Mr.Anderson
Well-known member
Regio Kortrijk.Onlangs denk ik een reclame zien passeren van zo’n gel specifiek gemaakt voor die regio.
Dus zou wel eens een hulp kunnen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regio Kortrijk.Onlangs denk ik een reclame zien passeren van zo’n gel specifiek gemaakt voor die regio.
Dus zou wel eens een hulp kunnen zijn.
... en maandag begint bij hen de tuinaanleg dacht ik. Die mannen gaan daar even met de kraan door et voila, mooi brakke grond ... Sommige mensen hebben dus echt geen verstand in hunne kop hé.
Nieuwe overburen (allé hun ouders), zijn in de gietende regen gras aan het maaien. Al het onkruid in hun nog niet aangelegde zandbak tuin maaien... en maandag begint bij hen de tuinaanleg dacht ik. Die mannen gaan daar even met de kraan door et voila, mooi brakke grond ... Sommige mensen hebben dus echt geen verstand in hunne kop hé.
Resultaat, nog steeds zandbak met onkruid![]()
zo iets jaIs dat gelijk mensen die kuisen vooralleer de poetsvrouw komt want ge kunt da mens niet in een vuil huis ontvangen he!
... of de keien op de oprit stofzuigen 
Ge kunt misschien u baard/haar laten groeien en u identificeren als vrouw? Dan krijgt ge 2 jenevers per keerEn nu twijfel tussen veranderen van geslacht of men haar laten groeien... .

Eigenlijk vooral wtf waarom die vrouw naakt op de affiche moet terwijl de man wel gekleed is...Vrouwen met okselhaar en mannen met baarden en lang haar kunnen tijdens de Gentse Feesten gratis jenever drinken aan het druppelkot
![]()
Vrouwen met okselhaar krijgen 10 dagen gratis jenever: ‘moederplein’ Gentse Feesten lanceert opvallende affiche
Wil je tijdens de Gentse Feesten tien dagen gratis jenever drinken? Dan moet je bij het druppelkot van Trefpunt zijn. Er zijn wel twee voorwaarden: vrouwen moeten okselhaar hebben en mannen baarden en lang haar. “We belonen echte aanhangers van Walter De Buck”, zegt Edmond Cocquyt jr.www.nieuwsblad.be
Een naakte vrouw heeft een nieuwe dimensie aan het woord DruppelkotEigenlijk vooral wtf waarom die vrouw naakt op de affiche moet terwijl de man wel gekleed is...
(tis niet dat ge okselhaar niet kunt zien met een topje aan)
Schone verschijning welEigenlijk vooral wtf waarom die vrouw naakt op de affiche moet terwijl de man wel gekleed is...
(tis niet dat ge okselhaar niet kunt zien met een topje aan)

Vrouwen met okselhaar en mannen met baarden en lang haar kunnen tijdens de Gentse Feesten gratis jenever drinken aan het druppelkot
![]()
Vrouwen met okselhaar krijgen 10 dagen gratis jenever: ‘moederplein’ Gentse Feesten lanceert opvallende affiche
Wil je tijdens de Gentse Feesten tien dagen gratis jenever drinken? Dan moet je bij het druppelkot van Trefpunt zijn. Er zijn wel twee voorwaarden: vrouwen moeten okselhaar hebben en mannen baarden en lang haar. “We belonen echte aanhangers van Walter De Buck”, zegt Edmond Cocquyt jr.www.nieuwsblad.be

Ineens terecht thuis gezet nu?Vandaag resultaat gezien en long story short. Ik loop al 6 weken rond met een fractuur van m'n fibulakop. (+ Een spierscheur)

Da staat nie eens vermeld op m'n doktersattestIneens terecht thuis gezet nu?![]()

Dus je hebt je (terecht!) thuis laten zetten nu?Da staat nie eens vermeld op m'n doktersattest![]()
![]()