Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

(maar ik ken het hier wel al een beetje. Trump post iets, laten we dat met z'n allen weer eens verdraaien, uitvergroten, en in het criminele/belachelijke trekken.)
Het feit dat je onlangs zelfs anoniem na één of twee posts al herkend werd aan je typerende stijl, is misschien toch een indicatie dat die reacties eerder over de inhoud van je posts gaat dan over het feit dat ze specifiek van jou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht ooit studie gelezen te hebben waarin stond dat als je als fietser plaats laat aan de kant de auto's ook meer plaats laten
Als je als fietsers je aller-uiterste best doet om perfect uiterst rechts te rijden, maken automobilisten daar idd compleet misbruik van om langs je te scheren. Jezelf beter 30-40cm marge gunnen, dan heb je nog uitwijkmogelijkheid als je zo'n zot achter je hoort accelereren.
 
Eerst eens fietsen. Met die wind de laatste dagen hoor je daar niks van als er een auto achter je zit. Heb ook al een paar keer me rot geschrokken als ze plotseling toeteren. Dan verontschuldig ik me wel, maar je hoort daar dus niks van.
Jij praat gewoon alles recht van die "fietser" omdat je zelf zo'n fervent fietser bent.

En je leest mijn post ook niet al te goed. Ik heb al meteen aangegeven dat ik hem al had proberen in te halen bij de eerste uitwijkstrook. Dus hij heeft me zeker gezien.

Dus doe nu eens je gekleurde bril af en lees nog eens opnieuw. Tenslotte: nergens gaf ik aan gehaast te zijn. Maar ik wou er wel voorbij.

Snap trouwens die gast niet. Als ik met de fiets rijd, heb ik toch niet graag dat ik lang achtervolgd word door een auto die constant 'in mijn achterwiel' zit te volgen hoor. Dan ga ik met plezier zelfs nog aan de kant, om hem voorbij te laten.
Die vroeg er gewoon om.

EDIT: wel grappig, die kerel is net nog niet heilig verklaard hier :rofl: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Jij praat gewoon alles recht van die "fietser" omdat je zelf zo'n fervent fietser bent.

En je leest mijn post ook niet al te goed. Ik heb al meteen aangegeven dat ik hem al had proberen in te halen bij de eerste uitwijkstrook. Dus hij heeft me zeker gezien.

Dus doe nu eens je gekleurde bril af en lees nog eens opnieuw. Tenslotte: nergens gaf ik aan gehaast te zijn. Maar ik wou er wel voorbij.

Snap trouwens die gast niet. Als ik met de fiets rijd, heb ik toch niet graag dat ik lang achtervolgd word door een auto die constant 'in mijn achterwiel' zit te volgen hoor. Dan ga ik met plezier zelfs nog aan de kant, om hem voorbij te laten.
Die vroeg er gewoon om.
Als het een gepensioneerde was is de kans groot dat hij het niet eens door had. Zoals ik daar juist al zei. Je moet eens gaan fietsen met die wind. Je hoort niks van hetgeen achter of naast je gebeurd. Als ik het door heb dan ga ik zelf op die uitwijkstrook en laat ik de auto passeren. Maar heb me al verschillende keren rot geschrokken dat ik er 1 totaal niet opgemerkt had.

Als je er voorbij wil toeter dan eens een paar keer een eind voor je er bij bent. Ik heb hier op mijn woon werk dagelijks een buschauffeur die dat doet en apprecieer dat enorm. Zo schrik ik niet en kan hij ook gewoon door rijden.
 
Als het een gepensioneerde was is de kans groot dat hij het niet eens door had. Zoals ik daar juist al zei. Je moet eens gaan fietsen met die wind. Je hoort niks van hetgeen achter of naast je gebeurd. Als ik het door heb dan ga ik zelf op die uitwijkstrook en laat ik de auto passeren. Maar heb me al verschillende keren rot geschrokken dat ik er 1 totaal niet opgemerkt had.
Als je, als gepensioneerde of niet, al niet door hebt, dat er NAAST u, een auto rijd (die u zichtbaar duidelijk, voorbij wil steken), dan hoor je niet meer op de openbare weg imo. En nee, jij was er niet bij dus kan het niet inschatten. ik wel. hij had me gezien. dit was doelbewust.
Als je er voorbij wil toeter dan eens een paar keer een eind voor je er bij bent. Ik heb hier op mijn woon werk dagelijks een buschauffeur die dat doet en apprecieer dat enorm. Zo schrik ik niet en kan hij ook gewoon door rijden.
Haja, TOETEREN. dat heb ik nog willen achterwege laten want dan komen de moraalridders weer af van "das voor agressievelingen! dit is enkel bedoeld voor gevaars situaties aan te geven etc..."
Dus nee ik heb niet getoeterd. Want in de praktijk komt dat in zo'n gevallen (voorbijsteken) agressief over, en dan is het ook weer iets.
 
Als je, als gepensioneerde of niet, al niet door hebt, dat er NAAST u, een auto rijd (die u al dan niet wil voorbij steken), dan hoor je niet meer op de openbare weg imo.

Haja, TOETEREN. dat heb ik nog willen achterwege laten want dan komen de moraalridders weer af van "das voor agressievelingen! dit is enkel bedoeld voor gevaars situaties aan te geven etc..."
Dus nee ik heb niet getoeterd. Want in de praktijk komt dat in zo'n gevallen (voorbijsteken) agressief over, en dan is het ook weer iets.
Dus een auto die een fietser voorbij gaat op een baan van 3 meter breed is geen gevaarlijke situatie om eens aan te geven?

Je hebt verschillende manieren van toeteren e. Ga je daar als een halve gare op zijn wiel zitten toeteren dan komt dat idd agressief over. Doe je dat 30 meter voor je erbij bent door eens 2 keer kort te toeteren dan gaat er geen mens dat als agressief ervaren.

Wel frappant dat je ermee in zit dat ze dat als agressief gaan ervaren, maar er dan traag voor gaan rijden en hem aan de kant dwingen is dan waarschijnlijk wel gewoon vredelievend?

Ik kijk trouwens ook niet door een gekleurde bril want ik ben voor sommigen beschaamd in hun plaats hoe ze rijden met een fiets. Maar met een auto baas spelen van de sterkste zijn tegenover een fietser doe je in geen enkele situatie. Want het is altijd iemand zijn vader, kind man,...

Als hij in die gracht beland en zijn nek breekt dan sta je verder van huis dan eens een lesje willen leren. De les zal voor jou zijn dan.
 
Als je wil mensen wijzen op hun gedrag in het verkeer moet je maar flik worden.
Str8_6 is politie agent, maar zijn "oplossing" lijkt me toch ook niet neutraal.

Anyway, ik laat het voor wat het is.
Maar ik zou het zo weer opnieuw doen, als iemand me beduuvelt :) Als je dat maar weet. /Trump out.
 
Haja, TOETEREN. dat heb ik nog willen achterwege laten want dan komen de moraalridders weer af van "das voor agressievelingen! dit is enkel bedoeld voor gevaars situaties aan te geven etc..."
wat het in dit geval dus was, met een gek aan het stuur van een gammele bestelwagen die fietsers van de baan duwt als ze niet rap genoeg uit de weg gaan.
 
en mag hij hopen dat de nr-plaat niet onthouden werd.
Helemaal akkoord voor alle duidelijkheid. Maar omtrent dat laatste niet. Wat gaan ze doen? Hoe ga je dat bewijzen? Wat zal er uiteindelijk van straf of gelijk wat uit de bus vallen? 't Is België hoor. Al stap je uit en geef je die wielrenner een vuistslag in 't gezicht, in het slechste geval krijg je een werkstraf.
 
Volgens Belfius ging mijn oude bankkaart geannuleerd worden op 27/03/2024, vandaag 28/03/2024 heb ik deze bankkaart nog gebruikt om te betalen.

Ik heb mijn nieuwe bankkaart al een tijdje, maar wou mijn oude kaart zo lang mogelijk blijven gebruiken.
 
Wel mee oppassen of uw nieuw kaart werkt nietmeer .
Je krijgt maar een bepaalde tijd om die te activeren en ik zou begon niet weten waarom je uw oude kaart zolang zou willen blijven gebruiken .

Gewoon als je uw nieuwe kaart krijgt effe iets aankopen en in de lezer teken en de oude kapot knippen . ;) )-
 
Wel mee oppassen of uw nieuw kaart werkt nietmeer .
Je krijgt maar een bepaalde tijd om die te activeren en ik zou begon niet weten waarom je uw oude kaart zolang zou willen blijven gebruiken .

Gewoon als je uw nieuwe kaart krijgt effe iets aankopen en in de lezer teken en de oude kapot knippen . ;) )-
Nieuwe kaart blijft gewoon geldig tot einde geldigheidsduur die op de kaart vermeld staat (of wanneer er nieuwe kaarten uitgegeven worden zoals nu), of je die activeert of niet maakt daarvoor niks uit.
(Ale toch bij mijn bank, over andere banken kan ik mij niet uitspreken)

Zo lang ik mijn nieuwe kaart niet gebruik verslijt die niet, kaarten gaan nogal snel stuk in mijn portefeuille, behalve mijn identiteitskaart die is blijkbaar steviger gemaakt dan andere kaarten.
 
Nieuwe kaart blijft gewoon geldig tot einde geldigheidsduur die op de kaart vermeld staat (of wanneer er nieuwe kaarten uitgegeven worden zoals nu), of je die activeert of niet maakt daarvoor niks uit.
(Ale toch bij mijn bank, over andere banken kan ik mij niet uitspreken)

Zo lang ik mijn nieuwe kaart niet gebruik verslijt die niet, kaarten gaan nogal snel stuk in mijn portefeuille, behalve mijn identiteitskaart die is blijkbaar steviger gemaakt dan andere kaarten.
Toch geen BG probleem zeker.

Wij betalen toch cash en halen graag ons briefkes van 500 boven in een dik pak met de vermelding dat we niets kleiner mee hebben.
 
Een jongedame die deze namiddag met haar e-step een serieuze buiteling maakte.
Ze leefde nog, wel wat schade aan de step.
 
Terug
Bovenaan