Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Zou idd nog een topic zijn voor BG, hoeveel voet is jouw boot?
de mijne 300
keer pompen met dit
69611.webp

De decadentie in Monaco. Vandaag eens een paar uur daar rond getjoold.

Grootste yacht die er lag, begonnen er daar een paar slaafjes een plankje te leggen, tapijtje te stofzuigen voor erop te lopen tegen dat mevrouw toekwam.
Tafeltje met 2 stoeltjes voor de boot klaar gezet met een fles champagne en de chihuahua stond ook klaar om haar op te wachten toen ze toekwam in de rolls .

Die boten zijn echt belachelijk. Ik snap ook totaal niet wat je bent met zo een enorme boot waar je wss een heel dorp te slapen kan leggen en de heli op het dek. Echt gewoon puur om te zeggen: "ik heb de grootste."
Kan ook zijn dat ze deze gewoon gehuurd hebben voor een tijdje . ;)
Zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat de meeste jachten daar gewoon verhuurd worden met personeel .
Het jacht van Geert Verhulst kan je ook huren …

(zie serie Bellow deck op National…)

“Below Deck”, met spin-offs zoals:
  • Below Deck Mediterranean
  • Below Deck Sailing Yacht
  • Below Deck Down Under
  • Below Deck Adventure
Nog leuke reality TV waar ik vaak naar kijk.
Is inderdaad soms “leuke” tv om die gasten bezig te zien maar denk ook wel dat er soms “gespeeld” wordt .
Ook die gasten hoe die zich soms gedragen maar die moeten toch weten dat ze gefilmd worden…
Maar zoals alles zien we maar wat de regisseur wilt laten zien . ;)

De yachting industrie heeft de laatste jaren ook al de weg naar de social media gevonden (logisch uiteraard).
Een grote yacht die je vaak ziet heeft altijd wel ergens een eigenaar maar sowieso zit daar standaard personeel op om alles draaiende te houden, dat is echt fulltime werk.
Die boten worden dus meestal gechartered om die kosten wat in te perken, maar ook de eigenaar kan zijn periodes vast leggen uiteraard.
En of daar nu de eigenaar of andere 'huurders' op zitten, dat gaat volledig gelijk in zijn werk.

Ik ben aangesproken door mijn negenjarige omdat ik een misgendering gedaan heb. Oké, ik sta open voor correctie. Wie heb ik deze kwetsende opmerking gegeven (hij ipv zij) …

IMG_9653.jpeg

Is inderdaad soms “leuke” tv om die gasten bezig te zien maar denk ook wel dat er soms “gespeeld” wordt .
Ook die gasten hoe die zich soms gedragen maar die moeten toch weten dat ze gefilmd worden…
Maar zoals alles zien we maar wat de regisseur wilt laten zien . ;)
Ik heb al interviews gelezen van mensen die mee geweest zijn als gast. Als je meedoet betaal je blijkbaar maar 50% van de normale charterprijs als compromis dat ze jou filmen.

Blijkbaar zetten ze geen dingen in scène, als in de gasten zijn vrij om te doen wat ze willen.

Echter monteren ze wel de beelden om het dramatischer te laten lijken.

nu ja, 2de graads-brandwonden van een chicken nugget, met blijvend litteken? toch ook niet normaal als't waar is.

Zonet een auto-ongeval zien gebeuren. Auto reed veel te snel en probeerde een fietser te ontwijken. Dat lukte niet en de chauffeur is dan nog eens op een tegeligger geknald. Fiets was in 2 het meisje dood. Auto van de tegenligger lag op zijn zij en degene die het ongeval veroorzaakte heb ik ook niet uit de auto weten kruipen. Wat een zonde

Zo juist een gast zien rondlopen in ,wat ik het best kan omschrijven, een gothic versie van subzero van Mortal Kombat. Zomaar in het wild, en volgens mij geen cosplay of whatever beurs in de buurt. En ik dacht dat ik open-minded was over klederdracht, dees vond ik er toch over.

Zonet een auto-ongeval zien gebeuren. Auto reed veel te snel en probeerde een fietser te ontwijken. Dat lukte niet en de chauffeur is dan nog eens op een tegeligger geknald. Fiets was in 2 het meisje dood. Auto van de tegenligger lag op zijn zij en degene die het ongeval veroorzaakte heb ik ook niet uit de auto weten kruipen. Wat een zonde

In België? Want zo een ongeval zou toch rap op de frontpage van elke rioolgazet staan.

Terug
Bovenaan