Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik kijk nu naar Gert en James en besef nu pas dat die nieuwe 3 sterrenchef 3 jaar bij mij in de klas gezeten heeft in het middelbaar en ik er ook nog goed mee overeen kwam. Ik wist dat die voor kok geweest was na het 3de maar nooit nog iets van gehoord tot nu dus. 😲😲😲
Die is jonger dan mij? 🤯😳

csm_SI202109020142_hires_jpeg_24bit_rgb_4bfbda8d89.jpg

Die linkse is dus 37-38j. Ik had 'm toch 5j ouder geschat.

Laatst bewerkt:
mijn poort vanachter staat meestal open omdat ik te lui ben om die open en dicht te doen alsk er met den auto op rijd ; daar ligt ook alleen maar rommel, vooral verbouwmateriaal van den buurman die het ff als opslag gebruikt.
Zie ik eergisteren van uit mijn badkamer ineens iemand me ne rolstoel op mijnen hof bollen.. kon niet zien wat hij er deed, maar hij moest er toch een paar minuten geweest zijn.. tegen dat ik beneden en vanachter was was em al weg.
Ma zelfs als een poort open staat.. wtf blijft is van mijnen hof gast?

De nieuwe AI-tool “Imagen” van Google. Deze kan aan de hand van tekst invoer een realistische afbeelding maken. Het is nog niet perfect, maar wel al vrij geavanceerd.

Voorbeeld: “Foto” van “Panda” met “lederen jas” en “zonnebril” aan het “skateboarden” op een “strand”.

84C0D818-D6A8-4D35-863B-1FA15693F98C.jpeg

Voorbeeld 2: “Waterverf schilderij” van “panda” met “rood hemd en cowboyhoed” die “gitaar” speelt in de “tuin”.

CF0EB524-B4D0-46E8-BFAC-D393CB3C0FC3.jpeg70AC77E0-6B17-47B5-AF6B-4564F5F1E5A5.jpeg6AF2A0CA-2583-4FE2-86FD-748C5803E2E5.jpeg

De nieuwe AI-tool “Imagen” van Google. Deze kan aan de hand van tekst invoer een realistische afbeelding maken. Het is nog niet perfect, maar wel al vrij geavanceerd.

Voorbeeld: “Foto” van “Panda” met “lederen jas” en “zonnebril” aan het “skateboarden” op een “strand”.

Bekijk bijlage 9849

Voorbeeld 2: “Waterverf schilderij” van “panda” met “rood hemd en cowboyhoed” die “gitaar” speelt in de “tuin”.

Bekijk bijlage 9850Bekijk bijlage 9851Bekijk bijlage 9852
WOu dat zelf ook eens bekijken , maar je kan wel maar met een beperkte set aan woorden werken. Ik dacht hier even de volgende tekst in te vullen om de boel te testen
"Een groene panda die een tijger beft in de badkamer". Maar dat lukt dus niet :cool:

WOu dat zelf ook eens bekijken , maar je kan wel maar met een beperkte set aan woorden werken.
Voorlopig inderdaad maar beperkt.

The potential risks of misuse raise concerns regarding responsible open-sourcing of code and demos. At this time we have decided not to release code or a public demo.

Ze beseffen dat misbruik wel heel gemakkelijk zou worden. Denk maar aan pedofielen bijvoorbeeld.

Alle blijdschap nu toch al naar de verdoemenis, kom ik er achter dat chocolade mij eigenlijk niet smaakt.
Gisteren de overgrootmoeder van de kinderen 100 jaar dus daar doet een doos de ronde. Smaakte vreemd. Niet ‘huh, die staat al twee jaar in de kast’ vreemd, gewoon ‘huh, is dat het nu’ vreemd. Ik neem aan omdat mijn zoet/suikerverbruik nu helemaal anders is.

Terug
Bovenaan