Werk Je portie leuke nieuwtjes op het werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calfons

Active member
Omdat er alleen maar een ergenis thread is over het werk, dacht ik dat het tijd is om eens een niet ergenis over het werk te maken.
Vandaag het goede nieuws gekregen, dat we onze smiley van het voedsel agentschap hebben gekregen, dat onze maaltijdcheques worden verdubbelt, en dat we een cadeau krijgen van de baas.
Welke zijn of waren jullie leuke dingen op het werk?
 
Laatst bewerkt:
Omdat er alleen maar een ergenis thread is over het werk, dacht ik dat het tijd is om eens een niet ergenis over het werk te maken.
Vandaag het goede nieuws gekregen, dat we onze smiley van het voedsel agentschap hebben gekregen, dat onze maaltijdcheques worden verdubbelt, en dat we een cadeau krijgen van de baas.
Welke zijn of waren jullie leuke dingen op het werk?
Naast ergernissen op het werk, zijn er ook de fijne momenten die je dag goed kunnen maken!

https://www.beyondgaming.be/threads/je-werkglimlach-van-de-dag.1063/
 
Omdat er alleen maar een ergenis thread is over het werk, dacht ik dat het tijd is om eens een niet ergenis over het werk te maken.
Vandaag het goede nieuws gekregen, dat we onze smiley van het voedsel agentschap hebben gekregen, dat onze maaltijdcheques worden verdubbelt, en dat we een cadeau krijgen van de baas.
Welke zijn of waren jullie leuke dingen op het werk?
Deze threat mag dus weg er bestaat al een thema over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan