Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto van de vriendinHoeveel verbruikt die per 100km ?
Zuiniger als benzine of diesel?
Dus dat stookt op gas 18 euro per 100??Auto van de vriendin
4kg cng
6.5l benzine
beiden autostrade en per 100km
Cava toch, mijne zit op 98 op 25 euro /100kmDus dat stookt op gas 18 euro per 100??

Ik moet eigenlijk al ni veel meer zeggen. Ik zit ook al aan 17,5.Cava toch, mijne zit op 98 op 25 euro /100km![]()
Ik geloof in jou. Je kan het.Briefje van school oudste: binnenkort krijgen ze voorlichting. Heeft uw kind vragen?
Door YouTube heeft hij aangeleerd dat 69 ‘grappig’ is maar dat kan ik nu toch niet opschrijven als vraag…
Nadat die al 6j veel goedkoper wasDus dat stookt op gas 18 euro per 100??

Tis gelijk mensen met een variabel gascontract!Nadat die al 6j veel goedkoper was![]()
En vrijgesteld van VB tot eind 2020Nadat die al 6j veel goedkoper was![]()
Ik ben zelf het meest in de positieve zin verrast van AH met mijn kasticket. Niet dat je al YeeHaw buiten gaat maar meer een ‘oef, ik had erger verwacht’ en ze hebben ook wel heel vaak goeie gratis deals.
Colruyt is enkel interessant als je ook echt hoeveelheden koopt dus kan zeker als je een grote frigo en diepvries hebt, meal prep doet etc
Laat u niet vangen aan Jumbo want die is veel meer Delhaize dan AH-concurrent. Daar heb ik de eerste keer echt verschoten van mijn rekening.
Lidl is voor vlees-vlees (dus niet charcuterie maar echt steak en zo) echt heel goed en de prijzen zijn fijn.
Dat is een duidelijke hint dat jij de cyclus moet stoppen.Ex die in de app met haar ma en mij post dat ze vandaag haar regels heeft. Overeenkomen ivm de kinderen is fijn enzo, maar ik kan gerust zonder de details over haar cyclus.![]()
Ik eet liever van een bord dan van de gevel, maar das persoonlijk zeker.Als ik ooit een keer zin heb in tajine haal ik het vandaar, smaakt naar mijn gevel toch net iets anders. Ook gedroogde pruimen etc haal ik dan ook vandaar haha.
Tussen de 5-6 kg per 100 km.Hoeveel verbruikt die per 100km ?
Zuiniger als benzine of diesel?
Welke motorinhoud?Auto van de vriendin
4kg cng
6.5l benzine
beiden autostrade en per 100km

Wat een geluk zeg dat die wagens nu verplicht zijn.![]()
Handel in nikkel stilgelegd na prijsexplosie: grondstof voor elektrische voertuigen 250 procent duurder
Op de metalenbeurs in Londen is de handel in nikkel stilgelegd. De afgelopen twee dagen steeg de prijs met zo’n 250 procent naar een record van 100.000 dollar per ton. Nikkel is een belangrijke grondstof voor de batterijen die in elektrische voertuigen worden gebruikt. Rusland is...www.hln.be
Gaan de elektrische auto's nog steeds op korte termijn betaalbaarder worden?
Verschrikkelijke prijsopstoten in alle categorieën van het leven waarvoor voornamelijk dank aan speculatie.
De prijzen hebben nog tot 2029 de tijd om te zakkenWat een geluk zeg dat die wagens nu verplicht zijn.

Kan je zelf kiezen of die op gas rijdt of op benzine ? Want op gas loopt dat toch wel aardig opTussen de 5-6 kg per 100 km.
Benzine tussen de 7-8 l per 100 km.
Dit tenminste als ik hem in 'efficiency-mode' zet. Zet ik hem in dynamic + sport, dan durf ik niemeer kijken.
Bijna geen autostrade, vooral korte stukken binnenbaan.
2 liter benzine motor (170 pk).