Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

This aged well.
Sorry, maar dat is niet correct.

lees mijn laatste post eens goed: hij is pas buiten gegooid na zijn home invasion. Maar ik snap wat je probeert te doen: je zat zelf in het kamp van de twijfelaars, en je probeert je eigen posts nu te rechtvaardigen.

Sorry, maar dat is niet correct.

lees mijn laatste post eens goed: hij is pas buiten gegooid na zijn home invasion. Maar ik snap wat je probeert te doen: je zat zelf in het kamp van de twijfelaars, en je probeert je eigen posts nu te rechtvaardigen.
Als je nu nog steeds niet doorhebt dat het toen ook al een fantast was, ga je het nooit willen zien.

Als je nu nog steeds niet doorhebt dat het toen ook al een fantast was, ga je het nooit willen zien.
Daar geef ik je wél gelijk in. Maar over die topjob had hij toen niet gelogen. Toen stond er nog een mooie luxewagen. Sindsdien is die vervangen door een fiets :p
(had blijkbaar al waarschuwingen gekregen, door o.a. ongeoorloofd met blauw zwaailicht op snelweg te rijden.... die man was niet geschikt om voor zo'n overheidsdienst te werken lijkt me)

Daar geef ik je wél gelijk in. Maar over die topjob had hij toen niet gelogen. Toen stond er nog een mooie luxewagen. Sindsdien is die vervangen door een fiets :p
Voor de fietsvergoeding!
Nee, maar hij loog ook over de aankoop van die woning op z'n minst. Dus ik zou mij zo weinig mogelijk nog in die kerel zijn buurt begeven, er is daar meer dan 1 ding verkeerd.

Voor de fietsvergoeding!
Nee, maar hij loog ook over de aankoop van die woning op z'n minst. Dus ik zou mij zo weinig mogelijk nog in die kerel zijn buurt begeven, er is daar meer dan 1 ding verkeerd.
Klopt, ik begin meer en meer aan die film te denken "ARLINGTON ROAD".
ook over een man die een nieuwe buur krijgt, en die begint in te zien dat hij over van alles en nog wat liegt. Tot hij opeens plannen vindt in zijn huis om een aanslag te plegen.

En ook hier weer: hij verhuist om de paar jaar.... precies alsof hij sporen wil uitwissen.

The main taglines for the psychological thriller Arlington Road (1999) focus on neighborly paranoia and hidden threats, with key phrases including "Fear Thy Neighbor," "Your Paranoia Is Real," and "There Goes The Neighborhood!" highlighting the suspense that the seemingly normal family next door isn't what they seem

ook hoor ik van mijn vrouw dat hij af en toe smorgens op de bus zit.
en dat hij telkens afstapt de laatste halte voor het station.
aan het station afstappen zou nog enigzinds te verklaren zijn, moest hij alsnog terug aan het werk zijn en trein moeten nemen (wat zeker niet het geval is).

Maar wat is daar dan juist in godsnaam in de buurt van die voorlaatste halte? juist ja.

(had blijkbaar al waarschuwingen gekregen, door o.a. ongeoorloofd met blauw zwaailicht op snelweg te rijden.... die man was niet geschikt om voor zo'n overheidsdienst te werken lijkt me)
Denk je dat die Marokkanen die in zo een trouwstoet rijden al die luxewagens zelf bezitten? Je kan zoiets ook huren om indruk te proberen maken.

1768990344982.png

Ik heb vragen, veel vragen.

Na 5+ weken heb ik een schriftelijke reactie van UPS verkregen. Helaas heb ik geen bewijs van mijn telefonisch goedgekeurde refund 😩

Wij willen u informeren dat het exporteren van voedingsmiddelen naar de Verenigde Staten momenteel niet meer is toegestaan
+
We moeten u helaas meedelen dat een terugbetaling in dit geval niet mogelijk is, omdat de retourzending het gevolg is van regelgeving die buiten UPS om wordt vastgesteld en gehandhaafd.

Ik heb zonet gehakt gemaakt van die medewerker zijn beweringen (die helemaal fout zijn). Waar is de vleesmolen? Ik heb een ferm opstel geschreven en hem van antwoord gediend. :LOL:

----

Asap een reactie terug gekregen dat ik gewoon fout ben en er geen refund in zit (ze hebben oogkleppen op of wat?).
Ik heb nu hetvolgende neergeschreven

Geachte,

UPS is duidelijk overtuigd van hun gelijk
Ik ben zelf ook duidelijk overtuigd van mijn gelijk.

Deze visies gaan niet meer veranderen. Laten we het hierbij houden. Verder discussieren heeft geen zin.
Ik heb een chargeback procedure opgestart bij Mastercard en we zullen dan wel zien wie de bank gelijk geeft nadat wij beiden ons zegje zullen doen.

Met minhoogachting,
Makila who makes UPS not great again but who cares.

Laatst bewerkt:
25a9fb0d-51fd-4467-9747-0918eec4d529.jpg

Ik weet niet of het aan de belichting ligt, maar de kleur op het gezicht van Trump is toch niet meer normaal? In het eerste leerjaar had ik geen vlees/huidskleur in mijn doos kleurpotloden dus gebruikte ik oranje, maar zelfs die figuren die ik toen inkleurde zagen er niet zo oranje uit als Trump op deze foto.

Veel bomen weg dus impact op nesting. Nijlpaarden en Krokodillen die volledig zijn weg gespoeld en plots nu moeten overleven in niet beschermde natuur. Predators die minder gebied hebben om te jagen. De grote mammals die in hoger gebied alleen maar kunnen eten. Kleine dieren die dood zijn door verdrinking.

Net warning gekregen op de telefoon dat er nog een 200mm zit aan te komen komende 48u we zijn er dus nog niet.
Hoe is het daar intussen?

25a9fb0d-51fd-4467-9747-0918eec4d529.jpg

Ik weet niet of het aan de belichting ligt, maar de kleur op het gezicht van Trump is toch niet meer normaal? In het eerste leerjaar had ik geen vlees/huidskleur in mijn doos kleurpotloden dus gebruikte ik oranje, maar zelfs die figuren die ik toen inkleurde zagen er niet zo oranje uit als Trump op deze foto.

The power of make-up

Reymy (28) slikte lepel van 17 centimeter in: “Pas na het eten besefte ik dat het écht wel serieus was”
https://www.gva.be/binnenland/reymy...k-dat-het-echt-wel-serieus-was/125557022.html (wel een plusartikel).

Op zich al wtf natuurlijk dat je een lepel van 17 cm inslikt.
“Ik zat op een vrijdagavond op mijn gemak in de zetel een yoghurtje te eten”, legt de 28-jarige vrouw ons uit aan de telefoon. “Toen ik een berichtje kreeg, stak ik de lepel in de mond, zodat ik mijn handen vrij had om te antwoorden. Net op dat moment besloot mijn hond om op mij te springen.” De plotse beweging van Marley, een energieke vizsla, deed Reymy opschrikken. “Ik schrok zo hard dat ik mijn hoofd naar achteren bewoog. Voor ik het goed en wel besefte, was die lepel in mijn keel beland. Ik stond recht en begon te panikeren.”

Het ging volgens haar uiteindelijk gemakkelijk vlot :unsure:.
“Maar alles ging zo snel. Het was slikken of stikken.” Dat ging verbazend vlot: ik voelde de lepel gewoon naar beneden glijden, tot in mijn maag.”

Maar vooral ook de reactie achteraf is voor mij nog meer wtf.
Even later kwamen haar vriend en een kameraad thuis met eten van de afhaalchinees. “Ik voelde me wat beschaamd en deed alsof er niets aan de hand was. Ik voelde me ook helemaal niet slecht en zei er daarom niet meteen iets over. Pas na het eten besefte ik dat het eigenlijk écht wel serieus was.”

Maar vooral:
Reymy besloot op het internet op te zoeken wat ze moest doen. “Overal stond hetzelfde: onmiddellijk naar de spoed. Pas op dat moment besefte ik hoe gevaarlijk het kon zijn. Ik ben meteen naar het ziekenhuis gereden.”

Want als je zoiets voorhebt, ga je vooral eerst op internet zoeken wat je moet doen. Om dan eropuit te komen wat uw gezond verstand u al lang had moeten zeggen: ga naar het ziekenhuis.

Jongens toch.

Reymy (28) slikte lepel van 17 centimeter in: “Pas na het eten besefte ik dat het écht wel serieus was”
https://www.gva.be/binnenland/reymy...k-dat-het-echt-wel-serieus-was/125557022.html (wel een plusartikel).

Op zich al wtf natuurlijk dat je een lepel van 17 cm inslikt.

Het ging volgens haar uiteindelijk gemakkelijk vlot :unsure:.

Maar vooral ook de reactie achteraf is voor mij nog meer wtf.

Maar vooral:

Want als je zoiets voorhebt, ga je vooral eerst op internet zoeken wat je moet doen. Om dan eropuit te komen wat uw gezond verstand u al lang had moeten zeggen: ga naar het ziekenhuis.

Jongens toch.
Haar vriendje is nu wel zeker dat het zonder problemen moet lukken. :unsure:

Zoiets 'groot' per ongeluk inslikken gebeurd meer dan je denkt. Ik ben de laatste om te beweren dat het mij nooit kan gebeuren.
De kans is extreem klein maar zeker niet nihil.

Ze heeft trouwens geluk dat het niet in de luchtpijp schoot want dan had ze het niet meer kunnen navertellen.

PS. Sinds een familielid overleden is (wel al lang geleden) door zich te verslikken is een groot stukje vlees, lach ik er niet echt meer mee.
Maar dat ze het eerst nog moest opzoeken op internet om .. :unsure:

Laatst bewerkt:
Deze voormiddag moest ik in het ziekenhuis zijn. Toen ik op de parking terug stapte naar de auto hoor ik plots water stromen. Tiens, het regent niet. Dus ik kijk rond van waar dat komt.
Zit er daar een vrouw tussen 2 auto's, haar beide autoportieren wijd open zodat er niet te veel van zichtbaar was, te plassen. Heb ze niet zo heel goed kunnen en willen zien om te zeggen hoe oud ze was, maar gezien de 5 teken nummerplaat vermoed ik al op een zeker leeftijd. Gezien je op de parking van een ziekenhuis bent ook getwijfeld om te vragen of alles oké was of het toch niet haar water was dat gebroken was ofzo. Gezien de plaats weet je nooit. Maar ik denk dat het voor haar even beschamend als voor mij zou geweest zijn moest ik dat gedaan hebben.

Terug
Bovenaan