Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Sta ik op 't gemakske op het werk een plaske te doen aan een pissijn.
Komt plots de grote baas (die we zelden zien) langst me door.
Doet een obligaat kort klapke , gaat naar het wc-hokje , placeert zich en begint daar een serieus concert uit zijn anale trompet te blazen.
Miljaarde , ik heb nog nooit zo snel m'n handen gewassen en me uit de voeten gemaakt. :help:
Ik weet wel , 't is ook maar ne mens , maar toch serieus verschoten.
Ik vermoed dat z'n lunch serieus pikant of exotisch is geweest.
Hopelijk kom ik em niet direct tegen op het werk.
Die heeft het ook ferm verscheten bij jou.

Ongewenste worst pics op FB
Screenshot-20220519-173425.png

Gisteren een SLAK in mijn bed gevonden.

heel eigenaardig, mijn huis is nog niet zo oud (7 jaar), dus zit zeker niet met "beestjes" in de wanden of dergelijke.
Dus hoe is die daar terecht gekomen.

Ik spreid mijn bed telkens open smorgens, en s'avonds toen ik wou gaan slapen, zag ik dat die slak al 1 meter slijm spoor had na gelaten op ons hoes laken.

zeer freaky.

Ik heb dus gisterenavond voor het eerst in láng eens doorgedronken en nu ben ik twee uur vroeger dan normaal wakker en fris als een hoentje. What the actual F. Niet dat ik ondankbaar ben maar ik was mij gewoon meer verwachtende aan half-tot-driekwart steendood.

fietstunnel
Hier is er een rond punt waar we ook een gevaarlijke fietstunnel hebben, er is al drie keer een auto op het rond punt geknald en (bijna) tot de ingang van die fietstunnel geraakt

Het was te denken dat iemand die opmerking ging maken. :crazy:

Ik bedoelde het natuurlijk vanuit menselijk standpunt. Als je atoomklokken nodig hebt om het verschil te kunnen meten, zal dat voor de mensen boven- en onderaan het gebouw niet merkbaar zijn. Als mens voel je het verschil zelfs niet tussen bv. 32 jaar en 210 dagen oud zijn en 32 jaar en 223 dagen oud zijn.

Ik bedoelde: als een vast evenement x (bv 9/11) op aarde voor mij n jaar geleden is (21j), zal dat voor iemand anders even veel jaar geleden zijn.

Ik bedoelde: als een vast evenement x (bv 9/11) op aarde voor mij n jaar geleden is (21j), zal dat voor iemand anders even veel jaar geleden zijn.
Is toch logisch, wat is daar merkwaardig aan? Ofwel begrijp ik het niet volledig :confused:.
De perceptie van tijd is voor iedereen anders, dat weet je zelf ook wel, maar vaste evenementen zijn toch vast en altijd x-aantal tijd geleden voor iedereen?

Is toch logisch, wat is daar merkwaardig aan? Ofwel begrijp ik het niet volledig :confused:.
De perceptie van tijd is voor iedereen anders, dat weet je zelf ook wel, maar vaste evenementen zijn toch vast en altijd x-aantal tijd geleden voor iedereen?
Het ging net voor m'n oorspronkelijke post erover dat 'Marckse al 59 was, Pol 63 en Pico 58', terwijl die mensen gewoon 30 jaar ouder zijn dan 30 jaar geleden. Ik vind het gewoon altijd gek als mensen een dergelijke vaststelling als 'wtf'-moment ervaren.

Ik kijk nu naar Gert en James en besef nu pas dat die nieuwe 3 sterrenchef 3 jaar bij mij in de klas gezeten heeft in het middelbaar en ik er ook nog goed mee overeen kwam. Ik wist dat die voor kok geweest was na het 3de maar nooit nog iets van gehoord tot nu dus. 😲😲😲

Terug
Bovenaan