Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik ben blij met de toevoeging tussen de haakjes! Al hoop ik ook oprecht dat er geen specifieke situaties zijn waarin je dan wel zou straatracen.
Neen, nu ik vader ben geworden absoluut niet. Vroeger (niet met deze) met mijn oudere carrera's was dat zo eens op den industrieparken met doodlopende straten dat we dat eens deden. Maar dan stonden de eigenaars gewoon zelf mee met een pintje toe te kijken, en dat was eerder wie het snelste kon optrekken en gewoon voor het geluid en de fun en wat praten. Dit was ook meestal met oudere porsche's, deTomaso's, enzovoort. Dus snel ging het sowieso niet.

De ticketprijzen van The Rolling Stones in Brussel deze zomer... :wtf:

Ik snap dat alles duurder wordt en prijsstijgingen in de evenementensector waren te verwachten, maar dit is er toch echt wel crimineel ver over.
FNy_di4XMAAuhdm
Er is nog tijd genoeg om in de ‘disabled’ categorie te geraken he. :unsure:

Als men nu denkt da het volledig bedrag per ticket bij de band terecht komt ,min de kosten voor het volk klank,licht podium bouw enzo …… zal nog een mooi bedrag zijn wa ze ontvangen .
En we mogen zeker de zovele vrijwilligers niet vergeten die gratis en voor niets werken , anders zou de tickets nog hoger zijn, Bij deze .

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwswaarde 0,0 ... net als de waarde van uw post. Wat hebben die firmawagen en (hopelijk) er in godsnaam mee te maken?
Gewoon ik hoop dat het meisje een firma wagen heeft (en dat ze zo'n reclame niet op hare privé auto moet hangen) want dan zit ge toch net iets minder met de zorgen

Neen, nu ik vader ben geworden absoluut niet. Vroeger (niet met deze) met mijn oudere carrera's was dat zo eens op den industrieparken met doodlopende straten dat we dat eens deden. Maar dan stonden de eigenaars gewoon zelf mee met een pintje toe te kijken, en dat was eerder wie het snelste kon optrekken en gewoon voor het geluid en de fun en wat praten. Dit was ook meestal met oudere porsche's, deTomaso's, enzovoort. Dus snel ging het sowieso niet.
Mmmmm deTomaso's. Toevallig juist vandaag mijn Mangusta in ontvangst mogen nemen. (Schaal 1/18)

Ik begrijp de logica van ‘zo zijn we ticket scalpers te slim af’ niet. Bon, ze gaan inderdaad geen 50 tickets gaan kopen om op de zwarte markt te gooien maar de gewone mens die wil gaan zien gaat aan de Stones niet kunnen betalen wat ze aan een scalper niet konden betalen.

Ik ben nog opgegroeid toen ‘gold circle’ opkwam en dat was al fameus duur. Nu zitten ze aan ultra diamond plated super duper extra special mr moneybags circle en ge staat nog niet vooraan.

Ik hoop stiekem dat het niet uitverkocht geraakt
Net zoals al hun concerten sinds hun Voodoo Lounge tour in 95, raakt dat helemaal uitverkocht om dezelfde reden... "MISSCHIEN IS HET WEL HUN LAATSTE TOUR :eek:".

Jaja die rakkers hebben ons al 25 jaar goed bij ons pietje. Ik heb ze al 3 keer gezien als "laatste keer". Nu er effectief ene dood is, ga ik nimeer zuh.

Das allemaal omdat Rusland en Oekraïne samen alleen al goed zijn voor 85% van de globale ticketten-teelt. We moeten af van die afhankelijkheid en zelf meer ticketten kweken nondedju!

Ik zit op een (kinder)speelgoed site te kijken voor verjaardag 7 naar 8 en blijf maar op pogo-sticks terecht komen. Tot op het punt dat ik denk ‘hm, maybe is not death trap’. Ik zit te lang tussen kinderen.

Daarstraks in het naar huis fietsen. Ik rijd door de Antwerpse Jodenbuurt (Stadspark en Plantin-Moretuslei) en hoor van ver ergens Boenke Boenke muziek. Wordt steeds luider en luider. Waarschijnlijk zo'n tjoenerjohnny die per sé tinnitus wil krijgen. Ik zoek de straat af naar de desbetreffende auto, maar vind geen auto die aan de clichés voldoet. Toch klinkt het geluid nu vlakbij.

Opeens passeer ik een Lijnbus met dichtgeverfde ramen en ik hoor eindelijk waar het vandaan komt. In het deurgat zie ik twee Joodse twintigers staan en in de bus zelf nog meer. Ze zijn wat luchtiger gekleed dan je van normale Chassidim zou verwachten. Er wordt nu ook gezongen in het lied. Geen idee wat het juist is, maar het klinkt zoals een rabbijn tijdens een plechtigheid.

Opeens valt mijn frank; ik zie veel verklede -voor hun doen- Joden rondlopen. Het is vandaag het Poerimfeest. Leuk voor hen.

Ik wil ze zeker niet uitlachen, maar was echt een WTF-moment om een tot feestbus -het stond zelfs op de zijkant en op de lichtbak vanvoor stond "Waar is da feestje????"- omgebouwde Lijnbus te zien, vol met frivool geklede Joden en waar een soort van luide Joodse hardcore wordt afgespeeld. Klonk dus ongeveer zo:

Boenkeboenkedreundreundreun
Ashaaaaaaa Jaghmaaaa Sjabalabalaaaaa Boenkedreunboenkboenk

Tis gewoon zo absurd omdat dat ook een van de laatste dingen is die je van Chassidim zou verwachten. :unsure:

Muziek die er nog het dichtste bijkomt is dit:

Laatst bewerkt:
Daarstraks in het naar huis fietsen. Ik rijd door de Antwerpse Jodenbuurt (Stadspark en Plantin-Moretuslei) en hoor van ver ergens Boenke Boenke muziek. Wordt steeds luider en luider. Waarschijnlijk zo'n tjoenerjohnny die per sé tinnitus wil krijgen. Ik zoek de straat af naar de desbetreffende auto, maar vind geen auto die aan de clichés voldoet. Toch klinkt het geluid nu vlakbij.

Opeens passeer ik een Lijnbus met dichtgeverfde ramen en ik hoor eindelijk waar het vandaan komt. In het deurgat zie ik twee Joodse twintigers staan en in de bus zelf nog meer. Ze zijn wat luchtiger gekleed dan je van normale Chassidim zou verwachten. Er wordt nu ook gezongen in het lied. Geen idee wat het juist is, maar het klinkt zoals een rabbijn tijdens een plechtigheid.

Opeens valt mijn frank; ik zie veel verklede -voor hun doen- Joden rondlopen. Het is vandaag het Poerimfeest. Leuk voor hen.

Ik wil ze zeker niet uitlachen, maar was echt een WTF-moment om een tot feestbus -het stond zelfs op de zijkant en op de lichtbak vanvoor stond "Waar is da feestje????"- omgebouwde Lijnbus te zien, vol met frivool geklede Joden en waar een soort van luide Joodse hardcore wordt afgespeeld. Klonk dus ongeveer zo:

Boenkeboenkedreundreundreun
Ashaaaaaaa Jaghmaaaa Sjabalabalaaaaa Boenkedreunboenkboenk

Tis gewoon zo absurd omdat dat ook een van de laatste dingen is die je van Chassidim zou verwachten. :unsure:

Muziek die er nog het dichtste bijkomt is dit:
Ik wist niet dat die St. Patricks dat vierden :unsure:

Terug
Bovenaan