Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Die "kleinen" heeft niets misdaan toch? Integendeel, stak er zelfs met opzet drie fouten in om het niet al te belachelijk te maken!
Ik was vroeger gebuisd op de unif en ik ben afgezwakt naar de hoge school.

Bleken alle examenvragen van wiskunde te komen uit 1 specifieke vragenlijst van de prof van de unif.

Bij het eerstvolgende examen alleen die vragenlijst uit het hoofd geleerd. Uurtje gestudeerd en dat was het.

Ik had 100% juist want mijn gok dat hij daaruit opnieuw de vragen zou halen was juist. Ik heb dan bewust wat foutjes gemaakt waardoor ik MAAR 90+% had. Dat viel ook niet op want ik was al de beste wiskundige leerling van de klas ...

Ps. Het ergste van al? Ik gaf mijne beste schoolkameraad ook die vragenlijst en hij slaagde er alsnog in te buizen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was vroeger gebuisd op de unif en ik ben afgezwakt naar de hoge school.

Bleken alle examenvragen van wiskunde te komen uit 1 specifieke vragenlijst van de prof van de unif.

Bij het eerstvolgende examen alleen die vragenlijst uit het hoofd geleerd. Uurtje gestudeerd en dat was het.

Ik had 100% juist want mijn gok dat hij daaruit opnieuw de vragen zou halen was juist. Ik heb dan bewust wat foutjes gemaakt waardoor ik MAAR 90+% had. Dat viel ook niet op want ik was al de beste wiskundige leerling van de klas ...
Snoeperke
 
Terug
Bovenaan