Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Afspraak bij de oogarts. Eerste mogelijke datum is 23 oktober 😮. Wist dat het wel een tijd kon duren en is niks dringend maar toch. Ga genoeg herinneringen moeten zetten want tegen dan al lang vergeten.

Afspraak bij de oogarts. Eerste mogelijke datum is 23 oktober 😮. Wist dat het wel een tijd kon duren en is niks dringend maar toch. Ga genoeg herinneringen moeten zetten want tegen dan al lang vergeten.
Best toch proberen die afspraak niet uit het oog te verliezen.

Dat doet er mij aan denken: ik moet binnen 2 maand ook nog eens bellen voor mijn jaarlijkse afspraak eind dit jaar.
Elk jaar krijg ik een papiertje na afloop van het onderzoek om aan haar secretariaat een afspraak te maken maar dat gaat zo ver op voorhand niet dus daar krijg ik een nieuw papiertje met een herinnering van binnen 6 maand nog eens terug te bellen.

daarstraks, station Gent St-Pieters. roltrap naar beneden was kapot, roltrap naar boven werkte wel nog. dus de trein komt toe, en heel die massa wilt via die tot gewone trap gedegradeerde roltrap naar beneden. maar iedereen blijft daar gewoon staan. en net als ge u afvraagt waarom ze niet doorgaan, blijkt dat daar een oude (iets breder uitgevallen) bomma langs die ex-roltrap naar boven geklommen is.

sommige mensen...

In de tuin aan 't kijken hoe we een deel gaan herindelen. Ik zie plots een bot liggen van een cm of 20 lang, dacht al van "tiens, van wat zou dat zijn?". Plots zie ik een paar ribben liggen. Dan nog een half bot. Uiteindelijk nog een bovenkaak van een hond gevonden ook. Bleek dat de honden opgraafwerken verricht hebben en een soortgenoot van de vorige eigenaars hebben gevonden. :laugh:
Gisteren nog een schedel cadeau gekregen. :cool:

Terug
Bovenaan