Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

In Babylon was er ook sprake van plagen.
Het gaat over een krekelplaag, en jij denkt dan aan:
Daarom zullen haar plagen op een dag komen, namelijk dood, en rouw, en honger, en zij zal met vuur verbrand worden; want sterk is de Heere God, Die haar oordeelt;
en niet aan:
Want indien gij weigert Mijn volk te laten trekken, zie, zo zal Ik morgen sprinkhanen in uw landpale brengen.
En zij zullen het gezicht des lands bedekken, alzo dat men de aarde niet zal kunnen zien; en zij zullen afeten het overige van hetgeen ontkomen is, hetgeen ulieden overgebleven was van den hagel; zij zullen ook al het geboomte afeten, dat ulieden uit het veld voortkomt.

Klinkt logisch.

In Babylon was er ook sprake van plagen.
in plaats van gewoon toe te geven dat ge een stomme stoot van de dag hebt gemaakt gaat ge er een draai aan geven om toch niet te moeten toegeven dat ge u duidelijk gemist had, terwijl ge daardoor eigenlijk nog meer bewijst dat ge er weinig van kent aangezien Babylon niks met sprinkhanenplagen te maken heeft. Het moet gezegd: je hebt je de Trump-stijl helemaal eigen gemaakt. Chapeau.

in plaats van gewoon toe te geven dat ge een stomme stoot van de dag hebt gemaakt gaat ge er een draai aan geven om toch niet te moeten toegeven dat ge u duidelijk gemist had, terwijl ge daardoor eigenlijk nog meer bewijst dat ge er weinig van kent aangezien Babylon niks met sprinkhanenplagen te maken heeft. Het moet gezegd: je hebt je de Trump-stijl helemaal eigen gemaakt. Chapeau.
Egypte ook niet want dat waren sprinkhanen, geen krekels.

Jeezes zeg. Zo zagen over een twa van niets. Om toch maar gelijk te halen.
Schrijnend.

/Trump out.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat over een krekelplaag, en jij denkt dan aan:

en niet aan:

Klinkt logisch.

Dat was Mozes in zijn puberteitsjaren ofzo?
Want indien gij weigert Mijn volk te laten trekken, zie, zo zal Ik morgen sprinkhanen in uw landpale brengen.
En zij zullen het gezicht des lands bedekken, alzo dat men de aarde niet zal kunnen zien; en zij zullen afeten het overige van hetgeen ontkomen is, hetgeen ulieden overgebleven was van den hagel; zij zullen ook al het geboomte afeten, dat ulieden uit het veld voortkomt.

Misschien moet ik die Bijbel waar iedereen altijd over spreekt ook maar eens lezen.

Best beginnen met het oude testament, anders mist ge wat freaky shit!

Mozes is van het OT he
Naar welke high end bakkerij gade gij? Amai
zelfs in de Carrefour is het toch een euro voor ne koffiekoek? Al die bakkerijartikelen zijn enorm gestegen qua prijs, vind ik. (en koffiekoeken gedaald qua grootte)
Efkes ne random bakker gezocht.

kk.png

Das toch absurd qua prijzen geworden.

Best beginnen met het oude testament, anders mist ge wat freaky shit!
In mijn lagere school destijds waren bijbelverhalen standaard, was nog een vrij serieus katholieke school met een non aan het stuur en ook wel wat leerkrachten die non waren. Maar dat waren dan natuurlijk vooral dingen uit het NT, of de aanvaardbare dingen uit het OT. Zaken zoals Genesis, waar incest standaard was, werden vreemd genoeg niet vermeld.

Awel en hij betaalde het dubbele zelfs. Veel geld.
op die screenshot van die bakker is het een euro voor die mini, ne gewone is daar ook al 1.5euro. Maar ge hebt gelijk veel geld voor ne koffiekoek.

Maar om het leuk te houden, nostalgiefilmke met o.a. koffiekoeken in een belangrijke rol

Het wtf moment van de dag is toch wel Herman Brusselmans die zijn haar heeft laten kort knippen. :D

Das toch absurd qua prijzen geworden.
Een kaastaartje in de delhaize - Van 7.xx€ naar 13.39€ op erg korte tijd :frown: (daar zijn geen vele jaren over heen gegaan)
In de lidl staat diezelfde taart nog geprijsd voor +-9€ dus ik ga die daar nu halen, het verschil wordt TE groot.

Maar misschien moet ik het originele recept opzoeken en die taart zelf maken, want dit wordt inderdaad allemaal absurd voor gebak.
Dit is toch echt niet meer normaal? Zo hard is de ECHTE prijs toch niet opgeslagen? Dat geloof ik echt niet.

En inderdaad gewoon ne koffiekoek. De prijs daarvan is toch ook verdubbeld tov voor de Corona crisis? Of zie ik spoken?

basis voor veel broodproducten is natuurlijk graan en dat is duurder geworden (maar ondertussen precies wel over de piek heen en alhoewel nog steeds duurder toch wel weer gezakt, als ik de statistieken goed interpreteer wat niet gegarandeerd is :p), en de energieprijzen hebben er toch efkes serieus ingehakt , dus ik kan begrijpen dat sommige producten duurder zijn geworden, of toch tijdelijk. Maar bij veel producten hebben ze er idd. toch wel een serieuze smak bij gedaan. maar 't is zoals bij de frituur: als er een slechte aardappeloogst is, dan slaan ze hun prijzen op want de patat is duur. Als het dan een goede oogst is, dan dalen ze niet qua prijs, want de patat maakt maar een klein deel uit van hun kosten :p.

Een kaastaartje in de delhaize - Van 7.xx€ naar 13.39€ op erg korte tijd :frown: (daar zijn geen vele jaren over heen gegaan)
In de lidl staat diezelfde taart nog geprijsd voor +-9€ dus ik ga die daar nu halen, het verschil wordt TE groot.

Maar misschien moet ik het originele recept opzoeken en die taart zelf maken, want dit wordt inderdaad allemaal absurd voor gebak.
Dit is toch echt niet meer normaal? Zo hard is de ECHTE prijs toch niet opgeslagen? Dat geloof ik echt niet.

En inderdaad gewoon ne koffiekoek. De prijs daarvan is toch ook verdubbeld tov voor de Corona crisis? Of zie ik spoken?
Een van de redenen dat ik zelden nog koffiekoeken ga halen, of pisotlets, bij de bakker. Das iet voor speciale gelegenheden geworden.

Ook omdat ik zondagsmorgens lui ben, maar de prijs is toch de drupppel. Als het goeikoper wou zijn zou ik sneller nog zo iets hebben van; kom tis lekker en zo lang duurt het ook ni. De koffiekoeken zijn dan ook nog eens te warm gewaasen waardoor ze nu een vierde kleiner zijn geworden. fret ze maar zelf op dan :mad:

Terug
Bovenaan