ondernamen (in samenspraak met de buren). De post wordt ook altijd bedeeld voor 12u hier.Die zakken worden door een 2e postbediende afgezet zodat de facteur die kan bedelen en niet alles in 1 keer mee moet hebben. Die gaat dus lopen zoeken hebben achter die zakDat is heel normaal dat je die zakken af en toe ziet staan.
VRT MAX
radio2.be

Uit het zicht is natuurlijk discussieerbaar. Maar de eigenaar (in dit geval de syndicus en dat ben ikzelf, ik ben tevens eigenaar) moet altijd verwittigd worden. En ik ben heel de dag thuis geweest tot op heden, dus er is geen excuus.Ik las het ook ja, dat ze normaal uit het zicht moeten staan. Ik ben er zelf ook nog maar 1 keer tegengekomen, in centrum Gent.. Ik wist enkel wat het was door een kameraad die facteur is.

)

Heb dat eens met ne oplader van een laptop gehad die ik uitgeleend had aan een schoolkameraad zodat die voort kon.krijg een mailke
mag ik accessoire item x even "lenen" van jou?
ik zeg tuurlijk, heb je het lang nodig?
euh.. ik ga de mijne verkopen en er ontbreekt accessoire item x uit de doos en weet niet of ik het dan makkelijk ga kunnen verkopen.
WTF?
efkes lenen om het te verpatsen..![]()
Hier staan elke dag rond de middag zo 2 grote zakken gewoon tegen een boom in 't begin van de straat.Die zak stond daar al wel een uurtje voor we actie ondernamen (in samenspraak met de buren). De post wordt ook altijd bedeeld voor 12u hier.
Bovendien stond de zak pal in het zicht (aan de straatkant dus, iedereen kon die zomaar meenemen), ik ben hier tevens de syndicus en niemand van de buren weet van die zak af.
Dus dan is de (2e) postbode gewoon fout van die zak daar neer te zetten. Dat staat ook in dat artikel trouwens.
"Ze worden ook niet zomaar op eender welke plek gezet. Ze staan op strategische plekken, uit het zicht: in een portaal van een appartementsgebouw bijvoorbeeld. En dat gebeurt altijd in samenspraak met de eigenaar van het gebouw.
+
Overlasttassen zou je niet op straat mogen zien staan. Gebeurt het toch, dan is het een fout of een vergissing: ze zijn er misschien geplaatst door een nieuwe postbode die de ronde nog niet goed kent. "
Ik vermoed dit in het vet. Dus die zak staat nu gewoon hier en ik heb goed gehandeld. Als de postbode slim is belt ie straks gewoon aan en dan doe ik open en heeft ie zijn zak gewoon terug.![]()
Idem 2,13€ voor liter E95.Benzine die gisteren aan de lokale pomp 2,7 eure per liter kostte.
Ik overweeg de auto om te bouwen tot een Flintstones model.
Dat zijn toch vaste plaatsen?Gisteren in de cinema. Wij staan te wachten aan de deuren van de zaal tot die opengaan. Ik had al fits dat een oudere vent met z'n vlam heel ongeduldig stond te wachten.
Deuren gaan open, begint die kerel te lopen.
Wij zetten ons en horen achteraan in de zaal: "YES!! HELEMAAL ACHTERAAN EN IN HET MIDDEN!! HAHAAAA!".
Ik had nog nooit een flat-earther ontmoet.
Sommige kleinere bioscopen werken nog zonder vaste plaatsen.Dat zijn toch vaste plaatsen?
Niet specifiek de kleine hoor. De meeste UGCs (misschien alle? Ik ken niet beide BXL UGCs) werken zonder vaste plaatsen.Sommige kleinere bioscopen werken nog zonder vaste plaatsen.