Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Pitt is samen geweest met Jennifer Aniston (55), Angelina Jolie (48) en nu Ines de Ramon (31).

zijn personage in Babylon heeft er meer gesleten.
 
Ik ben hier aan het wachten om iets te zien op den vrt, en thuis aan het zien par hasard.

Ik keek in mijn jongere jaren hiernaar, dr Walter en de bitchfight van Rosa en Marianne naast het spoor enal, maar WTF is dees geworden van dagelijkse soap?

star-wars-obi-wan-kenobi.gif


Een Hollywood scenario is er niks tegen, inclusief de mega dramatische muziek erbij.

Eerder al zappend gezien dat Rosa op de Frank gekropen is, What da Fuck...

Simonske en de Frank zijn uiteen dan ofwa? Ik kan nimeer volgen...
 
Ik ben hier aan het wachten om iets te zien op den vrt, en thuis aan het zien par hasard.

Ik keek in mijn jongere jaren hiernaar, dr Walter en de bitchfight van Rosa en Marianne naast het spoor enal, maar WTF is dees geworden van dagelijkse soap?

star-wars-obi-wan-kenobi.gif


Een Hollywood scenario is er niks tegen, inclusief de mega dramatische muziek erbij.

Eerder al zappend gezien dat Rosa op de Frank gekropen is, What da Fuck...

Simonske en de Frank zijn uiteen dan ofwa? Ik kan nimeer volgen...
Van de tijd dat ik er nog naar keek. Maar dat is toch nog al gebeurd. Dacht dat Peggy een dochter van Frank was :laugh:.
 
Ik ben hier aan het wachten om iets te zien op den vrt, en thuis aan het zien par hasard.

Ik keek in mijn jongere jaren hiernaar, dr Walter en de bitchfight van Rosa en Marianne naast het spoor enal, maar WTF is dees geworden van dagelijkse soap?

star-wars-obi-wan-kenobi.gif


Een Hollywood scenario is er niks tegen, inclusief de mega dramatische muziek erbij.

Eerder al zappend gezien dat Rosa op de Frank gekropen is, What da Fuck...

Simonske en de Frank zijn uiteen dan ofwa? Ik kan nimeer volgen...
Awel ik had een heel gelijkaardig gedacht. Toen m’n bomma (20j geleden) nog leefde heb ik stukken meegekeken en vanavond verkondigde m’n ma half verontschuldigend dat ze tegenwoordig ook naar Thuis keek “omdat ze anders niet kan meeklappen met haar vriendinnen”. Maar wat een verhaallijn 😅
Gelukkig staan hier nog flessen whisky van m’n pa.
 
Ik ben hier aan het wachten om iets te zien op den vrt, en thuis aan het zien par hasard.

Ik keek in mijn jongere jaren hiernaar, dr Walter en de bitchfight van Rosa en Marianne naast het spoor enal, maar WTF is dees geworden van dagelijkse soap?

star-wars-obi-wan-kenobi.gif


Een Hollywood scenario is er niks tegen, inclusief de mega dramatische muziek erbij.

Eerder al zappend gezien dat Rosa op de Frank gekropen is, What da Fuck...

Simonske en de Frank zijn uiteen dan ofwa? Ik kan nimeer volgen...
Ooit is die soap begonnen als Thuis. Maar dat was niet interessant en dan werd dat bij de gebuur, op het werk, bij de pastoor, bij de melkboer, bij de broer van de melkboer, ... Aleja kort samengevat: overal behalve thuis met de eigen vent/vrouw. :unsure:
 
Iemand in onze straat heeft denk ik een fetish voor aanhangwagens.

Hij heeft net nog eentje gekocht en heeft er denk ik nu 8 of 9 staan 😅. Waarvan 1 caravan.

Ze staan op 2 na allemaal in zijn voortuin en er is maar eentje die hij af en toe gebruikt + de caravan als jij op reis gaat.

Die andere 2 staan op de openbare weg.
benieuwd hoe lang ze er staan tot hij klachtje krijgt van een buurtbewoner.
(Openbare weg mogen ze er max. 24 uur maar staan in principe.)
 
Is da daar nog altijd zo slecht geregeld via linkeroever -> stad?

Daar heb ik fille gehad se, miljaar.

Hangt er vanaf hoe je van Linkeroever naar rechteroever gaat. Als je (buiten de spitsuren) gewoon passeert via de Kennedytunnel is er geen probleem. Maar de konijnenpijp/Waaslandtunnel is één grote diarree-opwekkende situatie. Al jaren.
 
Terug
Bovenaan