Zoals elk jaar tijdens de braderij in Heist (Op Den Berg), was het weer triestig gesteld met de Makila 'wanneer ie stomdronken is'.

Allé ja aggressief word ik dan niet, maar ik word dan wel een beetje handtastelijk en gewoon ne idioot.
Op een bepaald moment was ik zo zat dat ik omver gevallen ben en (letterlijk) de kont van een vrouw heb gebruikt als steun om recht te blijven, anders lag ik op de grond (Ik voel mij hier slecht bij, ik excuseerde mij wel en toen ze mij aan keek zag ze blijkbaar wel dat ik gewoon strontzat was, want haar boos gezichtje werd toen plots ne smile en ze zei: niet te veel drinken he! Oeps!). En zonder liegen: Dit was helemaal niet bedoeld als een ongewenste aanraking. Ik was gewoon zo fucking zat en dat was echt als steun.
Aan de drankbar, omdat ik zat was, probeerde en knappe blonde, ook een gratis drankje te verkrijgen van mij. Dat lukte eerst NIET (ik ben financieel altijd pienter zelfs al ben ik ladderzat), dus ze gaf mij dan geld om te bestellen en te betalen. Nadat ik betaald had, gaf ik haar doodleuk haar geld terug, glimlachte ik eens goed en zei ik: 'het is goed hoor, have fun!'
Daarna nog een dame tegen gekomen die een vriend zocht en moeite deed (ik ben wel bezet maar dit is wel eens leuk), en ik gewoon heel luidop zei (terwijl ze dit hoorde) tegen ne vriend die met de rug naar haar stond: "Hey die zoekt een lief!"

Ze kon er gelukkig om lachen, ze zei ah ge zijt bezet hier en ze is dan verder gaan zoeken.
Nadien ben ik met de fiets terug naar huis ook nog in de netels gevallen (ik voel dit nog steeds!). Ik zwalpte de graskant in en ik dacht: ik kan dit dronken niet rechttrekken ik laat mij zachtjes vallen. Dat was een goed idee en dat is ook gelukt -alleen was het dieper dan ik dacht- en dan ben ik zeker ne meter diep gezakt 'vol met netels'. Ik voel het deze ochtend nog altijd. Damned!
Het ergste van al? Strontzat wil bij mij zeggen dat ik achteraf nog bijna alles herinner tot in de details, mijn verstand gaat niet (snel) weg. En ik herinner dus dat het echt weer gortig was.

Mijn maten hebben allemaal een black-out en herinneren zich niks meer, maar ikzelf weet het allemaal nog wel.
Maar bon, ik ben thuisgeraakt. En mmm ik tel nu mijn geld en ik heb MEER geld over dan waarmee ik vertrokken ben. Big lol.
Ik herinner dat ik al stomdronken zo pienter was om alle plastieken bekers die andere mensen hadden laten staan, allemaal terug in te leveren
dat waren allemaal extra eurokes
En worst of all. Die alcoholcontroles van de flikken dit weekend ???? De flikken waren hier gewoon 'spoorloos'.