Ik was vroeger gebuisd op de unif en ik ben afgezwakt naar de hoge school.
Bleken alle examenvragen van wiskunde te komen uit 1 specifieke vragenlijst van de prof van de unif.
Bij het eerstvolgende examen alleen die vragenlijst uit het hoofd geleerd. Uurtje gestudeerd en dat was het.
Ik had 100% juist want mijn gok dat hij daaruit opnieuw de vragen zou halen was juist. Ik heb dan bewust wat foutjes gemaakt waardoor ik MAAR 90+% had. Dat viel ook niet op want ik was al de beste wiskundige leerling van de klas ...