Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Die "kleinen" heeft niets misdaan toch? Integendeel, stak er zelfs met opzet drie fouten in om het niet al te belachelijk te maken!
Ik was vroeger gebuisd op de unif en ik ben afgezwakt naar de hoge school.

Bleken alle examenvragen van wiskunde te komen uit 1 specifieke vragenlijst van de prof van de unif.

Bij het eerstvolgende examen alleen die vragenlijst uit het hoofd geleerd. Uurtje gestudeerd en dat was het.

Ik had 100% juist want mijn gok dat hij daaruit opnieuw de vragen zou halen was juist. Ik heb dan bewust wat foutjes gemaakt waardoor ik MAAR 90+% had. Dat viel ook niet op want ik was al de beste wiskundige leerling van de klas ...

Ps. Het ergste van al? Ik gaf mijne beste schoolkameraad ook die vragenlijst en hij slaagde er alsnog in te buizen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vroeger gebuisd op de unif en ik ben afgezwakt naar de hoge school.

Bleken alle examenvragen van wiskunde te komen uit 1 specifieke vragenlijst van de prof van de unif.

Bij het eerstvolgende examen alleen die vragenlijst uit het hoofd geleerd. Uurtje gestudeerd en dat was het.

Ik had 100% juist want mijn gok dat hij daaruit opnieuw de vragen zou halen was juist. Ik heb dan bewust wat foutjes gemaakt waardoor ik MAAR 90+% had. Dat viel ook niet op want ik was al de beste wiskundige leerling van de klas ...
Snoeperke
 
Het enige wat ik recent bij Amazon heb gekocht is zo'n nekkoelertje. En dan krijg je zoiets in uw recommended (letterlijk nooit zo'n producten bekeken, het is hier een sexspeeltjesvrij huishouden)
trqS1Tj.png
Ik durf wedden dat zo eentje in de vriezer dan wel voor toppie verkoeling zal zorgen, doen!
 

:wtf:

"Omdat de wet geen strafrechtelijke maatregelen toestaat voor minderjarigen van deze leeftijd, heeft de onderzoeksrechter een voorlopige gerechtelijke onderwijsmaatregel (MEJP) opgelegd. Deze maatregel verbiedt de jongen om tussen 22 uur en 6 uur zijn huis te verlaten en contact op te nemen met zijn slachtoffer."

10,5 jaar en dergelijke feiten?? Waar gaat de wereld naartoe ...

En die straf, die moet dan sowieso in zijn bed liggen! Nu hoe moet ge een kind van die leeftijd straffen? Dat is al eerder een heel heropvoedingstraject ...
 
die ouders moeten gestraft worden. da's echt een compleet gebrek aan opvoeding en interesse in wat uw kind uitsteekt.
je maakt mij niet wijs dat een braaf kind is dat ineens eens een nieuw "spelletje" wou spelen
 
Terug
Bovenaan