Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best toch proberen die afspraak niet uit het oog te verliezen.Afspraak bij de oogarts. Eerste mogelijke datum is 23 oktober. Wist dat het wel een tijd kon duren en is niks dringend maar toch. Ga genoeg herinneringen moeten zetten want tegen dan al lang vergeten.
Best toch proberen die afspraak niet uit het oog te verliezen.

Dat doet er mij aan denken: ik moet binnen 2 maand ook nog eens bellen voor mijn jaarlijkse afspraak eind dit jaar.Afspraak bij de oogarts. Eerste mogelijke datum is 23 oktober. Wist dat het wel een tijd kon duren en is niks dringend maar toch. Ga genoeg herinneringen moeten zetten want tegen dan al lang vergeten.
Idd. Wel erg zo lang wachten. Maar ik kan niet anders dan het met lede ogen aanzien.Best toch proberen die afspraak niet uit het oog te verliezen.
Die opticiens hebben precies oogkleppen op hé.Idd. Wel erg zo lang wachten. Maar ik kan niet anders dan het met lede ogen aanzien.
F**k dat wordt snelheid minderen tijdens de 10 miles voor de TOPlopers!Snelheid in Waaslandtunnel gaat van 50 naar 30 kilometer per uur
De mensen gaan moeten zien dat ze niet achteruit bollen. Kunt nog sneller overzwemmen.

Gisteren nog een schedel cadeau gekregen.In de tuin aan 't kijken hoe we een deel gaan herindelen. Ik zie plots een bot liggen van een cm of 20 lang, dacht al van "tiens, van wat zou dat zijn?". Plots zie ik een paar ribben liggen. Dan nog een half bot. Uiteindelijk nog een bovenkaak van een hond gevonden ook. Bleek dat de honden opgraafwerken verricht hebben en een soortgenoot van de vorige eigenaars hebben gevonden.![]()

Wordt een afspraak om naar uit te kijken.Best toch proberen die afspraak niet uit het oog te verliezen.
Hij had het al in t' oog hoor...Wordt een afspraak om naar uit te kijken.
Hij had het al in t' oog hoor...
Ik denk dat je gelijk dat je hebtHeb er toch geen goed oog in.
Ik denk dat je gelijk dat je hebt
Het gaat lang duren voor hij die oogarts gaat zien, en je kent het spreekwoord "Uit het oog, uit het hart"...
Misschien kruipt hij wel door het oog van de naaldAch ja, we zien wel.
Wie weet eindigt hij wel als een OogreMisschien kruipt hij wel door het oog van de naald
Heb wat vertrouwen, je gaat uw ogen nog opentrekken.Heb er toch geen goed oog in.
An eye for an eyeHeb wat vertrouwen, je gaat uw ogen nog opentrekken.