Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dochter komt vannacht om 3u de kamer binnen: er zit een vleermuis in mijn kamer.
En inderdaad, in een babybadje dat op een kast staat, zat gewoon een kleine vleermuis. Hoe the hell is dat beest daar geraakt.

Anyway, mijn stem is opeens veel dieper, heb met een nieuw zwart uniform aangeschaft en een nieuwe zwarte mobiel.

Dochter komt vannacht om 3u de kamer binnen: er zit een vleermuis in mijn kamer.
En inderdaad, in een babybadje dat op een kast staat, zat gewoon een kleine vleermuis. Hoe the hell is dat beest daar geraakt.

Anyway, mijn stem is opeens veel dieper, heb met een nieuw zwart uniform aangeschaft en een nieuwe zwarte mobiel.
Ik snap het...je bent nu badman!

Een grote, volwassen vleermuis moet nu ook niet in een babybadje gaan liggen natuurlijk :unsure:.

Scheiding van een aangetrouwd familielid is definitief, afscheid in de app groep. Je wenst het niemand toe, geen enkele bijeenkomst zal nog hetzelfde zijn.

Sneeuw voor het eerst in jaren aan mijn voordeur.
Open PC en na een switch, is de eerste desktopafbeelding uit een rij van zo'n 50 keuzes, eentje met sneeuw op de achtergrond :wtf:.
Is ook de enigste afbeelding uit die reek met sneeuw erin.

Niks verrassends, maar toch:

“We’re lucky we didn’t live with dinosaurs”
Dawg no Dinosaurs are lucky they didn’t live with us
:ROFLMAO:

Zinsverbijstering of drugs zeker? Gezien de enorme drugproblematiek en dealers op straatniveau wil ik niet weten hoeveel procent van de bevolking op tijd en stond wit poeder door z'n neus jaagt. Dat zie je ook al regelmatig aan rijgedrag.

'Ze geven sneeuw dus werk best van thuis'
Wel dat heb ik gedaan en toch aangifteformulier mogen invullen: de postbode besloot (met zijn zomerbanden) om mijnen oprit op te rijden ipv af te draaien ....

Terug
Bovenaan