Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mensen die hun nagels knippen op de trein eigenlijk nog nooit tegengekomen. Vroeger wel een keer gehad dat ik de trein opstapte richting werk samen met een maat 's ochtends om 7u. En die wagons zaten altijd redelijk vol. Die wagon dus ook vol maar vanachter waren er toch nog 4 plaatsen volledig vrij. Wij dachten "allé waarom zit daar niemand?" Willen we daar dan gaan zitten en zien we daar een gebruikte condoom liggen op die ene zitbank. En op de zitbank er recht tegenover een hele hoop onsmakelijke vlekken :sick:.

Op het werk wel een collega gehad vroeger die daar zijn vingernagels zat te knippen aan zijn bureau. Vond ik ook wel degoutant.

Sinds vorige week ne collega die wegens "persoonlijke omstandigheden" een aantal weken in verlof is. Op zich niets abnormaals dus daar ook niet echt bij stilgestaan.

Vandaag was ik de krant aan het lezen en zie ineens dat mijne collega de vader van Maïlys Descamps is :oops:
(de achternaam had het moeten weggeven maar khad daar nooit echt bij stilgestaan)

"Persoonlijke redenen" lijkt ineens een serieus understatement :censored:

Vader en moeder zijn reeds 29j gescheiden en wonen in verschillende landen.
Enkele kinderen (vader) en een 2e huwelijk later (voor beide) hebben ze recent besloten om enkele zaken na pijnlijke decennia uit te praten. Die vechtscheiding heeft uiteraard heel wat gevolgen gehad op de ontwikkeling van mezelf en mijn zus.
Ze hebben besloten om (na dus een recente scheiding voor beiden) toch eens wat zaken uit te praten. Fijn, sta ik enkel achter.

Blijkt dat ze heel wat meer gedaan hebben dan enkel zaken uit te praten, mijn vader verblijft er nu hele dagen tot hij het land gaat verlaten.
Fijn idee voor de grootste romantici onder ons, ben an sich ook niet tegen (verre van) maar het is zo mindblowing dat ik het na 4 dagen nog altijd moeilijk plaatsen kan :p

Met het schijnsel van m’n gsm zag ik een donkere vlek op m’n kussen.
Ik had voor ik ging slapen gemorst met isobetadine dus veronderstelde dat het daar van kwam, maar toch even licht aangedaan. Vond ik onder mijn kussen een bruine, plakkerige vlek van +- 10 cm diameter met bruine vegen errond. :wtf:
En aan de onderkant van mijn kussen kleefde een platgeduwd papiertje van een milka eitje.
Ik vermoed dat de kleinste voor paashaas heeft gespeeld en mij heeft willen verrassen. Da’s wel gelukt.

Dat doet mij denken aan een wraakactie van mijn jongste zoon enkele jaren geleden.

Hij was gestraft omdat hij snachts op zijn switch had zitten spelen en had niet beter gevonden om als wraak alle klinken boven in te smeren met haargel.

Omdat het na een paar uur opgedroogd was, was het wel ff nadenken waarom alle klinken in godsnaam plakten.

“Omdat het te veel tijd zou vragen voor verdelgingsploegen om elke koningin bij mensen te komen wegnemen, vragen we om de dieren in een potje in de diepvries te steken”, zegt Jasmijn Hillaert van het INBO. “Dat is de meest veilige en vriendelijke methode om de koninginnen te bestrijden.”

:sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic::sarcastic:

“Omdat het te veel tijd zou vragen voor verdelgingsploegen om elke koningin bij mensen te komen wegnemen, vragen we om de dieren in een potje in de diepvries te steken”, zegt Jasmijn Hillaert van het INBO. “Dat is de meest veilige en vriendelijke methode om de koninginnen te bestrijden.”

Moeten we het dan lief vragen dat ze even in het potje vliegen?
Het beste wat ze bij mij kunnen krijgen is een goei lap met een slets of vliegenmepper.

Ik maak het nog erger @exCite: ik heb eens iemand gehad die zijn TEENnagels aan het knippen was ...en aan het prullen aan zijn eelt.
Ik ook. Dat is nog altijd op mijn netvlies gebrand. Er zat een vrouw diagonaal over mij aan de andere kant van het gangpad. Die zette gewoon haar eelterige voet op de tafel en begon haar teennagels te knippen. Dat was dégoutant. Die gele dingen vlogen naar alle kanten.
Ik zat ze dan de hele tijd aan te staren en dingen te zeggen als "allez jong, is da nu normaal?" Maar ze ging gewoon op haar dooie gemakje verder.
En ja ik heb het bij passive agressive van op een afstand commentaar geven gehouden, want ze zag er redelijk crazy uit

Ik ook. Dat is nog altijd op mijn netvlies gebrand. Er zat een vrouw diagonaal over mij aan de andere kant van het gangpad. Die zette gewoon haar eelterige voet op de tafel en begon haar teennagels te knippen. Dat was dégoutant. Die gele dingen vlogen naar alle kanten.
Ik zat ze dan de hele tijd aan te staren en dingen te zeggen als "allez jong, is da nu normaal?" Maar ze ging gewoon op haar dooie gemakje verder.
En ja ik heb het bij passive agressive van op een afstand commentaar geven gehouden, want ze zag er redelijk crazy uit
Oh echt man gatver.

jim-carrey-dumb-and-dumber.gif

Toch liever wat nagels dan een wagon vol kots waar de ramen niet open kunnen.
Allez, dat was wel in de U-bahn in Berlijn.
Doet me denken aan die keer in de bus. Ik stap de bus op, stinken nie normaal. Er had duidelijk iemand gekotst.
Een paar haltes verder stapt een bus kleine kindjes op met een juf er bij. Roept er ineens ne kleine "EIKES HIER LIGT SPAGHETTI OP DE GROND".

Kunt ge ineens een ambulance bellen wanneer de rest van de nest u probeert dood te prikken

Ik vind die term zinloos geweld wel grappig, want het impliceert dat er ook zinvol geweld is.

Ik ben het daarmee eens :lol:

Ik vind die term zinloos geweld wel grappig, want het impliceert dat er ook zinvol geweld is.

Ik ben het daarmee eens :laugh:
Voor mij onderscheidt de term “zinloos geweld” geweld die ontstaat omdat personen een onenigheid hebben met elkaar van geweld die maar van 1 kant komt (willekeurig iemand in elkaar slaan zonder aanleiding bijvoorbeeld).

Of zin-loos geweld, een boksmatch zonder zinnen te gebruiken, enkele woordjes zijn wel toegestaan.

Terug
Bovenaan