Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Nieuwe overburen (allé hun ouders), zijn in de gietende regen gras aan het maaien. Al het onkruid in hun nog niet aangelegde zandbak tuin maaien :lol: ... en maandag begint bij hen de tuinaanleg dacht ik. Die mannen gaan daar even met de kraan door et voila, mooi brakke grond ... Sommige mensen hebben dus echt geen verstand in hunne kop hé.

Resultaat, nog steeds zandbak met onkruid 🥲

Laatst bewerkt:
Nieuwe overburen (allé hun ouders), zijn in de gietende regen gras aan het maaien. Al het onkruid in hun nog niet aangelegde zandbak tuin maaien :laugh: ... en maandag begint bij hen de tuinaanleg dacht ik. Die mannen gaan daar even met de kraan door et voila, mooi brakke grond ... Sommige mensen hebben dus echt geen verstand in hunne kop hé.

Resultaat, nog steeds zandbak met onkruid 🥲

Is dat gelijk mensen die kuisen vooralleer de poetsvrouw komt want ge kunt da mens niet in een vuil huis ontvangen he!

Vrouwen met okselhaar en mannen met baarden en lang haar kunnen tijdens de Gentse Feesten gratis jenever drinken aan het druppelkot

Vrouwen met okselhaar en mannen met baarden en lang haar kunnen tijdens de Gentse Feesten gratis jenever drinken aan het druppelkot

Eigenlijk vooral wtf waarom die vrouw naakt op de affiche moet terwijl de man wel gekleed is...
(tis niet dat ge okselhaar niet kunt zien met een topje aan)

Op weg naar het werk wilde een voetganger, die rood had, oversteken toen het net groen werd voor de auto's op het kruispunt. Een auto toeterde en de voetganger stapte achteruit. In de plaats van zich te excuseren haalde die voetganger de middelvingers tevoorschijn en begon die te schelden richting de auto. :laugh:

Achteraf bleek dat de voetganger de tram wilde nemen aan de middenberm. Er was in de wijde omgeving nog geen tram te zien, dus waarom die per se met gevaar voor eigen leven het kruispunt opliep, is mij ook een raadsel.

20 mei nog eens gevoetbald met m'n neven. Daar na een luchtduel wat verkeerd neergekomen en een pijnscheut gehad in m'n knie. Me effe 5 minuten aan de kant gezet en dan verdergespeeld. Maar elke beweging deed enorm pijn, dus heb ik me wat als laatste man gezet en nog een half uurtje verder gespeeld.

In de weken erna bleef da pijn doen dus toch eens naar de dokter gegaan. Die dacht aan een kleine verrekking van m'n buitenste ligamenten. Maar voor de zekerheid heeft hij toch een MR-scan voorgeschreven.

Vorig weekend uiteindelijk toch die scan laten doen aangezien m'n knie "voos" bleef voelen en nogal kraakte bij bepaalde bewegingen.

Vandaag resultaat gezien en long story short. Ik loop al 6 weken rond met een fractuur van m'n fibulakop. (+ Een spierscheur)

ik rol met mijn bureaustoel vooruit onder de bureau met 1 been geplooid onder mijn ander (alhoewel dat ook niet gezond is), daarbij vergetend dat er een stomme plank onder de bureau zit. Volle snelheid er tegen natuurlijk. Maar het wtf, is dat nu mijn ribbenkast zeer doet (of waarschijnlijk de spieren errond). En sebiet met de motor terug naar huis, thopen dat ik er niet af val :p

Altijd een dubbel gevoel als een pakje dat uit Frankrijk/Duitsland verstuurd wordt er binnen de 48u kan zijn maar een dat Belgische winkel makkelijk een week 'verwerkingstijd' nodig heeft voordat het verstuurd wordt.

Terug
Bovenaan