Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit is een dubbelpost maar ik ben enkele dagen geleden op Reddit terechtgekomen op de Oorlog in Oekraïne thread en was toch wel een gigantisch wtf-moment.

De moderne oorlog lijkt erg op de 'hoe snel kan ik van een random drone weglopen voordat deze in mijn gezicht ontploft'?

Of nog een favoriet daar: surprise drone bommetjeeeeeeuh
Ben hier ook wel moreel conflicted. Uiteindelijk sterven mensen en is het altijd klote. Maar iets aan in een holletje liggen om dan door een drone een granaat op uwe kop te krijgen, voelt toch net iets oneerlijke aan ofzo.
 
Blijkbaar ook een enorm belangrijke brug voor de verbinding in die stad. Kennis van me woont daar en hij zegt dat de chaos in Baltimore nu echt niet te onderschatten is.
Ocharme de mens die nu staat aan te schuiven aan een van de andere bruggen om de overkant van het water te kunnen bereiken: baalt die more dan een mens die het water niet moet over steken :unsure:
 
Ben hier ook wel moreel conflicted. Uiteindelijk sterven mensen en is het altijd klote. Maar iets aan in een holletje liggen om dan door een drone een granaat op uwe kop te krijgen, voelt toch net iets oneerlijke aan ofzo.
Die mannen moeten dat ook wel voelen.

Het is je jongensdroom om bij het leger te gaan, je laat alles liggen om te trainen en jezelf te preppen. Heel je familie steunt je, je bent door de selectie en mag beginnen aan de brutale opleiding. Je hebt het nog nooit zo koud gehad en bent nog nooit zo moe geweest maar je blijft denken ''ik kan dit''. Na maanden training en bloed zweet en tranen ben je er, je hebt je muts.
Eerste uitzending is een recon, je graaft jezelf in en hoort dan 'pwiiiiieeeeet', before it all turns to black.
 
Ocharme de mens die nu staat aan te schuiven aan een van de andere bruggen om de overkant van het water te kunnen bereiken: baalt die more dan een mens die het water niet moet over steken :unsure:
De andere opties zijn tunnels als we dan toch specifiek gaan zijn.
 
Maakte antiquair (40) bejaard koppel bijna 1 miljoen euro lichter om verslaving te financieren? “Ze kregen altijd iets in de plaats voor hun geld”

35d81f6f487161fa4a2e13aa840a4ba8.jpeg
 
Een tante woont in een groot huis in Herentals waar ik vroeger geregeld weekends heb gelogeerd
Het is te hopen dat dat mottig Kempens dialect niet genetisch is, anders zijn die buitenlandse vrouwen wel gejost.
Pas maar op, want met uw familietakken in Hértals (Natalia's home town) zou het bloed wel eens kunnen kruipen waar het niet gaan kan
Ik woon samen met m'n ouders
En voor iemand die nog niet droog achter zijn oren is, kan je met momenten toch een ferm fors bakkes opzetten (weer like Natalia)
giphy.gif
 
Terug
Bovenaan