Squidward
Well-known member
How many Germans does it take to change a lightbulb?Ah, een klassieker!
One. Ve are very efficient und ve have no sense of humor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
How many Germans does it take to change a lightbulb?Ah, een klassieker!
't Is eens wat anders dan dat er een paar hersenloos beginnen te roepen. Ik heb dat nooit gesnapt.Die blijven daar nog redelijk kalm onder.
Aaaaah just, tzijn Duitsers.
Gewoon eventjes om aan te geven dat er een thread over loopt in pol en actua:![]()
Meisje van zes maanden oud dat gewond raakte in kinderdagverblijf is overleden
Het meisje van zes maanden oud dat levensgevaarlijk gewond raakte in het kinderdagverblijf ’t Sloeberhuisje in de Gentse deelgemeente Mariakerke, is overleden. Dat bevestigt het parket aan ‘VTM Nieuws’. De verantwoordelijken van de crèche die opgepakt werden voor verhoor, hebben een nacht in de...www.hln.be
Ik kan dit gewoon niet geloven. En dat met zo'n voorgeschiedenis.
Mensen brengen hun kind naar een creche omdat er dan iemand voor zorgt. Afschuwelijk gewoon.
Ok thx, had ik niet gezien.Gewoon eventjes om aan te geven dat er een thread over loopt in pol en actua:
![]()
Meisje van 6 mnd overleden Gentse crèche
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/18/gentse-peuter-in-kritieke-toestand-had-er-eerder-ingegrepen-kun/ Echt geen woorden voor. Hoe kan dit. In een opvang waar er al eerder problemen waren. Hoe is dit godverdomme mogelijk? Hier moeten koppen rollen!www.beyondgaming.be
Mein Teil: Straya edition.![]()
Man zaagt been af van andere man na “onderling pact”: “Nog nooit zoiets meegemaakt”
Een Australische man wordt beschuldigd van moord nadat hij het been van een andere man zou hebben afgezaagd. De politie gaat ervan uit dat de twee betrokkenen “een soort pact” hadden.m.nieuwsblad.be
Ok dan...
Het is eens iets anders dan uw scrotum te verwijderen en dit te streamen.
Awel ja, daar moest ik ook aan denkenMein Teil: Straya edition.
https://en.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes nogal misselijkmakend.

Er lopen heel wat zieke geesten rond. Ik herinner mij dit nog:![]()
Man zaagt been af van andere man na “onderling pact”: “Nog nooit zoiets meegemaakt”
Een Australische man wordt beschuldigd van moord nadat hij het been van een andere man zou hebben afgezaagd. De politie gaat ervan uit dat de twee betrokkenen “een soort pact” hadden.m.nieuwsblad.be
Ok dan...
Het is eens iets anders dan uw scrotum te verwijderen en dit te streamen.
Da’s toch gewoon een kink kliniek, waarom moet dat opgerold?
Hij heet zijne piet nu 'Olaf'.Dat klinkt wel pijnlijk…
![]()
Olympic Skier's Penis Froze During Final Race
Remi Lindholm reportedly froze his penis during the final Men's Cross Country skiing event -- and it wasn't his first frozen-penis-rodeo either.www.ebaumsworld.com
Let it goooooooooooooHij heet zijne piet nu 'Olaf'.
Ah, u hebt een job kunnen doen bij de winterspelen! Heel indrukwekkend, wat mocht u zoal doen?Let it gooooooooooooo