de mijne 300Zou idd nog een topic zijn voor BG, hoeveel voet is jouw boot?
keer pompen met dit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de mijne 300Zou idd nog een topic zijn voor BG, hoeveel voet is jouw boot?
Kan ook zijn dat ze deze gewoon gehuurd hebben voor een tijdje .De decadentie in Monaco. Vandaag eens een paar uur daar rond getjoold.
Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls .
Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen en de heli op het dek. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."
“Below Deck”, met spin-offs zoals:(zie serie Bellow deck op National…)
Is inderdaad soms “leuke” tv om die gasten bezig te zien maar denk ook wel dat er soms “gespeeld” wordt .“Below Deck”, met spin-offs zoals:
Nog leuke reality TV waar ik vaak naar kijk.
- Below Deck Mediterranean
- Below Deck Sailing Yacht
- Below Deck Down Under
- Below Deck Adventure

Je moet mee zijn met je tijd he @Squidward. Ook zij kan een potlood hebben.Ik ben aangesproken door mijn negenjarige omdat ik een misgendering gedaan heb. Oké, ik sta open voor correctie. Wie heb ik deze kwetsende opmerking gegeven (hij ipv zij) …
•
•
Bekijk bijlage 21369

Ik heb al interviews gelezen van mensen die mee geweest zijn als gast. Als je meedoet betaal je blijkbaar maar 50% van de normale charterprijs als compromis dat ze jou filmen.Is inderdaad soms “leuke” tv om die gasten bezig te zien maar denk ook wel dat er soms “gespeeld” wordt .
Ook die gasten hoe die zich soms gedragen maar die moeten toch weten dat ze gefilmd worden…
Maar zoals alles zien we maar wat de regisseur wilt laten zien .![]()
Wat is de nieuwe benaming dan voor een potloodventer?Je moet mee zijn met je tijd he @Squidward. Ook zij kan een potlood hebben.![]()
Potloodbinairer?Wat is de nieuwe benaming dan voor een potloodventer?
LeuterleurderWat is de nieuwe benaming dan voor een potloodventer?
Nooit leren blazen als uw eten te warm is?nu ja, 2de graads-brandwonden van een chicken nugget, met blijvend litteken? toch ook niet normaal als't waar is.
Zonet een auto-ongeval zien gebeuren. Auto reed veel te snel en probeerde een fietser te ontwijken. Dat lukte niet en de chauffeur is dan nog eens op een tegeligger geknald. Fiets was in 2 het meisje dood. Auto van de tegenligger lag op zijn zij en degene die het ongeval veroorzaakte heb ik ook niet uit de auto weten kruipen. Wat een zonde
In België? Want zo een ongeval zou toch rap op de frontpage van elke rioolgazet staan.