Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Bij Fluvius binnengestapt voor een vergadering die al weken vastligt.

Ik: 'Goeiedag"
Loketbediende: 'Ja, zet u maar aan loket 2'
'Niet, nodig, ik ben hier voor een vergadering met mr XXX'
Loketbediende: 'Ah, dan zal je hem moeten opbellen, he'
*awkward pauze*
Ik: 'Maar, euhm, hij is hier toch? kunt u hem even contacteren'?
Loketbediende: 'Heeft hij u geen nummer gegeven?'
Ik: 'Misschien, maar de afspraak ligt al enkele weken vast op dit adres, dus ben ik gewoon naar hier gekomen in de veronderstelling dat het wel evident zou zijn dat ik die niet nog eens apart moet bellen'
Loketbediende: 'Dit is wel het klantenkantoor, he'
Ik: 'Ja, ik ben ook een klant...'
Loketbediende: 'alle, kzal hem dan maar eens opbellen'
Ik: 'ja, dat zou wel handig zijn'
*loketbediende toetst ferm tegen zijn goesting nummer in van mr XXX*
Loketbediende tegen mr XXX: 'Awel, gij hebt blijkbaar een afspraak nu, en wij weten van niks. Da's ook weer handig ze! Kom maar naar beneden'
*legt hoorn neer en zet een enorme fake smile op*
Loketbediende: 'U mag even in de gang wachten meneer, mr XXX komt u dadelijk halen'

:wtf:
Beeld je eens eenderwelk privébedrijf in waar je als klant binnenkomt voor een afspraak en de persoon aan de receptie zegt dat je die maar moet opbellen. Toch echt ongelofelijk, die overheidsbedrijven.

(Ik moet volledig zijn en ook wel zeggen dat de mensen waar ik uiteindelijk mee vergaderd heb erg professioneel waren en me goed geholpen hebben.)

Laatst bewerkt:
Is toch volledig in handen van de Vlaamse gemeentes? Heeft een volledig monopolie op zijn werkgebied? Dan is het in alle relevante opzichten een overheidsbedrijf.
Een intercommunale is geen overheidsbedrijf en de personen die daar werken zijn geen ambtenaren. Maar goe, ik snap wel wa ge bedoelt.

Is toch volledig in handen van de Vlaamse gemeentes? Heeft een volledig monopolie op zijn werkgebied? Dan is het in alle relevante opzichten een overheidsbedrijf.
t'is iets wat er tussenin valt. De bedrijfsstructuur kunt ge volledig vergelijken met een privebedrijf. Het verschil is dat de directeur gekozen word door een bestuur, dus waar een hoop politiekers in zetelen. Tgevolg is dus dat er aan vriendjespolitiek gedaan word. Bv, tlief van de zoon van politieker zoekt achter werk... Die doet mee met de examens samen met anderen en haalt de slechtste scores, maar de anderen worden simpelweg niet opgebeld, dus krijgt zij de job. Ongeacht of ze gekwalificeerd is of niet

Da zal waarschijnlijk zo'n secretaresse zijn waar ge mee te maken mee had. Intercommunales zijn een corrupte boel. Bron, ik werk in ene

Mama tegen newly-minted-8:
8u: heb je honger? *nee*
9u: heb je honger? *nee*
11u30: hier is je bordje. *neeeeeeee*
13u: heb je nu honger? *nope*

NM8 tegen mama:
*jij geeft mij nooit eten 😡*

you-serious-right-now-kidding-me.gif

Er zijn toch mensen die in een andere wereld leven.
350 000 euro voor een horloge 😲

Er zijn toch mensen die in een andere wereld leven.
350 000 euro voor een horloge 😲
Even wtf vind ik dat dit blijkbaar het 'hoofdartikel' is op HLN nu. Goed dat ze hun prioriteiten daar kennen.

5Eh2hdi.jpg

Even wtf vind ik dat dit blijkbaar het 'hoofdartikel' is op HLN nu. Goed dat ze hun prioriteiten daar kennen.

5Eh2hdi.jpg
Zo'n artikel levert heel wat kliks op bij hun doelpubliek. Dus logisch. Een doorbraak in de astrofysica zal dat niet halen.
Rijke mens die bestolen is van iets absurd duur, wekt reacties op.

Extra hilarisch en triest tegelijk dat het reeds zulke proporties aanneemt dat de belastingdienst hier moet over communiceren.

Met videootjes te zitten zien op Youtube bedenk ik mij het tweede leerjaar waar ons dansje voor het schoolfeest op Smooth Criminal was. Dan heb ik zo iet van ‘alee, mevrouw Carmen, wtf?’

Met videootjes te zitten zien op Youtube bedenk ik mij het tweede leerjaar waar ons dansje voor het schoolfeest op Smooth Criminal was. Dan heb ik zo iet van ‘alee, mevrouw Carmen, wtf?’
Wij liepen volledig in’t zwart gekleed met daarover een strooien rokje, ons gezicht en handen zwart geschilderd met kroeshaar op ons hoofd en een speer in ons hand te dansen rond een ketel met een blanke babypop in, op de tonen van “in the jungle”.

Of hoort dit in het nostalgie topic :unsure:

Wij liepen volledig in’t zwart gekleed met daarover een strooien rokje, ons gezicht en handen zwart geschilderd met kroeshaar op ons hoofd en een speer in ons hand te dansen rond een ketel met een blanke babypop in, op de tonen van “in the jungle”.

Of hoort dit in het nostalgie topic :unsure:
Jeugdtrauma topic!

Terug
Bovenaan