Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het...je bent nu badman!Dochter komt vannacht om 3u de kamer binnen: er zit een vleermuis in mijn kamer.
En inderdaad, in een babybadje dat op een kast staat, zat gewoon een kleine vleermuis. Hoe the hell is dat beest daar geraakt.
Anyway, mijn stem is opeens veel dieper, heb met een nieuw zwart uniform aangeschaft en een nieuwe zwarte mobiel.
FTFYIk snap het...je bent nu babybadman!
Een grote, volwassen vleermuis moet nu ook niet in een babybadje gaan liggen natuurlijkDochter komt vannacht om 3u de kamer binnen: er zit een vleermuis in mijn kamer.
En inderdaad, in een babybadje dat op een kast staat, zat gewoon een kleine vleermuis. Hoe the hell is dat beest daar geraakt.
Anyway, mijn stem is opeens veel dieper, heb met een nieuw zwart uniform aangeschaft en een nieuwe zwarte mobiel.
.Appels zijn niet mobiel. Die hangen aan bomen.die mobiel is dat ne Android of nen Apple
Wou mss dat Chinees record van hierboven verbreken op rails.
Ach ja, waarom ook niet.
kvraag me af, vanwaar kwam die dan? iemand die de overweg herkent?
Ach ja, waarom ook niet.
Volgens mij komt verkeersbord, rioolput en gebouw op achtergrond overeen met dit: https://www.google.com/maps/@50.733...=EgoyMDI1MTIwOS4wIKXMDSoKLDEwMDc5MjA2N0gBUAM=kvraag me af, vanwaar kwam die dan? iemand die de overweg herkent?

Ik zeg tegen iedereen 'een gelukkig nieuwjaar!'Dat zijn Turken en het is oudejaarsavond![]()

.